3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
dinsdag 5 oktober 2010 om 07:52
quote:marmul schreef op 04 oktober 2010 @ 23:14:
en dat van de huisgenoot ben ik
ik woon in een studentenhuis vandaaar de huisgenoot
Gelukkig, dan hoef IK daar mijn hoofd niet meer over te breken!
Goedemorgen allemaal, iedereen weer fris en fruitig...?
en dat van de huisgenoot ben ik
ik woon in een studentenhuis vandaaar de huisgenoot
Gelukkig, dan hoef IK daar mijn hoofd niet meer over te breken!
Goedemorgen allemaal, iedereen weer fris en fruitig...?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 5 oktober 2010 om 09:33
ik doe alleen even naar jullie zwaaien, mijn lappie is gereanimeerd door hele aardige jongen van HP
moet nog wel voor reparatie naar HP voor de ventilator, maar dat duurt max 10 werkdagen, pfieuw dat overleef ik wel
nu snel naar therapie, spreek jullie vanmiddag
moet nog wel voor reparatie naar HP voor de ventilator, maar dat duurt max 10 werkdagen, pfieuw dat overleef ik wel
nu snel naar therapie, spreek jullie vanmiddag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best