3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit op de gym een jongetje met PDD-Nos gehad, die kon aardig meekomen, als er maar geen gekke dingen gedaan werden (of een andere juf). Maar bij gym hoefde er geen diploma gehaald worden, dus dat is anders
Alle reacties Link kopieren
nee is mijn buurman niet Gravin.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik al naar bed? Of is het nog te vroeg?
Alle reacties Link kopieren
Gym is ze best goed in Jos! maar omdat ze zo "rustig" wordt van water komt de lesstof niet binnen, ze gaat dan liggen dromen



Ik hoop dat er ervaringsdeskundigen zijn die met een nuttige tip ofzo komen, ik weet het echt even niet
Alle reacties Link kopieren
Tja, elk kind met Pdd-Nos reageert uiteraard weer anders. Ik heb helaas geen tips....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb evt. nog wel turnbladen met mooie plaatjes van turnen als ze die voor de spreekbeurt nog kan/wil gebruiken
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je maar even via de hieves een berichtje sturen met je adres...
Alle reacties Link kopieren
Shit... er loopt hier ergens een wekker af.. heb alles gecheckt maar is niet hier.. maar hij blijft maar gaan archhhhh
Gravinnetje... en als je het er gewoon (nog een keer) met Graaf over hebt dat je het echt niet leuk vindt, hem aan zn verstand brengt wat het voor jou betekent?
Alle reacties Link kopieren
Waar is iedereen en mag ik nu gaan slapen? Ik heb nog steeds heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel snot
Alle reacties Link kopieren
Als ik op balkon sta verdenk ik de beneden buren.. pfff irri zeg!
Alle reacties Link kopieren
Das iri Freak
Alle reacties Link kopieren
Kado voor een zuurpruim weet ik ook niet





En dankzij jullie al gelachen en gehuild... dus ik ga aftaaien





Dag lieverTs
Alle reacties Link kopieren
Dag Freak
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook maar eens richting bed, ook al krijg ik geen toestemming
Truste Freaky
Alle reacties Link kopieren
Weltrusten allemaal en tot morgen
Alle reacties Link kopieren
lekker koese Jos!
Truste lieve Josje
Alle reacties Link kopieren
en lekker koese Freak
Alle reacties Link kopieren
pop, ik kan je topic niet zien. heb de kinderpijlert geblokkeerd en geen loepje op foon.

ik kijk morgen even!
Alle reacties Link kopieren
trusten jos en freak!
De kinderpijlerT geblokkeerd Appel??
Alle reacties Link kopieren
Heb ik al gedaan Bi, met tranen en snot en al. Het komt niet aan. Althans hij beloofd dat hij nog wat gaat kopen en dat is het dan. Er komt niets. Maar bovenal, wat mij het meeste pijn doet is dat ik gewoon op die dag, mijn verjaardag, niets heb gehad. Dat kan hij niet meer terugdraaien. Niet eens een snel geknutselde tekening van Minigravin.....Of een ontbijt op bed. Niets. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
quote:josje37 schreef op 03 oktober 2010 @ 21:24:

Dan moet je maar even via de hieves een berichtje sturen met je adres...Wat lief! graag! ze heeft we a.s. vrijdag haar spreekbeurt, is dat een probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven