Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met wachten op nieuws Jinny, arme oma.

Mijn vader is terug van de tandarts. Bijna alles moet eruit, maar hij krijgt een noodprothese zodat hij toch op vakantie kan, en dan gaan ze na de vakantie alles trekken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bijna alles?!?!?! Als in alle tanden die beschadigd waren tijdens val of sowieso al zijn tanden? Getverdemme zeg

Hoe is het met de pijn nu?
Jee Mal, wat een schrik! Zal wel even heftig zijn ja, ook voor J.! Arm ventje! En stom dat tandarts noodnr niet opnam. Gelukkig kan vakantie dus doorgaan...

Jin: voor jou ook!
Brrrrrrrrrrr, eng zeg Mal, echt heel erg naar! Heeft hij veel pijn? Zijn echt alle tanden beschadigd door de val?

Star, leuk! et verschil is echt heel groot met hier qua uitstapjes (ik moest echt wennen nier in het begin). Hier doen ze echt twee keer per week een klassenreisje. Naar de dierentuin, maar ook veel workshops. Leuk dat je meegaat!
Goh Mal, wat een nare val zeg!! Die tanden eruit, brrrr...

Dat beeld laat je dan niet meer los he, van de val.

Ik was eerst bang dat het een tia ofzo zou zijn. Maar gelukkig is het een afstapje. Wel hard aangekomen zeg. Sterkte hoor!!

Jinny, ook al oma-zorgen. Heb je haar 'onlangs' nog gezien?

En goede band met haar?

Afscheid van mijn oma was mooi. Speeches goed. Daarna doodop natuurlijk. CB was mee in de wagen, heeft zich goed gedragen.

Wat wel humor was: de Tom tom zei bij aankomst bij het crematorium: 'u heeft uw bestemming bereikt'. CV: 'Nou, ik hoop van niet'.
Oh leuk, Star! Ben benieuwd hoe Ceetje is tussen de andere kids. Jij ook?

Bridges, hoe zijn je cookies?? Ik hoor Koekiemonster het zeggen..
Oja, ik ben helemaal in de ban van Blom. Dat boek van Ria, jeweetwel. Kijken of hij er wel bij vaart. Dat deed hij al hoor, maar ik wil het toch ervaren.
Hahahaha ik moet wel lachen om opmerking CV

Jin, twee keer in de week wel veel, maar zo maar 1 keer per jaar een echt schoolreisje vind ik best erg weinig. Zeker voor die 330,- schoolgeld
Compu, had altijd een goede band met oma, nu spreek ik haar veel minder (ze zit al een poos in een verpleegtehuis). Een jaar geleden gezien, dus dat is toch fijn. Fijn dat jouw oma een waardig afscheid heeft gehad (moet erg lachen om CV).
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 15:26:

Hahahaha ik moet wel lachen om opmerking CV

Jin, twee keer in de week wel veel, maar zo maar 1 keer per jaar een echt schoolreisje vind ik best erg weinig. Zeker voor die 330,- schoolgeld Dat is niet veel nee! Hier gaan ze telkens met het ov. In het begin moest ik daar echt aan wennen (ik haat het ov zacht uitgedrukt).
Hahaha ik ook, echt verschrikkelijk het OV. Hier hebben ze nu de OV-chipkaart en dat maakt het allemaal nog onaantrekkelijker voor mij. Volgens mij is een bus huren ook net zo goedkoop.

Is in Jinnyland onderwijs ook 'gratis' trouwens?

Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 16:21:

Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet

Verkleed als egeltje, kastanje, uiltje, als heks met een pompoen.

Verkleed als appelplukker?

Lastig zeg!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 16:21:

Hahaha ik ook, echt verschrikkelijk het OV. Hier hebben ze nu de OV-chipkaart en dat maakt het allemaal nog onaantrekkelijker voor mij. Volgens mij is een bus huren ook net zo goedkoop.

Is in Jinnyland onderwijs ook 'gratis' trouwens?

Iemand nog ideetjes voor herfstfeestverkleedkleren op school? Voor de vakantie hebben ze herfstfeest en kinderen mogen verkleed naar school. Verder dan kabouter kom ik niet Paddestoel
Mal: jee wat naar voor je vader, hoe is het nu met hem?

En Mr J al bijgekomen van het hele gebeuren?
Star, onderwijs is gratis ja (de basis, daar komt nog wel wat bij). Waarom doe je niet iets van halloween? Heks? Ik zag hele leuke kostuums voor heksjes!
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 03-10-2010 19:27
Reden: ooit gehoord van Holloween?
% gewijzigd
Holloween, klinkt wel leuk hoor
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik ken nie naaie nie

Het moet dus koopbaar zijn

Heks hoort idd wel bij Halloween en Halloween bij de herfst....hmmm goed plan wel.
Ik vind heksjes leuk! Of pompoenen (ja echt,. zijn ook leuke kostuums), of vleermuis of spookje?
Ik ken namelijk ook nie naaie nie he, dus ik koop ook .
Google leverde niet veel op als ik verkleedkleren thema herfst intypte.

Pompoen lijkt me lastig lopen
quote:Star schreef op 03 oktober 2010 @ 20:08:

Ja allemaal leuk en aardig, maar ik ken nie naaie nie

Het moet dus koopbaar zijn

Heks hoort idd wel bij Halloween en Halloween bij de herfst....hmmm goed plan wel.

Paddestoel is heel goed te doen

Zie group
Toysrus stikt van de kostuums bij ons, misschien ook bij jullie? Vleermuis vind ik ook leuk.
Wij hadden vanmiddag dus de herfstfietstocht en de kinderen mochten verkleed. Juul kwam 3 weken geleden al thuis dat hij een Paddestoel wilde worden... ehhhhhh shit dacht ik, hahaha

Maar het is gelukt, en eigenlijks vrij simpel..

En hij was het origineelst, en kreeg veel complimenten.. of juul er zo blij mee was.... Maar paddestoel of niet, het blijft mijn kleine apie
Ik ga even kijken. Klinkt veelbelovend Bam!
Leuk zo veel verkleedkleren, ik ben echt gek op verkleedkleren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven