Ik heb een paar jaar geleden een sollicitatiegesprek gehad en toen ik thuis kwam zag ik dat er ter hoogte van mijn bil een enorme scheur in mijn linnenbroek zat. Ik ben met mijn rug richting de commissie de deur uitgelopen en vraag me nog steeds af of zij met z'n 3en naar mijn bil hebben kunnen kijken
Wanneer ben jij voor het laatst bij een arts geweest en waarom?
in augustus ergens omdat ik gemiddeld 3 weken ongesteld ben en dan een week niet. en ik had hardnekkige voetschimmel. Van het 2de ben ik af, het 1ste niet.
denk je wel eens dat je iets (ernstigs) hebt maar er niet mee naar de dokter gaat?
Als ik denk dat ik iets (ernstigs) heb ga ik altijd langs de huisarts. Ik ga niet vaak (niet voor griep of zo) maar als ik twijfel, neem ik geen risico.
Vind jij dat je als vrouw het recht moet hebben een mannelijke arts te weigeren (en dus een vrouwelijke moet krijgen) ?
Anoniem_57188
maandag 4 oktober 2010 om 21:12
Pfoeee... moeilijk. Nee, ik denk het niet. Dan stagneert de hulpverlening volgens mij (Als er 3 vrouwen per se een vrouwelijke behandelaar willen en er is er maar 1... dan maar doodgaan?)
ja ik maak altijd meteen mijn post open, lees het, stop het weer terug in de envalop en leg het in het juiste bakje.. eens in de zoveel tijd stop ik alles in de mappen! Betalen van rekening het meeste gaat automatisch en de rest een keer per maand.
Mijn zwager (omdat hij vreemdgaat, nu in scheiding ligt en gewoon een lapzwans is) en de vriend van mijn vriendin (omdat hij een enorme griezel is en z'n handen niet thuis kan houden).
nee niet echt heb vanmorgen een stukje gelezen in de krant.. maar ik word daar allemaal zo moedeloos van! Kost allemaal zo veel geld, heb liever dat ze aant regeren gaan vind het wel tijd worden!
Niet echt bang omdat ik er niet over na wil denken, want als ik er aan denk, dan word ik wel bang en is dat reden voor mij om grote evenementen enzo te mijden.
Wat zou je het liefst aan je uiterlijk veranderen?