3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.

3000+ Geschiedenis
Ow, leuk de reunie, is het een nieuwe uitzending of een oude?
Of... Gravinnetje... een dinerbon!
ja is weer een nieuwe serie Jos!
Ben al weg Fries
* pakt snel de telefoon beneden en gaat gauw lekker in bed naar de reunie kijken *
ik ben niet ongeduldig, foon begon ongeduldig te piepen!
bi
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:23:

Maf wijf Floor!! Hoe is het in de ballenbak?

Goed!

Maarre .... we zijn volgende week jarig (hulde voor de post van spuk!) en ik zou deel 70 graag als jubileum topic zien! Kunnen jullie ff doorpennen?
Verwenpakket als in? Maar ze houdt niet van smeersels, luchtjes of wat dan ook. Parfum of lippenstift heeft ze zelfs nog nooit vast gehad volgens mij.

Dinerbon voor iemand die De Afrit of Westgaag als uit eten ziet? En Van der Valk als 5 sterren restaurant?
ik was aan het zappen en kwam flodder tegen. das lang geleden!
quote:floorhier schreef op 03 oktober 2010 @ 20:28:

[...]

Goed!

Maarre .... we zijn volgende week jarig (hulde voor de post van spuk!) en ik zou deel 70 graag als jubileum topic zien! Kunnen jullie ff doorpennen?Nou lieverd... ik heb vandaag weer een stuk van deel 1 zitten lezen, alwaar jij en Bam jullie respectievelijke snorren drukten... en ik ben niet van plan me weer te laten slavendrijven door je terwijl jij schittert in afwezigheid
dat ga ik doen floor! morgen!
Hahaha Gravinnetje... het wordt inderdaad lastig zo ja!

Ehhhh... een dinerbon van het pannenkoekenhuis of de westgaag?
zo, in bed met foon en reunie aan het kijken
Ik lees net dat je je kind niet meer de deur uit mag gooien als ze niet luisteren. Gelukkig stop ik alle stoute kinderen in de meterkast. Niemand die het merkt en ik heb een heule grote meterkast......

*is uiteraard een heel cynisch grapje*

*die meterkast gebruik ik al jaar en dag als "strafplek" en iedereen kijkt me raar aan maar durft niets te zeggen*
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:30:

[...]

Nou lieverd... ik heb vandaag weer een stuk van deel 1 zitten lezen, alwaar jij en Bam jullie respectievelijke snorren drukten... en ik ben niet van me weer te laten slavendrijven door je terwijl jij schittert in afwezigheid Ik kan er echt niks aan doen dit keer! Ik heb één of ander raar technisch probleem.
denk dat ik morgen gelukkig gewoon kan gaan werken
quote:floorhier schreef op 03 oktober 2010 @ 20:32:

[...]

Ik kan er echt niks aan doen dit keer! Ik heb één of ander raar technisch probleem.

Je bent één groot technisch probleem!

Ahhh neehoor... ik mis je echt hier!!
Neuh, ik weet het allemaal niet. Idee van de broers was een foto maar niemand regelde het. Nu is het idee een tv. Maar wij dragen niet meer bij dan 50 euro. Simpelweg vanwege gelijke monniken gelijke kappen. Nu doen we dus niet meer mee aan de tv..... En ik vind het geen leuk cadeau, het moet toch voor haar zijn en niet vooral voor haar man?
Zo, ik ruik weer naar bloemetjes!

Floor!
Ja dat vind ik ook Gravinnetje... dan zou ik toch iets met bonnen doen, desnoods VVV-bonnen, dan kan ze zelf kiezen.
volgende week woensdag deel 70 moet toch met gemak lukken
quote:floorhier schreef op 03 oktober 2010 @ 20:32:

[...]

Ik kan er echt niks aan doen dit keer! Ik heb één of ander raar technisch probleem.Raar is dat he? Die technische problemen!
quote:josje37 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:34:

volgende week woensdag deel 70 moet toch met gemak lukkenJa hoor, want dan roepen we spuka gewoon even. Issie zomaar vol!
Ze is gek op van die dagtripjes met de bus, doet ze met een vriendin. Maar ja, om zoiets nou te regelen. Weet niet eens waar je dat kan regelen en die dingen zijn altijd gratis vanwege die verkoopshows.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven