Grenzeloos verliefd 2010
zondag 3 oktober 2010 om 20:36
Vraag me net af of ze de stap gezet had als haar vriend rond moet komen van een beneden modaal inkomen...Haar vriend maakt een sympathieke indruk. Zij zal het zeker vol gaan houden in Brazilië, lekker shoppen en uit eten, beetje zonnen Zeg dit trouwens zonder enige vorm van jaloezie hoor. Heb zelf ook meer dan 5 jaar in het buitenland bij mijn vriend, nu man, gewoond. Hele andere omstandigheden, allebei hard werken en een oud huis opknappen, maar juist tegenslagen laten zien of een relatie tegen een stootje kan.
zondag 3 oktober 2010 om 20:37
Ik val net in, ook in de aflevering, dus heb er nog niet zoveel over te zeggen. Wel dat ze in een erg gespreid bedje terecht komt, maar ach....ze hoeven ook niet allemaal in een plaggenhut te wonen met het avondeten in de tuin rond te scharrelen natuurlijk...
Ik wacht nog even af met verder commentaar
Ik wacht nog even af met verder commentaar
zondag 3 oktober 2010 om 20:42
Over dat afscheid met haar ouders, heb een zusje die ver weg woont en die wordt ook luchtig uitgezwaaid hoor. Geen drama's met huilen en grote groep mensen, alleen ouders en een vriendin that's it. (1x per jaar ong. terug in NL).
Ik denk dat als een gezin gewend is veel te reizen en vaak afstanden ertussen te hebben dat het een stuk minder beladen is.
Ik denk dat als een gezin gewend is veel te reizen en vaak afstanden ertussen te hebben dat het een stuk minder beladen is.
zondag 3 oktober 2010 om 20:44
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 03 oktober 2010 @ 20:42:
Ik ben 't ook half aan t kijken en ligt het nu aan mij of lijkt dat leven van haar daar lijkt op het leven van een voetbalvrouw hier. Beetje zwemmen, beetje shoppen, dat gaat toch vervelen op een gegeven moment?voor een aantal mensen zal dit denk ik nooit vervelen. Maar ik moet er niet aan denken om eigenlijk zo'n inhoudloos leven te hebben. Ik heb haar ook nog niets anders zien doen dan in het hotel rondhangen of in een winkel/restaurant of in de club.
Ik ben 't ook half aan t kijken en ligt het nu aan mij of lijkt dat leven van haar daar lijkt op het leven van een voetbalvrouw hier. Beetje zwemmen, beetje shoppen, dat gaat toch vervelen op een gegeven moment?voor een aantal mensen zal dit denk ik nooit vervelen. Maar ik moet er niet aan denken om eigenlijk zo'n inhoudloos leven te hebben. Ik heb haar ook nog niets anders zien doen dan in het hotel rondhangen of in een winkel/restaurant of in de club.
zondag 3 oktober 2010 om 20:46
Wat een afschuwelijk verwaande meid zeg. Vond het gelijk vanaf het begin al. Kijk mij eens populair zijn.
Wel een leuke man.
Ik denk dat ze inderdaad vindt dat ze in een gespreid bedje is beland. Champagne, beetje shoppen, zwemmen, zonnen,.
Nee, geen sympatiek persoon. Ze heeft iets over zich wat me vreselijk irriteert.
Wel een leuke man.
Ik denk dat ze inderdaad vindt dat ze in een gespreid bedje is beland. Champagne, beetje shoppen, zwemmen, zonnen,.
Nee, geen sympatiek persoon. Ze heeft iets over zich wat me vreselijk irriteert.
zondag 3 oktober 2010 om 20:48
Ik zit een beetje met tegenzin te kijken. Ik dacht dat ze nog af zou studeren? Ze heeft geen enkel eigen inkomen, maar het enige wat ze van haar nieuwe woonplaats weet is waar de leuke boetiekjes zitten en hoe de collectie eruitziet.
Ik vraag me af of deze relatie stand zou houden als er geldproblemen waren. Nu lijkt het gewoon net 1 lange vakantie, je hoeft het huishouden niet te doen enz. enz. Ik blijf erbij dat ik haar erg koel vind overkomen, ze omhelst mensen wel, maar zo totaal zonder gevoel lijkt het wel...
Ik vraag me af of deze relatie stand zou houden als er geldproblemen waren. Nu lijkt het gewoon net 1 lange vakantie, je hoeft het huishouden niet te doen enz. enz. Ik blijf erbij dat ik haar erg koel vind overkomen, ze omhelst mensen wel, maar zo totaal zonder gevoel lijkt het wel...