3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Smell the flowers while you can...... hatsjoe.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
klein stukje teruggelezen.

ga ook maar even uitdelen, voor iedereen die wil en nodig heeft!
Alle reacties Link kopieren
Truste Gravinnetje! Slaap ze.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En iedereen bedankt voor de hugs die ik kreeg, doet me goed!

Thanks.



Nieuwe meiden welkom!
Alle reacties Link kopieren
Himalaya, leuk onderschrift!
Alle reacties Link kopieren
Vin, ik heb het niet gelezen maar denk wel te begrijpen waar het ongeveer over gaat. en trustuh.
Haaai lief Egeltje.. hoe is het vandaag meis?
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, t zit ff niet mee hè...
Heb jij de baby al te logeren gehad Spuuk? Zo ja... hoe was het? Zo nee... wanneer dan?
Alle reacties Link kopieren
De Baby woont hier zo ongeveer.



Maar mijn dreumes komt eind van de week pas.
Alle reacties Link kopieren
, weer even reclame.



Hee egeltje en Bi
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 04 oktober 2010 @ 21:34:

Himalaya, leuk onderschrift!



Dank je wel!



Die van jou gebruik ik ook heel regelmatig
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Huh Spuuk... blijven ze voor langere tijd? Is het familie-baby en peuter?
Alle reacties Link kopieren
klopt Spuka, het zit niet mee op het moment.

Lief heeft (letterlijk) de deur dichtgegooid, en ik laat het zo.

Heb al genoeg aan mijn hoofd.





Zoon is op zichzelf gaan wonen, maar was vanavond hier eten, kletsen en koffie drinken

Ik vinnut lastig, maar tegelijk ook erg leuk voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Himalaya, woon je in woongroep?
Alle reacties Link kopieren
Spuk. Ik wilde die post juist niet plaatsen omdat de OP dan zo lang wordt en ik het altijd irritant vind zo lang te scrollen.

Maar de meeste stemmen gelden. Dus meiden wat vinden jullie ervan?
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 04 oktober 2010 @ 21:49:

Zoon is op zichzelf gaan wonen, maar was vanavond hier eten, kletsen en koffie drinken

Ik vinnut lastig, maar tegelijk ook erg leuk voor hem.Ja wat een dubbel gevoel is dat toch.
Alle reacties Link kopieren
Mo, ging alleen om de link lieffie. Nu klopt ie niet. Je kunt naar die post gaan en dan met je rechter muisknop op de datum en tijd onder de avatar klikken, kiezen voor snelkoppeling kopiëren en die in de OP plakken, dan kom je met een klik bij de post uit.
Alle reacties Link kopieren
moeders zijn rare wezens mocy
Alle reacties Link kopieren
Ja maar als ik dat doe Spuk, zie je direct je berichtengeschiedenis.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gewoon een hele vreemde pc heb....
Alle reacties Link kopieren
En die link naar de berichten verspringt ws naarmate het topic voller raakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 04 oktober 2010 @ 21:50:

Himalaya, woon je in woongroep?Haha, nee! Hoe komt het dat je dat dacht?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Haha, dan heb je mijn vergrootglas gelinkt



En je moet de rooie lettertjes linken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven