Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
quote:elleinspe schreef op 03 oktober 2010 @ 20:29:

Er staat nog steeds In Process...........Je had mijn berichtje dus niet gelezen maar ik had gezegd dat als je na de 26e had besteld, dat het dan langer zou duren. Dit stond eerst aangegeven op de homepage, maar nu niet meer. Ik zou dus nog heel even wachten.
Blue, we hadden je bericht wel gezien, maar daarvoor ook al de boodschap op de site. Alle bestellingen van na de 26e zouden uiterlijk 1 oktober verstuurd zijn. Voor mij geldt dat gelukkig inmiddels ook. Hopelijk ook voor Elle inmiddels.
Iemand ervaring met deze shop? http://www.eyeslipsface.nl/category-50.html

Nagellak voor 1 euro klinkt te mooi om waar te zijn.

Ben benieuwd of jullie er al eens besteld hebben
Nagellak voor 1 euro? Die blaas je er zo af als ie droog is, waarschijnlijk. Ik geef liever 15 euro uit aan iets wat gewoon blijft zitten waar ie zat, ipv elke dag afhalen en opnieuw smeren.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 04 oktober 2010 @ 10:53:

Nagellak voor 1 euro? Die blaas je er zo af als ie droog is, waarschijnlijk. Ik geef liever 15 euro uit aan iets wat gewoon blijft zitten waar ie zat, ipv elke dag afhalen en opnieuw smeren.

Oké. Maar je kent het merk dus niet.

(Grote kans dat je gelijk hebt hoor )
Nog nooit besteld en ga het ook niet doen. Wat moet je nou met nagellak van 1 euro van een of ander vaag merk?
quote:Zwup schreef op 03 oktober 2010 @ 22:51:

Slaap lekker!

Noom, Alice is puur glitter. Yodl me is een shimmer lak.. Heeft een hele andere textuur.

ik snap soms niks van al die moeilijke woorden hier

wat is een shimmer,puur glitter,base coat(is dat dat doorzichtige spul?)en waarom zou je dat over je gelakte nagels doen of eronder?

ik lak alleen me tenen nog tips zwup of gewoon smeren
Omg ik moet zoveel bijlezen

Alvast even dit berichtje, ik moet jullie heel erg bedanken voor het duimen (en het kaarsje Glitterzzz en de positieve energie Zwup), want het heeft geholpen. Ik be geslaagd!!!!

quote:Zwup schreef op 04 oktober 2010 @ 10:33:

Blue, we hadden je bericht wel gezien, maar daarvoor ook al de boodschap op de site. Alle bestellingen van na de 26e zouden uiterlijk 1 oktober verstuurd zijn. Voor mij geldt dat gelukkig inmiddels ook. Hopelijk ook voor Elle inmiddels.

Oh oke gelukkig maar! Ai nou nog even volhouden... de mijne is inmiddels geshipped...

Heb ook nog een bestelling gedaan bij Asos want daar is de sale weer begonnen. Heb alle dertien de Asos by Ciaté nagellakjes besteld. Was totaal incl vzk 20 euro kwijt.
quote:elleinspe schreef op 03 oktober 2010 @ 22:42:

[...]

Ne, heb 'm vorige week gekocht.

Ik heb nu Lubu Heels op, de volgende gaat dan maar Must Have worden.

Met een basecoat is het makkelijker te verwijderen, je nagels krijgen geen blauww waas in ieder geval

dat bedoel ik,die base coat erop of eronder en als elleinspe praat over lubu heels en must have dan snapt iedereen waar het overgaat,welk merk?

ikke niet
Base (als in basis) hoort onder de lak. Top coat hoort er overheen.

Indigo! Gefeliciteerd!!
base coat eerst op me tenen dan die mooie blauwe kleur van opi (die naomii heeft) die 2x lakken en dan goed?

scheelt het met schoonmaken van je tenen als je een andere kleur wilt dat je er eerst een base onder doet of maak dat niet uit??
Yoehoeeeeeeeee Gefeliciteerd Indigo, goed gedaan!
Een basecoat zorgt ervoor dat je nagels minder verkleuren.
oke swup,handige tip,ik heb vaak met rood dat me nagels zo verkleuren als ik de lak verwijderd heb.

ik zal mij opi flesjes even melden die ik hier heb.

big apple red

ate berries in the cannaries

purple with a purpose

zeg je vast wel wat zwup.

ik ga straks me nagellak afhalen lekker douchen en dan op stap en kijken of ik een nieuw flesje kan vinden wat ik mooi vindt.
Lubu Heels is een lak van China Glaze Angel. (En geen nood, ik volg ook niet alles....altijd)
Indigo gefeliciteerd!!!

Engel, Zwup heeft al geantwoord zie ik En ik ken ook niet alle merken en kleurtjes hoor, gewoon afbeeldingen googlen en daarna kan je wel meepraten

Op Lacquerized.com staat trouwens uitgelegd wat voor verschillende lakken er zijn, dit vind je hier
Ben benieuwd waar je mee thuis komt Angel.

En idd zoals Noom zegt, gewoon googlen op het lakje en dan vind je meestal wel een afbeelding van iemand die geswatcht heeft.
Dankjewel voor jullie felicitaties!!!

Glitterzzzz, fijne vakantie!!

Ik krijg het allemaal niet bijgelezen verder haha.
Ik ga morgen trouwens naar de Douglas heb cadeaubon

Nu alleen nog even kiezen

En wij dachten dat wij een goedlopende nagellakkletstopic hadden

Fok - Show hier je nagels #207
Hahahahaha, wij zijn ook gelinkt in dat topic op Fok (zie pagina 10)

Blue, zie ik dat jij daar ook schrijft?
Korting op allerlei merken
quote:Zwup schreef op 04 oktober 2010 @ 15:51:

Ben benieuwd waar je mee thuis komt Angel.

En idd zoals Noom zegt, gewoon googlen op het lakje en dan vind je meestal wel een afbeelding van iemand die geswatcht heeft.

hey swup en naomii,ik heb an affair in red square gekocht van opi.

er was ook nog een paarsige kleur die ik mooi vond maar uiteindelijk toch deze rode genomen.

ga straks is aan de slag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven