Gezondheid alle pijlers

werking syneo 5 mbt zweten

06-10-2010 11:42 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik gebruik nu aluin, zo'n scheerblokje, ben ik vooralsnog erg tevreden mee! Deppen in water en smeren maar. Van odorex extra dry kreeg ik ongelooflijke jeuk onder mijn oksels, yak!

Het is denk ik vooral hormonaal, hoeveel je zweet (of niet).
Heb het ook gebruikt in de zomermaanden, geweldig spul! Ook voor de ontzettende stinkvoeten van vriendlief!

Ik denk dat je het gewoon even moet blijven proberen. Gebruik je er nog een deo bij? Dat heb ik nl wel gedaan..
Gebruik je het niet te vaak? Ik dep 1x per week een beetje Odorex Extra Dry op en gebruik elke dag normale deo. Heb sindsdien al ruim een half jaar geen last meer van zweten en kan mijn satijnen blousje weer aan zonder bezorgd te zijn om vlekken of geur. Het werkt nog net zo goed als in het begin.
-
Ik herken het, zweten terwijl je het niet eens warm hebt. Vervelend hè? Ik gebruik de creme van Odorex, maar die begint ook al minder z'n werk te doen.

Ik denk dat ik ook maar eens syneo ga gebruiken. Kijken of dat beter helpt.

Verder heb ik geen tips, maar herken het stukje van zweten als je het koud hebt iig wel.
Ik gebruik nu alweer twee jaar Odorex extra dry ,daarvoor echt alles geprobeerd .Odorex hielp in het begin ook niet .Deed het paar keer per week na het douchen s'avonds op en 'ochtend weer douchen en andere deo op .

Dat werkte dus weinig ,na het gebruik van die andere deo,begon na een paar uur het zweten weer .Dus ik gebruik nu alleen na het douchen alleen Odorex en verder niets .Geen zweetgeurtjes en bijna altijd droge oksels .

Ik ging juist meer vies zweten van gewone deodorants
Ik heb zelf erg last van zweten , maar dan vooral in mn gezicht, het zweet gutst van mn gezicht met een beetje inspanning.

Iemand daar misschien nog tips voor?

TO ik hoop dat je het niet erg vind dat ik mn vraag hier stel?

Ik wilde zelf een topic openen, maar toen ik dit topic zag dacht ik misschien kan ik hier mn vraag stellen..
-
-
Drink je koffie? Het valt mij trouwens op dat ik meer zweet als ik koffie heb gedronken.
Ik heb het zelfde... altijd klotsoksels

Ik ben voor ander half jaar geleden met botox in mijn oksels spuiten, en het werkt geweldig! elk half jaar doe ik het en heb nooit meer last er van...

Ben nu voor een paar maanden geleden begonnen met het medicijn OXYBUTYNINE maar dat werkt niet bij mij.. dus ik ga weer prikkjess laten zetten.
-
-
Ik heb de oxybutinine via mijn dermatoloog gekregen, er staan hoopjes bijwerkingen op de bijsluiter maar ik heb nergens last van... Maar het helpt ook niet echt bij mij, en het twee x op de dag slikken smorgens en tegen de middag werkt ook niet met mijn onregelmatige diensten (overdag slapen)

Je kan het idd altijd slikken... mits je niet borstvoeding geeft.

Mijn botox word 2x in het jaar vergoed.. veel verzekeringen zijn daar mee begonnen om het gewoon 2x per jaar te vergoeden.

Maar ik kan wel vertellen dat het zeer doet de prikken, vergelijk het met wespensteken.. dan ook nog een branderig gevoel onder de oksel waar ze de prikken zetten. Ik krijg in elke oksel 8 prikken.

Laat je anders ff goed voorlichten door een dermatoloog want er zijn veel meer opties om het zweten tegen te gaan.
-
Ja dat word allemaal ia de dermatoloog gedaan, ze kijken niet of je genoeg zweet, als je er erg last van hebt doe je je verhaal bij je huisarts en die verwijst je door daarheen... en zetten ze die spuiten er in.
-
Ze kunnen met electro stootjes de zweetklier lam leggen, operaties waarbij ze de kliertjes er uithalen... en ook nog medicijnen, maar ik ben meteen met botox begonnen, zou niks anders meer willen.
-
Nee aan de botax zitten geen nadelen aan, ik zelf niet meer gaan zweten.

Ik heb wel echt de klotsoksels, ik draag altijd zwarte shirtjes.. het stinkt niet bij mij omdat ik twee x op de dag douche, ik zweet echt de hele dag door en het zijn geen kleine natte plekjes, als ik mijn armen langs mijn lichaam heb dan zie je de natte plekken nog.
-
Goh bekend probleem...

Heb ook vanalles geprobeerd, alle zogenaamde dry deo's en botox.

Zelfs die hielp niet echt... Wel deels hoor, maar na 1 behandeling besloten de verzekeringene n en het ziekenhuis het uit de vergoeding te mikken...

Maar begrijp ik nu dat sommigen het dus wel weer in het pakket hebben???

Syneo heb ik nog niet geprobeerd maar ga het na het succesverhaal van een vriendin wel proberen.

Men vraagt ook altijd aan me waarom ik "altijd" zwart draag.

Wel heeeeel veel en vaak maar echt niet altijd.

De reden waarom klets ik meestal maar overheen
Geen idee of je iets hebt aan mijn tip, want zo te lezen zijn jouw klachten wel veel erger dan de mijne waren, maar ik heb heel veel baat bij de anti transpirant van Biotherm (de roller).

Hij is niet goedkoop, maar ik had ook altijd plekken onder mijn oksels en voelde soms gewoon een straaltje zweet lopen. Bah...

Dat heb ik nu nooit meer.

Maar zoals gezegd; als ik jouw verhaal lees klinkt dat ernstiger dan het mijne.

Maar wie weet heb je er iets aan. Je kunt het altijd proberen....
anoniem_18307 wijzigde dit bericht op 11-10-2010 20:19
Reden: spelvout ;-)
% gewijzigd
Ik gebruik al jaren syneo 5. Ik zweet ook makkelijk. Het was net aan te doen met gewone deo, maar dan ook net aan...Ik gebruik het weer als ik merk dat ik begin te zweten. 's winters 1x per week en 's zomers vaker. Ik spuit net zo vaak tot mijn hele oksel vochtig is. 3x is niet voldoende. Ik spuit iig 4x. Ook gebruik ik er geen andere deo na. Ik heb het idee dat het dan minder goed werkt. Ook doe ik het altijd stipt voor het slapen gaan dat het in kan werken. Ik douch dan ervoor zodat mijn oksels echt schoon zijn.

Ik denk dat ik het nu zeker 5 jaar zonder problemen of verminderde werking gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven