3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
hoeft niet mocy



*en nu naar bed, klik*
Alle reacties Link kopieren
ik heb het nog net gelezen egeltje. dikke voor jou!
Alle reacties Link kopieren
graafje, ik vind het helemaal niet vervelend als het hier over kinderen gaat. echt niet!



ik heb die pijlert geblokkeerd om die maand groepjes niet steeds in de laatste reactie lijst te zien.
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook slapen. trusten en tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Appel, trustuh en ´´fijn´´ dat je morgen weer mag.
Alle reacties Link kopieren
kan niet slapen. wordt helemaal gek van het hoesten.
Alle reacties Link kopieren
zit aan een kpoje warme thee
Alle reacties Link kopieren
vriend slaapt ondanks mijn geblaf gewoon door
Alle reacties Link kopieren
waar is de nachtploeg toch?
Alle reacties Link kopieren
hallo, niemand?
Alle reacties Link kopieren
die gekke hamster van mij blijft maar rondjes rennen in zijn rad om drie uur snachts
Alle reacties Link kopieren
gek ding
Alle reacties Link kopieren
ik drink kopje thee maar even op en ga maar weer even proberen te slapen
Alle reacties Link kopieren
nog maar even een hoestdrankje en een paracetemol nemen
Alle reacties Link kopieren
ow, ik moet er over vier uur al uit om te gaan werken. Grrrrr
Alle reacties Link kopieren
Kwam hier wel eens even maar lang niet geweest.

Josje, sterkte met hoesten EN met al weer zo snel op moeten staan/werken.

Hoop dat je even beetje kwalitatief goede slaap kunt vatten!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu trouwens ook maar naar bed, ondanks dat er geen wekker op me wacht.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Mag ik even zeggen dat ondanks dat ik niet veel tijd meer heb om te forummen, jullie me allemaal dierbaar zijn. Ik voel me thuis hier en kan niet wachten tot onze 1e verjaardag binnenkort!!!



Dikke kus voor jullie allemaal



En fijne dag vandaag, maak er wat moois van
Goedmeurning!!



Josje



Tot vanaaf!!
En dikke kuss terug voor jou Vera!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen, gelukkig nog een paar uurtje kunnen slapen. Ik ga dus maar met mijn snotkop aan het werk, kijken hoelang ik het volhoudt. Vergadering van vanavond ga ik maar even afzeggen lijkt me verstandiger
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag allemaal en tot vanavond
Alle reacties Link kopieren
sterkte Josje



Goedemorgen allemaal!



Fijne dag



en ik zwaai even naar Thee
Alle reacties Link kopieren




Ja Sgaap leeft nog,

Real Life wat kost dat een tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 23:19:

Kado voor een bejaarde zuurpruim: museum-jaarkaart? Overweging van de dag: ben je een bejaarde zuurpruim als je een museum-jaarkaart hebt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven