Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Wij gaan ook naar de stad. BJ mag zijn intertoys verjaardagscadeaubonnen stukslaan. Ook zeer OHjoy!

Bent. R E S P E C T !
Jammer Alex. Hopelijk brengen de ziekenhuisbezoeken en het denkwerk je wel op het gewenste eindpunt.

Bij deze bied ik mij met liefde aan voor de boodschappenploeg.

Wat lekker Toet. BJ met zijn A en B op zak. Gefeliciteerd!

Vanmiddag de verjaardagen van Mootje en Jootje gevierd bij Meave. Gelukkig ook bemoedigende berichten over Dochter gehoord. Waarvan acte in de AK. De jongens vonden het helemaal gezellig en Ludo ging tot zijn grote verrassing met een grote doos lego naar huis als verlaat verjaardagscadeau van Meave en Mlief. Daar heb ik dus morgen geen kind aan
sorry toet, helemaal vergeten vanmiddag: gefeliciteerd met BJ!!!! Heerlijk, beide kinderen de zwemdiploma`s binnen!

goeimorgen!
Later is nu

Mogge

Môgge...
Wat wilde ik nou toch typen?

Goeiemorgen!
Whoehaahaha, ik zag plaatje van Mims eerst niet en vermoedde dat ze ook gewoon een ontbijtplaatje had. Grinn. Niet dus. Lekker doorgzakt Mims????

Dank voor de diplomafelicitaties dames. Maar helemaal klaar zijn we nog niet. BJ gaat, net als zijn zus heeft gedaan, ook nog voor een C-diploma. Vindt ie gelukkig leuk, want ik wil graag dat ie dat gaat doen. Ik ben nogal een schijtlijster wat kinderen en zwemmen betreft enzo. Dus ben blij dat ze nog wat langer lessen en nog beter leren zwemmen..
Huh, nee, maar wacht eens, jij ging toch vrijdag al stappen met Pimpel, niet gisteravond? OMG, jullie zijn zeker gewoon twee nachten lang doorgegaan?
Ik verwacht niet anders.

Was het leuk, ja het was leuk he, ik heb zeker wat gemist, ja ... sja...

BJ,

Bent,

Ik heb Kjongen op drummen gezet, toen op iets streetdancerings, en toen toneel, daarna tekenen, en toen op webredactie, dus hij weet van vanalles iets, maar wil geen keus maken. Elke keer een maand of 3, dus hij heeft wat meer inzicht gekregen dan in een proeflesje. Maar behalve toneel en webredactie (schermpje!) doet het hem niet zo veel.

Wel luistert hij veel naar muziek en heeft hij er een eigen smaak in. Ook niet onbelangrijk.

Chip is heel handig, zoals Kjongen mondig is, en danst al vanaf het begin op de maat. Daarnaast trekt ze nog wel eens een blokfluit of een trommel uit de kast. Dus dat wordt waarschijnlijk wel wat. Heeeeel jammer is dan wel dat ze enorm van zingen houdt, maar echt een stem van een valse kraai heeft.
Gisteren bij 'Ik Hou Van Holland' kwam de vraag welke 10 voorbehoedsmiddelen het meest gebruikt worden in Nederland.

Kjongen zegt, OH! Die Wéét ik!

Ik: Huh..?

Hij: Ja, hoe heet dat nou ook al weer, oja, antibioticum!

Ik: Woehahaha!

Hij: Nee he, ik zeg het verkeerd, het begint wel met een a....Oja!!! Abortus!!

Toch nog een beetje bijspijkeren dus.

Hoeraaaaa voor het zwemdiploma B!! Wat fijn, en wat knap!! Jongste wil op wedstrijdzwemmen. Dat lijkt me een puikplan (want ze zwemt bijna net zo hard als ik en ik zwem even hard als een beetje kerel) dus heb ik het in de week gelegd bij de vaderfiguur. Ik hoop dat hij instemt, anders moeten we wat anders bedenken om dit vlammetje brandend te houden.

Muziekles hebben de Bloesjes niet, het interesseert ze (helaas) ook niet. Mijn zus en ik hebben jaren les gehad, van algemene muzikale vorming, tot een introductiejaar (dan mag je een paar weken lang steeds een ander instument proberen) en ik heb orgelles ( ik wilde clavecimbel maar dat konden mijn ouders niet betalen) gehad en daarna nog basgitaarles. Maar sja, tijdens die basgitaarlessen ontdekte ik op pijnlijke wijze dat ik geen gevoel voor ritme heb. Leuk man; heb je jarenlang je een sufte geoefend en noten leren lezen enzo, ken je dé componisten van de gehele muziekhistorie en heb je een mooie gitaar en versterker aangeschaft (in navolging van de bassist van Claw-boys-claw ), wil geen band in de verre omstreken je hebben.... En klagen je ouders over overlast.

Zielug he!?
Dus is je zus er maar met een basgitarist vandoor gegaan, uiteindelijk komt alles kosmisch-karmatechnisch altijd wel weer goed.

Hee, Utrecht wint van Ajax! Hoe is het eigenlijk met Ely?

Zo, het was een mooi weekend, en nou ben ik moe
Zo, jullie krijgen de groeten van mijn moeder. Die is blij met de komende mediumslemp, wat mijn vader heeft wat dingen in huis gedaan die nog gedaan moesten worden, zodat het af is voor komende zaterdag. :-)

(over komende zaterdag gesproken, ik meld mij natuurlijk aan voor de boodschappenploeg, geef maar aan wie er het eerst kan zijn/wie boodschappen wil doen en/of je een auto tot je beschikking hebt of dat we op de fiets moeten gaan )

(over nog eens komende zaterdag gesproken; ik kan niet in de AK. even in kader van voor bedmateriaal: klopt het dat Bent, Lil, Pimpel, Bloes, Mado en Dream wel komen?? En Mims, Bam en Alex niet?? En dat we Kjong, Ely en Xop nog over moeten halen?? En dat Meave veel langer dan ooit gepland en gevreest in het ziekenhuis nodig is dus ws ook niet kan komen? ).
Zeg maar waar en hoe laat je me met auto en al wilt hebben Toet en ik sta geheel tot je beschikking
Super!

Als we weten wanneer de rest ongeveer denkt aan te komen, kunnen we een uur voordat de eerste aankomt gaan boodschappen! (Want Bent kwam nu toch later, of gaat die ook nog mee shoppen?).
Zeg, hebben jullie op jullie h.yves ook een berichtje van ene Br.am En.ded.ijk over een artikel, oftewel, mailt ie iedereen of is het gericht en zo ja, hoe kent ie mij dan?
Ik heb nix van een Bram, Toet.

Gefeliciteerd met BJ´s B! Vet cool! Lotje zit nog niet eens in het diepe...

Nou, Mims heeft zeker flink doorgehaald! Ondanks dat ze moe was van hard werken en lange reis en dacht dat ze het niet lang vol zou houden, stond tot in de vroege uurtjes (zeeeeer vroege uurtjes...) nog flink te dansen en te springen! Was echt supersupersuperleuk!

Ikkeh.... ikkeh... durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga afhaken slemptechnisch... Wij hebben nu al weken ons huis op de kop staan en krijgen het maar niet klaar wegens veel te vol gepropte weekenden. Ik had de slemp ook niet op agenda gezet (domme domme domme ik!) en toen ik er van de week achter kwam dat het volgende week was (ons enige "lege" weekend tussen al die volgepropte weekenden in) was Pompel op z'n zachtst gezegd niet blij, en ik eigenlijk ook niet. Ik ben ook niet blij dat ik ga afhaken, maar we MOETEN echt verder hier, tis een soort van onleefbaar namelijk. Sorry Toet en sorry de rest.
:(
We kunnen ook bij jou komen slempen. Ruimen we de boel even in twee uur op (zeven keer twee is veertien uur, dus dat moet lukken)
Strak plan! Man wat lijkt me dat fijn zoveel extra paar handen!

Maar waar slapen we dan?
Onder het bureau natuurlijk, wat dacht jij dan?

*knipt het groene bureaulampje uit en kruipt naast het fijne heerschap in de slaapzak*
aaaaaaah pim, wat balen!!!! echt jammer meid, ik had j zo gaag weer willen zien. Ik heb nu toch oppas waarschijnlijk. Nog geen idee om hoe laat ik er ben dus ik sta het boodschappen doen met liede een keer af.....
Prima Bent, fijn dat je oppas hebt en Mado en ik gaan gewoon boodschappen doen:

- Melk

- Wijn

- Chips

- Komkommers, wortels, fruit en philidelphia light

- Suikervrije chocolade.

Verder nog iets?

Pimpel meis, het klinkt alsof je figuurlijk even aan het verzuipen bent onder alles? Kan ik/kunnen we niet echt iets voor je betekenen? Ik weet niet of je door de week een keer thuis bent en een paar handen kunt gebruiken? Anders kan ik zondag de 24e of in de herfstvakantie wel een dag langs komen hoor, op zich kan ik heel goed opruimen, sorteren en meer (dat ik het thuis niet doe, dat is zoiets als een schilder die in een afbladderend huis woont ).

Bam, heb jij in de drukke periode van Bambo nog wat extra oppas/steun? Anders lijkt het me zo'n berg waar je tegen op gaat zien, die komende steeds donkere maanden die hij letterlijk moet gaan verlichten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven