3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zondag 3 oktober 2010 om 20:28
zondag 3 oktober 2010 om 20:29
zondag 3 oktober 2010 om 20:30
quote:floorhier schreef op 03 oktober 2010 @ 20:28:
[...]
Goed!
Maarre .... we zijn volgende week jarig (hulde voor de post van spuk!) en ik zou deel 70 graag als jubileum topic zien! Kunnen jullie ff doorpennen?Nou lieverd... ik heb vandaag weer een stuk van deel 1 zitten lezen, alwaar jij en Bam jullie respectievelijke snorren drukten... en ik ben niet van plan me weer te laten slavendrijven door je terwijl jij schittert in afwezigheid
[...]
Goed!
Maarre .... we zijn volgende week jarig (hulde voor de post van spuk!) en ik zou deel 70 graag als jubileum topic zien! Kunnen jullie ff doorpennen?Nou lieverd... ik heb vandaag weer een stuk van deel 1 zitten lezen, alwaar jij en Bam jullie respectievelijke snorren drukten... en ik ben niet van plan me weer te laten slavendrijven door je terwijl jij schittert in afwezigheid
zondag 3 oktober 2010 om 20:31
Ik lees net dat je je kind niet meer de deur uit mag gooien als ze niet luisteren. Gelukkig stop ik alle stoute kinderen in de meterkast. Niemand die het merkt en ik heb een heule grote meterkast......
*is uiteraard een heel cynisch grapje*
*die meterkast gebruik ik al jaar en dag als "strafplek" en iedereen kijkt me raar aan maar durft niets te zeggen*
*is uiteraard een heel cynisch grapje*
*die meterkast gebruik ik al jaar en dag als "strafplek" en iedereen kijkt me raar aan maar durft niets te zeggen*
zondag 3 oktober 2010 om 20:32
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:30:
[...]
Nou lieverd... ik heb vandaag weer een stuk van deel 1 zitten lezen, alwaar jij en Bam jullie respectievelijke snorren drukten... en ik ben niet van me weer te laten slavendrijven door je terwijl jij schittert in afwezigheid Ik kan er echt niks aan doen dit keer! Ik heb één of ander raar technisch probleem.
[...]
Nou lieverd... ik heb vandaag weer een stuk van deel 1 zitten lezen, alwaar jij en Bam jullie respectievelijke snorren drukten... en ik ben niet van me weer te laten slavendrijven door je terwijl jij schittert in afwezigheid Ik kan er echt niks aan doen dit keer! Ik heb één of ander raar technisch probleem.
zondag 3 oktober 2010 om 20:33
Neuh, ik weet het allemaal niet. Idee van de broers was een foto maar niemand regelde het. Nu is het idee een tv. Maar wij dragen niet meer bij dan 50 euro. Simpelweg vanwege gelijke monniken gelijke kappen. Nu doen we dus niet meer mee aan de tv..... En ik vind het geen leuk cadeau, het moet toch voor haar zijn en niet vooral voor haar man?