3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 oktober 2010 @ 09:33:

[...]





Overweging van de dag: ben je een bejaarde zuurpruim als je een museum-jaarkaart hebt? Nee joh!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 23:41:

Appel, trustuh en ´´fijn´´ dat je morgen weer mag.Vind ik ook!
Alle reacties Link kopieren




Even een haai en baai, ben net huis, omgekleed, en ik moet zo weg, ben behoorlijk nerveus, heb al heel de ochtend buikpijn
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



waarom is de zon hier nou niet meer zichtbaar, ik heb zin in zomer!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 04 oktober 2010 @ 09:33:

[...]





Overweging van de dag: ben je een bejaarde zuurpruim als je een museum-jaarkaart hebt? Hebben alle bejaarde zuurpruimen een museumjaarkaart
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Pop!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier op mijn werk

mij ontzettend te vervelen

ik wou dat ik 2 hondjes was

dan konden we samen spelen







(vrij naar iets anders)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
He twee nieuwelingen.. welkom



Pop



Appel sterkte en succes
Alle reacties Link kopieren
Het was een enorm emotionele crematie, ben helemaal gesloopt nu
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 04 oktober 2010 @ 14:09:

Het was een enorm emotionele crematie, ben helemaal gesloopt nu sterkte
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
En waarvoor ik struisvogelde is eruit: ik ben weer in een depressie terechtgekomen. Bah, ik voel me echt een mislukkeling.



Dat is dus de reden dat ik hier niet meer schreef. Ik wil en doe alleen nog maar slapen. Story of my life. Ik vecht om te overleven, dan gaat het ff goed en dan begint het vechten om te overleven weer. En als ik slaap hoef ik niet te vechten. Dus welterusten, ik ga mn depressie eruitslapen (altijd blijven lachen Chooc!)
Alle reacties Link kopieren




Even een paar uitdelen!

één voor Choco!

één voor Jos!

één voor Egel!



En voor wie er verders nog eentje nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
allemaal



dank je friezinnetje voor de knuffel, kan er ook wel een gebruiken:)



en natuurlijk ook een voor choco



studeren is niet leuk
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Friez: ik wil een knuffel met mijn naam erbij



Ik had vandaag tranen met snot.....
Alle reacties Link kopieren
Chooc
Alle reacties Link kopieren
Appel
Alle reacties Link kopieren
Jos
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 04 oktober 2010 @ 17:22:

Friez: ik wil een knuffel met mijn naam erbij



Ik had vandaag tranen met snot.....



Poppedotje

(of is dat not-done als relatieve nieuwkomer? )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Pop Pop Pop





voor iedereen die een kan gebruiken
Alle reacties Link kopieren
POP

POP

POP

POP

POP

POP





Nou hier dan!
Alle reacties Link kopieren
gezellig, iedereen die elkaar knuffelt



voor iedereen die wil!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Pop &



Chooc je bent misschien veel, maar een mislukking past echt niet in dat rijtje hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Welkom nieuwe gezichten
voor alle nieuwelingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven