Moderator Overig
donderdag 12 augustus 2010 om 14:57
Beste forummers,
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".
Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.
Vriendelijke groet,
Angel 6
Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com
Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".
Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.
Vriendelijke groet,
Angel 6
vrijdag 1 oktober 2010 om 14:23
Veronicas, wat ´hogerhand´ wil en doet is niet aan mij om te beoordelen.
FashionVictim, mails naar forum@viva.nl komen bij Naomi terecht.
vrijdag 1 oktober 2010 om 14:32
quote:VivaAngel6 schreef op 01 oktober 2010 @ 14:23:
Serieus? Wil je daar niet zelf over nadenken dan?
(gewoon een oprechte vraag uit verbazing)
Serieus? Wil je daar niet zelf over nadenken dan?
(gewoon een oprechte vraag uit verbazing)
vrijdag 1 oktober 2010 om 14:42
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:18
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 01 oktober 2010 @ 14:53:
Als je je naam wil wijzigen moet dan per se ook je account op non actief?Nee, dat hoeft niet. Maar realiseer je wel; op het moment dat de accountnaam gewijzigd is kan er niets meer mee gedaan worden. Door ons niet, door jullie niet. Dan is er dus wel nog een loepje maar er kan niets meer gewijzigd/verwijderd worden.
Als je je naam wil wijzigen moet dan per se ook je account op non actief?Nee, dat hoeft niet. Maar realiseer je wel; op het moment dat de accountnaam gewijzigd is kan er niets meer mee gedaan worden. Door ons niet, door jullie niet. Dan is er dus wel nog een loepje maar er kan niets meer gewijzigd/verwijderd worden.
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:23
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:29
quote:VivaAngel6 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:23:
[...]
Voor zover mij bekend wordt in de komende week wel het één en ander bekend ja.
Intussen probeer ik hier gewoon mijn moderatorwerk te doen.
Nou, in ieder geval fijn om te weten, het zou het viva team sieren om in ieder geval dat te laten weten.
Dank hiervoor dus
(komt misschien sarcastisch over, is niet zo bedoeld)
[...]
Voor zover mij bekend wordt in de komende week wel het één en ander bekend ja.
Intussen probeer ik hier gewoon mijn moderatorwerk te doen.
Nou, in ieder geval fijn om te weten, het zou het viva team sieren om in ieder geval dat te laten weten.
Dank hiervoor dus
(komt misschien sarcastisch over, is niet zo bedoeld)
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:44
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:48
ah crosspost Mirlo nu wordt het nog grappiger.
Wat ga je doen 6? Op het verzoek van Mirlo in omdat jij wilde dat zij het kwam vragen of ga je achter de forumregels verschuilen van 'oeps, ik heb me vergist, het verzoek moet van Zamirah komen'.
Als 't niet om te huilen zou zijn, zou ik erom lachen.....
Wat ga je doen 6? Op het verzoek van Mirlo in omdat jij wilde dat zij het kwam vragen of ga je achter de forumregels verschuilen van 'oeps, ik heb me vergist, het verzoek moet van Zamirah komen'.
Als 't niet om te huilen zou zijn, zou ik erom lachen.....
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:51
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:19
quote:VivaAngel6 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:51:
@Damaris,
Kan zijn, maar dat heb je nooit hoeven bewijzen bij viva en dus kan ik dat niet controleren.
.
Ga jij mij vertellen dat je nooit hebt gezien dat wij van het inloophuis daar al jaren posten? Jaren!
Nou niet doen alsof je gek bent en dat niet weet.
@Damaris,
Kan zijn, maar dat heb je nooit hoeven bewijzen bij viva en dus kan ik dat niet controleren.
.
Ga jij mij vertellen dat je nooit hebt gezien dat wij van het inloophuis daar al jaren posten? Jaren!
Nou niet doen alsof je gek bent en dat niet weet.
vrijdag 1 oktober 2010 om 16:21
O jee, ik lees nu pas terug.
Het eerste oorspronkelijke topic werd geopend door mijn eigen Mirlo, dus heet het Mirlo's inloophuis.
Door de jaren heen is het steeds door iemand anders van ons geopend, wie er maar was als we bij 3000 waren. Door mijzelf, door Thee, enz.
En de laatste versie was van Zam!
Mwoehahaha!
Het eerste oorspronkelijke topic werd geopend door mijn eigen Mirlo, dus heet het Mirlo's inloophuis.
Door de jaren heen is het steeds door iemand anders van ons geopend, wie er maar was als we bij 3000 waren. Door mijzelf, door Thee, enz.
En de laatste versie was van Zam!
Mwoehahaha!