3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.

3000+ Geschiedenis
Apppel, vind jij het vervelend als ik het, redelijk vaak, over minigravin heb? Je blokkeert die pijler niet voor niets neem ik aan.
Ik kan het me heel goed voorstellen lieve Buuf... het gaat niet om het cadeau, het gaat om de moeite die voor je gedaan wordt. Ik heb 1 keer zo'n moederdag mee mogen maken!! GRRRR...

Het nadeel is dat elke verjaardag/moederdag daarna een beetje beladen wordt.
Bi, ik dacht trouwens dat je eerst het cadeau van mijn schoonmoeder bedoelde. Ik denk, wat heb ik daar nou voor last van?
Ik heb de stripper ook nog even in het topic: help, wil je me blij maken geplakt!
Ik ga even kieken Friezz!
Ja ik wilde je niet quoten Gravinnetje, vandaar.
Ja dat klopt wel Bi. Ik heb ook weinig zin in Kerst (dat doen we altijd cadeautjes) en voor zijn verjaardag overweeg ik om ook maar niets te doen. Maar dat kan ik niet. Het is gewoon zo leuk om wat te geven. Ik wist het dit jaar ook niet voor zijn verjaardag. Zelfs gevraagd of hij zelf misschien iets wist. Nee hij wist niets. Uiteindelijk heb ik een brunch in de Euromast geboekt en de flyer ervan als cadeau gegeven omdat het pas later zou zijn. En uiteraard minigravin iets kunstigs laten maken.
dat is idd niet leuk Gravin.
Ja is klote Gravinnetje... echt klote!!

En als het niet spontaan gaat, dan heb je ook zoiets van: Laat maar!!

Maar toch ook weer niet... is gewoon een rottige situatie, en kan me voorstellen dat je nog boos/verdrietig wordt als je er aan denkt.

En niks meer terug doen is ook geen oplossing, dan is alle gezelligheid echt weg.
quote:poppedotje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:32:

[...]

Wat lief! graag! ze heeft we a.s. vrijdag haar spreekbeurt, is dat een probleem?

* sluipt stiekem in pyjama nog even binnen *

Morgen lukt waarschijnlijk niet, maar ik zal proberen ze dinsdagmorgen voor het werk op de bus te doen, dan zijn ze woensdag als het goed is binnen. Kan ze woensdag nog even kijken of ze er wat van kan gebruiken (moet met PDD-Nos ook niet op het laatste moment, nietwaar). Ik heb vijf tijdschriften liggen
* sluipt ook weer stiekem weg *
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE JOS, ben je er weer??

Ja nou ja, weet het ook even niet meer. Het voelt zo minderwaardig en alsof ik totaal niet belangrijk ben.

En dan denk ik, wat zeur ik nou. Waar hebben we het over. Een verjaardagscadeautje. Pffffff, in Afrika hebben ze geen nagel om hun reet te krabben en ik zit me druk te maken om een cadeautje.

Ga nu dan toch maar eens douchen en nog even lezen.
lekker koese alvast Gravin!
Ik snap je gevoel wel buuf... maar helaas is dat iets waar achteraf eigenlijk niks meer aan te doen is
Ik heb apppel toch niet weggejaagd met mijn vraag he?

Ik ga nu echt weg.

Trusten allemaal!

Jullie zijn lief *en verzin gerust nog even verder voor zuurpruimcadeautjes*.
Truste Buuf

Ik denk dat Apppel dr telefoon leeg is
lekker koese buuf!
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:49:

lekker koese buuf!Hé is niet jouw buuf he!! Zoek lekker een eigen buuf om mee te forummen!
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 21:50:

[...]

Hé is niet jouw buuf he!! Zoek lekker een eigen buuf om mee te forummen!

Lekker koese Heintje!

quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:51:

[...]

Lekker koese Heintje!

Ik had nog helegaar geen Weltrusten geroepen heur!
quote:Gravinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 21:42:

En dan denk ik, wat zeur ik nou. Waar hebben we het over. Een verjaardagscadeautje. Pffffff, in Afrika hebben ze geen nagel om hun reet te krabben en ik zit me druk te maken om een cadeautje.

.En in de US krijgen ze bij iedere scheet een cadeautje, dus als je je daarmee vergelijkt heb je alle recht om je k*t te voelen hoor!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Bianca40 schreef op 03 oktober 2010 @ 21:52:

[...]

Ik had nog helegaar geen Weltrusten geroepen heur!Nee, dat weet ik, maar straks vergeet ik je misschien.
woon je daar Himalaya??
truste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven