Maart06

20-03-2010 12:56 1088 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo kunnen we hier weer verder schrijven over onze kleuters.
Fijn Juultje voor Lynn dat man toch nog mee kan met het uitje voor de uitvaart. Zal wel een dubbel gevoel zijn.

Leuk Q, weer je huisje "verbouwd" Wil wel wat foto's zien

Fijn dat het goed gaat met de mannen.

Leuk dat Emdin het nu wat beter/rustiger doet.

Diarree nog steeds, moet dinsdag naar de dieetiste. Heb hem gister wat roosvicee stop gegeven, en toen was het wel wat dikker. maarja dat is ook niet zo goed volgens mij, dat spul.

Het is geen water dunne diarree, soms zit daar wel een beetje van bij, maar over het algemeen is het van die brei. De ene keer wat dikker dan de andere keer.

Super dat het ouderschapsverlof er nu door is!!
Hi,

Gecondoleerd Juul!

Had van de week al berichtje geschreven, niet gepost nog en toen sloot ik pc af zonder te posten....grrr...

Indian, misschien is dat bij hem normaal, wat dunner.... (lekker onderwerp )

Q, lekker om met je huis bezig te zijn!

Frans, hoest bij jou?

Merel, heeft de pizza gesmaakt gisteravond?? Zag op hyves je www.

Xop hoest bij jou?

Hier alles goed! Vandaag klein feestje want we zijn 10 (!) jaar getrouwd. Vanavond gaan we uit eten met kids samen. We gaan al vroeg rond 17u. Naar leuk Italiaans restaurant met kinderspeel ruimte en oppas! Moeten we wel ff naar laren rijden maar dat is niet zo ver. Volgens mij zijn we er 2 jaar geleden ook op trouwdag geweest. Laura kon het zich nog herinneren.

Zit nu even bij te komen van begane grond en 1e verdieping stofzuigen en dweilen...pfff. Das wel ff wennen bij een huis met zoveel meters oppervlakte....

Zo ff naar de stad voor paar kleine dingetjes.

greetz
proficiat Scooby,

wij zijn dit jaar 10jaar samen en morgen 5jaar getrouwd. Hier geen feestje, want vent gaat naar de sportmasseur.

Ja zou kunnen, wan tik had dat wel altijd, voordat ik ziek werd.

Maar hij had het eerst niet....we zien wel wat ze zeggen.

Ben er weer vandoor, beetje hieperdepieper kids hier
Gefeliciteerd Indian en Scooby ook nog met jullie trouwdagen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Errug rustig hier, iedereen druk, druk, druk??!!
Hoi,

Indian en Scoob gefeliciteerd met jullie trouwdagen!

Scoob, heb je nog plek op je workshops? Ben met een vriendin aan het kijken wanneer we zouden kunnen.

Juul, gecondoleerd, ook oude mensen worden gemist. Regent het bij jullie ookz o? Wat jammer van het uitje naar het open lucht museum.

Q leuk huis verbouwen! Ik heb nu ik steeds zoveel tijd heb als ik neit werk, ook de handen maar eens uit de mouwen gestoken .Lekker schuiven met de meubels, het staat nu zo'n beetje iedere week anders . En afgelopen dinsdag maar weer eens geverfd in huis. Dat is wel fijn als ik daar zo de tijd voor heb.

Milena gaat goed. Ze heeft het goed naar haar zin op school en verder is ze gezellig en vrolijk. Ik herken wel die driftbuien waar kinderen in kunnen blijven hangen hoor. Milena heeft/had hoop ik dat ook wel eens. Van de zomer, of vorige zomer heeft ze nog woendend in haar blootje door de tuin gverend. Haha ik herinner me nog de verbaasde blik van de buurman. Maar gelukkig hebben we die buien hier nu al een hele tijd niet gehad, kan me niet eens herinneren wanneer de laatste was. Wanneer ze nu boos is, is ze redelijk voor rede vatbaar, heel fijn is dat.

Bojan is een ander verhaal . Die is echt een lekker haantje aan het worden. Wil met alles de eerste zijn en probeert dan ook de voorste (grote zus of man vaak) aan de kant te duwen. Haha en dan heeft ie dus echt niet door dat hij maar 80 cm is Hij loopt ook!! Jaja eindelijk, nog wel met zijn armen in de lucht . Het ziet er zoooo lief uit .

Groetjes
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
jeujj voor Bojan. Fijn dat hij nu ook loopt.
quote:frans3 schreef op 30 september 2010 @ 14:17:

Juul, gecondoleerd, ook oude mensen worden gemist.

Dit is zo waar! We hebben het wat onderschat geloof ik, het was behoorlijk emotioneel. Schoonvader hield een toespraak en het kostte hem veel moeite. Ik heb manlief voor het eerst sinds ik hem ken zien huilen. We hielden het allemaal niet droog, pfff, en nu doodmoe.
nogmaals sterkte Juul.

Het gemis is idd niet minder, ookal is iemand op leeftijd.

Wat mooi gezegd Frans: Ook oude mensen worden gemist! Dat is helemaal waar.

De emoties van anderen maken het dan ook altijd heftig op een begrafenis!

Over de workshops heb iig nog plek op 1 en 20 dec. De rest weet ik ff niet meer uit mijn hoofd.

Indian, ook gefeliciteerd met je trouwdag!

Wij zijn heel gezellig uit eten geweest. Kids vonden het feest en wij ook! top dus.

Gisteren weer even bij mijn nichtje geweest. Ze is afgelopen weekend thuis gekomen. Ik heb echt een prachtige taart voor haar gemaakt! homemadetaarten.mijnalbum.nl.. daar is ie te bewonderen.

Zondag gaan we met kids nog xtje op kraambezoek. Jasper heeft nl heel schattig badpakje voor haar uitgezocht van Lief. Die wil hij graag geven...

Ga snel weer aan het werk.

wow weer veel mooie taarte Scooby.

Maaruh welke van de vele was nu voor je nichtje??
fijn weekend allemaal!!

Yuma is nu voor de eerste keer naar de scouting, hij had er veel zin in.
En hoe vond Yuma de scouting?

De laatste 5 lagen taart is voor mijn nichtje.

Fijn weekend!
Hoi!

Mensen kunnen zo zeggen van: achhij/zij was toch oud. Alsof het dan ineens niet meer erg is dat iemand dood is. Ik snap ook wel dat het misschien bevredigender is of minder oneerlijk als oude mensen dood gaan, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat oude mensen niet gemist worden. Als mijn opa of oma zouden sterven (1 setje is al gestorven, heb nog 1 opa en om over), dan zou ik dat heel erg vinden.

Begrafenissen zijn sowieso emotioneel vind ik. Al die verdrietige mensen.

Scoob, dan komen wij graag 1 of 20 december. Zet ons maar op 1 december want misschien gaan we de week voor kerst naar mijn zusje toe. Ik zal dan straks mijn vriendin even een mailtje sturen.

Indian, en hoe vond Yuma de scouting?

Had ik al zitten zeuren over mijn stijve nek? Gisterenochtend kamde ik mijn haar en toen hoorde ik KRAK. Zat mijn nek vast. Wat doet dat zeer zeg. gelukkg kon man thuis komen vanuit zijn werk, want ik kon Bojan niet meer tillen. Was wel heerlijk, man was gisteren dus zomaar een dagje thuis! Vandaag doet het ook nog zeer, minder erg dan gisterebn, dus ik hoop dat het morgen over is. was namelijk van plan om naar de dierentuin te gaan en dan is het wel zo handig als ik kan autorijden
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ik denk dat dat ook is om op de een of andere manier het verdriet voor jezelf weg te praten. Ik heb bv nog 1 oma, ze is 91, vreselijk dement en zit al jaren in een verzorgingshuis. Ik had altijd het idee dat als zij doodgaat dat ik daar geen moeite mee ga hebben. Tot afgelopen week, nu weet ik dat dat anders is. Ook omdat mijn moeder en haar zussen en broers toch ook verdriet zal hebben, het is toch hun moeder.

Wat leuk, Frans, dat je een workshop gaat volgen bij Scooby! Had je dat nou al eens eerder gedaan?

Hoe gaat het nu met je nek?

Hoe vond Yuma de scouting, Indian?

Gisteren naar de dierentuin geweest en daarna een pannenkoek gaan eten. Toen we thuis kwamen merkten we aan Lynn dat het allemaal een beetje te veel was geweest deze week. Echt alles was anders gegaan dan anders: eerst ging ouwe opa dood (zo noemden we hem), toen was ik een avond niet huis, daarna man een avond niet thuis, toen hadden we de crematie en waren we er allebei niet. Op die dag is ze 's ochtends ook nog met school naar het openluchtmuseum geweest. Zaterdag hadden we een burenborrel en was het laat en gisteren dus dierentuin en pannenkoek. Is niet zo gek dat ze doodmoe was en even moest afreageren.

Goed om bij stil te staan dat het voor Lynn een heftige week is en dat ze dan ook anders kan gereageren.

Vergeet soms zelf ook wel eens dat een drukke week bij je kinderen heel anders binnenkomt dan bij je zelf...

Leuk Frans dat je komt. Heb je nog gemaild.

greetz
Scoob, wat een GE-WEL-DI-GE taarten. Prachtig! 'k Vind het echt superknap, die creativiteit van je!

Is het die eerste taart-uit-3-delen, die je nu bedoelt? Die's echt gewoon te mooi!

Juul; kan me voorstellen dat Lynn eventjes moest afreageren! Goed dat je je dat ook realiseert. Vergeet ik wel eens.....

De afgelopen dagen gaat het hier wel weer redelijk goed. Er wordt wat minder geruzied, Sophie heeft minder last van boze buien, Lieke wat minder last van bazig gedrag.... als met al; goed te doen .

Hoest met je nek, Frans? Nog naar de dierentuin geweest? WIj zijn zaterdag naar een struisvogelfarm geweest; l&S waren zeeeeer onder de indruk.

'k Had daar een plumeautje voor elk van hun gekocht, eentje van echte struisvogel-veren. En had erbij gezegd dat ze daarmee hun eigen kamertjes schoon moesten houden . Hahaha, gisterochtend zijn ze als echte schoonmakertjes wel 2 uur aan de slag geweest om alles van de planken/bureautjes enz te halen, af te stoffen en weer terug te zetten. Heul schattig.
wow Scooby, die zijn echt gaaf!!

Frans, au au hoe is het nu met je nek??

Yuma vond de scouting helemaal GEWELDIG!!!!

Denk ook wel dat dat echt iets voor hem is. (mmmm hier spreekt een scouting fan......moet het natuurlijk niet op hem gana projecteren omdat ik het geweldig vind)

Ze hadden op een stuk behang moeten gaan liggen, daar zijn ze "zelf uitgeknipt" en toen mochten ze dat evrsieren.

Tja dat wilde Yuma natuurlijk niet. Dus hebben ze met hem een vrachtwagen met een sleutel gemaakt op het behang!!! Super zeg, dat ze hem nemen zoals hij is, en iets anders maar wel in het zelfde idee gaan doen.

Leuk Xop naar de dierentuin.

Had ik al gezegd dat je 2 prachtige meiden hebt???

Juul, ja dat herkennen wij hier ook wel.

Nu is het hier kermis, kei leuk, maar oh zoveel prikkels.

Ligt er ook elke avond om 19u in. Helemaal total loss. Hij redt het eigenlijk net niet tot 19u.

Oh ook nog een beetje "eng" vrijdag.

Vrijdag was heir een vriendinnetje van Yuma spelen. Zijnwe met zijn alle langs de dierenweide gefietst en toen weer naar huis. Meisje wilde op een andere fiets, want deze fietste neit lekker. Dus zij op de andere fiets van Yuma, en Yuma op zijn tractor. We gingen nog even samen het glas weg brengen.

Zij fietst vast naar de straat, deed ze daarvoor ook, en wachtte dan netjes.

Dus wij komen er vlak achter aan, weg meisje.

Ahhhh lichtelijk paniek. Maar denk, misschien is ze al naar de glasbak gefietst.

Niet dus!!

Dus gaan zoeken, hel;e dorp 3x gehad. Buurtjongens mee zoeken. naar moeders gebeld, moeders nam niet op, dus erheen op de fiets, misschien dat ze daar naar toe was gefietst, niemand thuis, naar haar opa gefietst, was ze niet, ging wel mee zoeken. Kom weer langs huis, staat ze hier met moeders.

Was ze dus wel naar huis gefietst, maar zijn we elkaar net mis gefietst.

Gelukkig snapte moeder het wel, maar ik was totaal niet blij!

Nou ben er weer vandoor, ben enorm moe, vand eze zware kermis dagen, haha, dus ga nog even op de bank liggen.

vanmorgen trouwens voor het eerst sinds 3mnd weer gezwommen met D. Hij vond het meteen weer geweldig.Gaan volgende keer naar een iets ouder groepje (zijn ze vanaf 1,5 a 2 jaar), meneer is zo ontzettend druk en aanwezig daar, haha, de rest is er gewoon stil van.

Nou tot ???
Pfoeoeoe Indian, da's wel even zweten! Ik beeldde het me net even in, dat ik een vriendinnetje "kwijt" zou zijn. Men, heftig wel! Je voelt (en bent!) je natuurlijk hartstikke verantwoordelijk, en stel dat er dan juist wat gebeurd..... brrrrr. Gelukkig maar dat alles op zijn pootjes terechtgekomen is!

Dank voor je aardige woorden richting L&S . Dat doet een moeder goed, natuurlijk!

Oh, en de kermis..... Ongelooflijk, toch, hoe mooi ze dat vinden. Kennelijk zijn al die lichtjes, muziek, bewegingen, snoepkramen enz enz helemaal onweerstaanbaar voor kids. Maar idd ook doodvermoeiend................

Dank je Xop voor de complimenten over de taart. Hij is ook echt geweldig. Staat nog zo mooi te pronken bij broer in huis oop het kookeiland. Bovenste 3 lagen zijn dus nep, alhans de vulling is piepschuim. En de onderste 2 zijn echte taarten. Die zitten nu in porties in de vriezer voor het bezoek!

Wat leuk een struisvogelfarm. Die worden voor de struisvogelbiefstukjes gefokt?? Leuk dat ze zo fanatiek gingen poetsen....

Wow Indan, das ff schrikken als je kindje kwijt bent. Pfff... soms moeilijk in te schatten hoe ze reageren en doen. Gelukkig goed afgelopen.

Yep, voor de struisvogelbiefstukjes, maar ook voor de eieren en de export van levende dieren. Nooit geweten dat het zo'n handel was. Van de eierschalen worden allerlei kunstzinnige dingen gemaakt (sierraden, lampen, beschilderd als kunstobject enz) en van de veren dus plumeau's, hoeden en weet ik wat. Van het vel van de dieren worden leren portemonnaie's, tasjes enz. gemaakt.
ja echt doodvermoeiend.

Nou is de kermis heir errug klein hoor.

We hebben een draaimolen, autoscooter (auau nu, haha maar wel leuk!!) En dan is er een kleine automaat met iets, touwtje trekken, oliebollen en suikerspin. Meer neit.

En vandaag was het dan kindermiddag, dan doet de meoder van vriendinnejte van Yuma iets met de haren vand e meiden. Er zijn 2 luchtkussen en een prijsuitreiking voor de kleurplaaten die gekleurd zijn.

Er zou ook een schiettent komen, maar die kwam niet opdagen.

Ja pfff was me echt helemaal lam geschrokken. Je voelt je zo ie zo al verantwoordelijk voor andermans kinderen als ze er zijn.....laat staan als ze ervan door gaan.

Mmm lekker struisvogelbiefstuk.
Pfff, Lynn heeft een klasgenootje te spelen, maar ik geloof dat ik deze niet zo nodig nog een keer hoef... Erg vrij, pakt waar ze zin in heeft, vindt het niet nodig om op te ruimen en heeft een grote mond.
Tjeetje, Indian, ik zou ook helemaal door het lint gaan als ineens een kindje verdwenen zou zijn. Als er hier kindjes komen spelen, ga ik het liefste niet met ze naar buiten toe. Dat is wel zo veilig.

Vandaag heb ik niet gewerkt. Ik had vanochtend vroeg echt enorme buikkrampen en alle gevolgen van dien, dat ik me ziek heb gemeld. Uiteindelijk de hele ochtend geslapen (nadat ik Emdin naar school had gebracht) met een flinke pijnstilling. Inmiddels geen buikkrampen meer. Gelukkig, want echt prettig was het niet om helemaal krom te liggen van de pijn. Een soort van wee-gevoel, maar dan anders !

Leuk dat het op de scouting zo leuk is voor Yuma en dat hij gewoon zichzelf kan zijn. Oh kermis, ik ben met Emdin nog niet naar de kermis geweest. Vind er zelf niet zoveel aan, en onthoud hem eigenlijk ervan. Maar afgelopen zaterdag zijn we wel naar de open dag van de brandweer geweest en er was in die buurt tevens wijkfeest met allerlei activiteiten (draaimolen, suikerspin, schmincken), de gewone speeltuin was open en ik heb op de rommelmarkt nog een spelletje gekocht voor ¤1,00. Geweldig!

Verder zijn we afgelopen zondag kastanjes gaan zoeken, alsmede hertjes voeren in het hertenkamp en direct een wandeling gemaakt en uiteindelijk nog op een avontuurlijke kinderboederij beland. En daarna was ik op!

Op een of andere manier heb ik last van een najaarsmoeheid. Heb kwaaltjes (rugpijn, buikkrampen, moe) en zit gewoon niet zo lekker in mijn vel. Gelukkig nog wel een bezoekje gehad van mijn minnaar, dus dat maakte een en ander wel goed. hij zit nu in Suriname voor 2 weken.

Scooby: heb je taart niet gezien, maar ik geloof zo dat hij mooi was!

Waar vindt je de energie om dit te doen?

Als je meer in de buurt zou wonen, zou ik ook een keertje op taartworkshop komen, want ik vind het geweldig.

Alleen is het nu geen goede tijd ervoor, want ik sta sinds 2 weken op een koolhydraat/suiker- en zoetstof vrij dieet. Onder begeleiding van een andere diëtiste. De andere diëtiste heb ik afgezegd en inmiddels ook de verwijsbrief van de huisarts terug ontvangen. Morgen moet ik voor controle/wegen terug. Ben benieuwd of ik ben afgevallen?!

Juul: wat een week zeg! Geen wonder dat je kinderen uit hun doen zijn. Op een of andere manier reageren kinderen direct op jouw humeur.

Xop: spannend hoor, zo'n struisvogelfarm. Het is trouwens wel erg lekker struisvogelbiefstuk. Eén keer gegeten en ik vond het zalig.

Frans/Ik&co/Pips?Tiramam?Merel: hoe is het met jullie?

Zo, ga stoppen, want ik moet Emdin zo ophalen van de BSO en yoghurt halen. Anders heb ik morgen geen ontbijt.

fijne namiddag/avond
Hoi!

Q ik heb er ook last van. Sinds ik terug ben uit Maleisie heb ik steeds wat. Zo irritant! Diarree, stijve nek, hoofdpijn (ik heb in het vliegtuig hoofdpijn gekregen en die blijft een beetje hangen), ik ben een tijdje heel moe geweest (en ik ben eigenlijk nooit zo snel moe), moest ook echt vroeg naar bed enzo. En nu gisteren weer dat ik me niet goed voelde, dan krijg ik zo'n ziek gevoel in mijn hoofd, kaakholtes en benen. En vandaag voelde ik me wel beter, maar wel zo'n kloppende zere plek laag in mijn keel. Kleine dingen steeds, maar wel steeds iets. Echt om heel chagerijnig van te worden, want ik ben eigenlijk nooit zo dat ik steeds iets heb. Man zei al dat ik even naar de dokter moest, maar ja het zijn zulke stomme kleine klachten steeds dat ik het dan raar vind om te gaan. Wat moet i zeggen? Had gisteren ook nog een kramp in mijn voet, stonden mijn tenen een half uur omhoog. Wat kun je daar tegen doen? Na een half uur ongeveer was het ineens weg.

*einde klaagzang *

Q wat balen dat je vandaag zo'n buikpijn had. We kunnen elkaar een hand geven, mijn minnaar is nu 2 weken naar Maleisie .

Weekend met Emdin klinkt gezellig. Wij hebben ook kastanjes en eikeltjes gezocht. Herfst met zulk weer vind ik echt heerlijk!

Xop, haha ik zie ze helemaal voor me terwijl ze zo serieus aan het poetsen zijn Hebben zij ook struisvogelbiefstuk op trowuens? en hadden ze door dat dat dan van die lieve beestjes op de boerderij kwam? Milena lust alleen kip en het interesseert haar dus niks dat dat ook die grappige beestjes bij opa en oma in de tuin zijn .

Ik ben nog naar de dierentuin geweest zondag, het weer was perfect, alleen was het te druk. En Mileen en Bojan vinden niet beide dezelfde dingen leuk, zo heeft Bojan tijdens de zeeleeuwenshow harder gebruld dan de zeeleeuwen, gezellig .

Indian, oooh wat erg!! Ik zou me echt rot schrikken als ik ee kind kwijt was. Brr een kind van een ander kwijt raken, bah. Gelukkig wonen jullie in een klein dorpje, dat is al minder gevaarlijk dan in een grotere stad.

Milena gaat ook om 1900 uur naar bed hoor. En dan is ze om 7 uur sochtends weer wakker .

Scoob, wat fijn dat je nichtje thuis is trouwens!

Volgende week is het bij ons ook kermis. Leuk leuk, Milena en Bojan zijn er dol op! Vooral het snuitje van Bojan als hij in de draaimolen zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven