Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd 2010

08-08-2010 20:14 2004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee, nu op net5.

Dit meiske vertrekt naar haar 'grote liefde' Achmed in Egypte, nadat ze elkaar slechts 12 dagen hebben meegemaakt.
The time is now
ik vind haar eigenlijk wel beetje materialistisch of ligt dat aan mij???
quote:baloo3 schreef op 03 oktober 2010 @ 20:32:

ik vind haar eigenlijk wel beetje materialistisch of ligt dat aan mij???Ligt niet aan jou.
scheve verhoudingen lijkt mij niet heel goed en wat je zegt baloo, ze vind alle winkeltjes wel erg belangrijk!
ik zou me niet gemakkelijk in zo'n relatie voelen.
Gewist.

Het modereerbeleid[van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
ik vind deze aflevering eigenlijk niet eens leuk. gelukkig verandert de kleur op mijn tv af en toe, de ene keer heb ik witte letters en dan weer gele. Af en toe zijn de wolken wit en dan weer geel :):):):)
quote:Courage schreef op 03 oktober 2010 @ 20:35:

Dit gaat toch vervelen?Volgens mij wel, als je geen verdere invulling van je leven hebt.
Vraag me net af of ze de stap gezet had als haar vriend rond moet komen van een beneden modaal inkomen...Haar vriend maakt een sympathieke indruk. Zij zal het zeker vol gaan houden in Brazilië, lekker shoppen en uit eten, beetje zonnen Zeg dit trouwens zonder enige vorm van jaloezie hoor. Heb zelf ook meer dan 5 jaar in het buitenland bij mijn vriend, nu man, gewoond. Hele andere omstandigheden, allebei hard werken en een oud huis opknappen, maar juist tegenslagen laten zien of een relatie tegen een stootje kan.
Ik val net in, ook in de aflevering, dus heb er nog niet zoveel over te zeggen. Wel dat ze in een erg gespreid bedje terecht komt, maar ach....ze hoeven ook niet allemaal in een plaggenhut te wonen met het avondeten in de tuin rond te scharrelen natuurlijk...

Ik wacht nog even af met verder commentaar
Ow jee...ik vind haar echt zooooooo NIET leuk! Ik irriteer me niet snel aan mensen, maar nu...!!!
Erg als de enige stumper in het veld je vent is..nou lekker dan!
Ze is in ieder geval blij dat haar kerel niet de stumper van het team is! lol
Ze heeft het goed voor elkaar daar - en dat laat ze merken ook :-)
Ja...ik irriteer me dus ook aan haar. Ze vindt alles ook zo héééérlijk..
Begin me ook steeds meer te irriteren. Dat taalgebruik ook van haar. De hele tijd 'je/m'n vent' blehhh, wat een afschuwelijk mens. Haar vriend lijkt me wel een aardige snuiter.
quote:Badeendtje schreef op 03 oktober 2010 @ 20:41:

Ze is in ieder geval blij dat haar kerel niet de stumper van het team is! lolDat zeg je toch niet .
Ik ben 't ook half aan t kijken en ligt het nu aan mij of lijkt dat leven van haar daar lijkt op het leven van een voetbalvrouw hier. Beetje zwemmen, beetje shoppen, dat gaat toch vervelen op een gegeven moment?
ik vind het niet eens erg dat er nu reclame is :):):)

ik vind haar zo niet leuk!!!!!!!!!!!!! maar hij is leuk om naar te kijken :):)
Over dat afscheid met haar ouders, heb een zusje die ver weg woont en die wordt ook luchtig uitgezwaaid hoor. Geen drama's met huilen en grote groep mensen, alleen ouders en een vriendin that's it. (1x per jaar ong. terug in NL).

Ik denk dat als een gezin gewend is veel te reizen en vaak afstanden ertussen te hebben dat het een stuk minder beladen is.
Wat een verschrikkelijk mens. Echt afgrijslijk. Alles is zo ontzettend leuk en geweldig, gatver!
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 03 oktober 2010 @ 20:42:

Ik ben 't ook half aan t kijken en ligt het nu aan mij of lijkt dat leven van haar daar lijkt op het leven van een voetbalvrouw hier. Beetje zwemmen, beetje shoppen, dat gaat toch vervelen op een gegeven moment?voor een aantal mensen zal dit denk ik nooit vervelen. Maar ik moet er niet aan denken om eigenlijk zo'n inhoudloos leven te hebben. Ik heb haar ook nog niets anders zien doen dan in het hotel rondhangen of in een winkel/restaurant of in de club.
vind hem wel leuk (maar kijk pas net)

hij doet me aan rafael nadal denken

vind haar vreselijk
Wat een afschuwelijk verwaande meid zeg. Vond het gelijk vanaf het begin al. Kijk mij eens populair zijn.

Wel een leuke man.

Ik denk dat ze inderdaad vindt dat ze in een gespreid bedje is beland. Champagne, beetje shoppen, zwemmen, zonnen,.

Nee, geen sympatiek persoon. Ze heeft iets over zich wat me vreselijk irriteert.
We willen drama zieeen
Ik zit een beetje met tegenzin te kijken. Ik dacht dat ze nog af zou studeren? Ze heeft geen enkel eigen inkomen, maar het enige wat ze van haar nieuwe woonplaats weet is waar de leuke boetiekjes zitten en hoe de collectie eruitziet.

Ik vraag me af of deze relatie stand zou houden als er geldproblemen waren. Nu lijkt het gewoon net 1 lange vakantie, je hoeft het huishouden niet te doen enz. enz. Ik blijf erbij dat ik haar erg koel vind overkomen, ze omhelst mensen wel, maar zo totaal zonder gevoel lijkt het wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven