2 honden op het balkon, al sinds gisterenochtend. Wat doen?
zaterdag 2 oktober 2010 om 10:17
Sinds gisterenochtend zitten er 2 honden op het balkon van een appartement in een flat bij ons in de straat. Het is te hoog om te zien of ze wel water hebben en ik vind het zielig. De deuren zijn dicht en het huis ziet er verlaten uit. Ik heb net geprobeerd de dierenbescherming te bellen maar die zijn niet bereikbaar in het weekend.
Kan ik hiervoor de politie bellen? Wat kan ik het beste doen? Ik wil voorkomen dat ze het hele weekend op het balkon blijven zitten.
Kan ik hiervoor de politie bellen? Wat kan ik het beste doen? Ik wil voorkomen dat ze het hele weekend op het balkon blijven zitten.
zaterdag 2 oktober 2010 om 17:29
Ik kon met een trap nét bij het balkon. Ik ben twee keer heen en weer gelopen met een fles water, een bakje en een trapje. Het eerste trapje was te klein dus toen ben ik een andere gaan halen en daar lukte het net mee. Ik kon op het balkon niet zien of er water en eten aanwezig was. Ik heb dus een bak op het balkon geschoven en hem gevuld met water uit de fles, op gevoel. Ik zag één van de honden meteen slobberen dus ik moet in de bak hebben gemikt.
De grond zakte nog onder de trap weg (grasveld) dus ik heb m'n been ook nog zeer gedaan. Gewoon een beurse plek.
Ik ga zo nog eens kijken of de arme beestjes er nog zitten.
De grond zakte nog onder de trap weg (grasveld) dus ik heb m'n been ook nog zeer gedaan. Gewoon een beurse plek.
Ik ga zo nog eens kijken of de arme beestjes er nog zitten.
zaterdag 2 oktober 2010 om 18:13
quote:elninjoo schreef op 02 oktober 2010 @ 16:07:
Je hebt 't over 'n geluidsoverlastveroorzakende hond, de honden op 't balkon waar TO het over heeft blaffen volgens mij niet. Althans, daar lees ik niks over.Zit je hier nou gewoon te rellen? Dat moet haast wel, want in andere topics kom je een stuk sympathieker over.
Je hebt 't over 'n geluidsoverlastveroorzakende hond, de honden op 't balkon waar TO het over heeft blaffen volgens mij niet. Althans, daar lees ik niks over.Zit je hier nou gewoon te rellen? Dat moet haast wel, want in andere topics kom je een stuk sympathieker over.
zaterdag 2 oktober 2010 om 19:46
zaterdag 2 oktober 2010 om 19:47
quote:DeWareJacoba schreef op 02 oktober 2010 @ 18:43:
Machnieaus hoor Zespri Kan gebeuren toch?
Ik ben dus net wezen kijken en de honden zijn er weg!
Ik weet niet hoe maar ze zijn in ieder geval niet meer op het balkon. Daar ben ik heel erg blij om
En ik ben blij voor de honden èn voor jou!
Klasse meid.
Machnieaus hoor Zespri Kan gebeuren toch?
Ik ben dus net wezen kijken en de honden zijn er weg!
Ik weet niet hoe maar ze zijn in ieder geval niet meer op het balkon. Daar ben ik heel erg blij om
En ik ben blij voor de honden èn voor jou!
Klasse meid.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter