Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Bo sorry ik was er vandaag niet voor je.

Ik hoop dat het ziekenhuiseten je niet nog misselijker maakt. Anders kan het ook in je haar. Heb je je pruik veel op? Kwa warmte nog niet echt nodig.

Sien en Zoebie ik ken nr 8 (dacht ik). Ik ga ze eens opzoeken.

Bo we zijn bij het kdv geweest, aardige mensen en het ziet er netjes uit. Maar is wel eng, ze kennen hem helemaal niet! En gaat ie wel slapen?
http://www.molendatabase. ... ilename=limburg/1291a.jpg

hier woon je mooi! (plaatje direct plakken gaat niet met iPhone)
Geweldig dat huis Phoehee. Het straalt rust uit. Lijkt me heerlijk wonen. Nummer 8? Geen idee waar die sluis ligt. Het wordt inmiddels de nationale geography test hier. :-)

Moeilijk hè, je kindje naar een KDV of oppas brengen. Veel sterkte met die grote stap. Eenmaal in het ritme van wegbrengen, werken en ophalen, gaat het vanzelf allemaal weer goed!

Bo, hoop dat je lekker ligt te slapen nu en dat het vanaf morgen weer berg-opwaarts gaat.
Ik woon niet bij 8 hoor, maar die ken ik.
Ladies ik ga morgen lekker bijlezen.

Het was weer een drukke dag.

Bo hopelijk kom je de nacht rustig door.

Aan de rest allemaal ik knuf! Ik ben blij me jullie! Om jullie te lezen en te volgen. Om samen te delen.

mooi sluisje hoor! maar niet echt ruim. Wel goed voor 1 of 2.

phoe, veel succes met het KDV! Ik weet er niets van maar heb wel begrepen dat vooral de eerste paar keer heel zuur is.
Sterkte Robo
Goedemorgen lieve Bo,

Je hebt het weer gehad voorlopig, vandaag mag je lekker thuis blijven. Hopelijk heb je niet te veel last van je handen en

dit keer ook geen rare stikervaring met koud drinken.

Doe maar rustig aan, hier wordt aan je gedacht.
quote:phoehee schreef op 05 oktober 2010 @ 20:14:

Ik woon niet bij 8 hoor, maar die ken ik.

Phoehee, daar heb ik dus gewoond. Dat huisje was de electriciteitscentrale die onze huizen vroeger van stroom voorzag.

Ik heb nog ergens een foto.

Bo hoe is het? Beetje kunnen slapen?
goedemorgen

Lieve Bo, lekker geslapen. Hoe is het nu met je?.

Je hebt nu weer even rust gelukkig

(en fijn nieuws van deze kant, de draadjes zijn gevonden en weg)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
*steekt heel voorzichtig haar hoofd om de hoek*

Lieve, lieve Bo. Het spijt me dat ik hier al zolang niet geweest ben. Ik kom niet veel aan forummen toe, laat staan aan bijlezen. Maar ik heb wel aan je gedacht. Ik zie dat je nu midden in je chemo zit in het ziekenhuis. En dat je hier gelukkig nog steeds zoveel steun vindt, dat is fijn om te lezen.

Heel veel sterkte met de rest van de chemo.

en een kusje van Kweetwel

(Renske123 a.k.a zusje78)
Bo al wakker of nog in dromenland? Ik hoop het laatste een geen nare verrassingen.

Zoebie dat dacht ik al, prachtig gewoon. Dus daar heeft Nienke ook gewoond?

Its je kan dus beginnen! Ik heb nog een boek voor je dan.

Renske hoe gaat het??
Het gaat goed Poehee, ze is een heerlijk meisje! En het gaat snel, ze is deze week al twee maanden . En bij jullie, ook alles goed?
Ja heel goed, ik vind hem echt geweldig. Ik zal je op Hyves eens zoeken, goed?
Da's goed, ik sta ook op robo's hyve . Alleen svp geen verwijzingen naar forum, maar dat geldt volgens mij voor de meesten wel
Ha, ik zie nu dat je me al lang gevonden had
Lieve Bo, ben je erg ellendig? Je bent zo stil. Of lig je op bed bij te komen van de kuren en slaap je gewoon erg veel.

Nou ja, dat laatste kan ik me wel indenken.

Fijn dat je er weer voor twee weken vanaf bent. Het zal best wel erg heftig zijn.

Nog tweeënhalve week, dan komt er een invasie richting Reu de la Robo. Fijn dat je daar al naar uit kunt kijken. Ik geloof dat we beter een bestelwagen kunnen huren. We moeten zoveel meenemen. Laat Ro de schuur maar vast leegmaken.

Ik heb er zo veel zin in. Zo leuk dat ik jullie viertjes dan weer zie.
Voor de ex-tandarts assistenten en overige geinteresseerden onder ons: de verdoving begint uit te werken, ik heb er nauwelijks last van, ik voel me weer een stuk dommer (hahahaha, wat flauw) en het eten gaat lastig. Er zat verdorie een wortel van 13mm aan met een bochtje aan de bovenkant. Maar 2.8 is met succes geëxtracteerd.

Zoebie, we moeten er nog wel het een en ander voor regelen, voor die invasie. Ik moet toch weer eens gaan mailen naar iedereen. Lé, je gaat toch nog wel steeds mee he?

Heb je de spuug uit je pruik gekregen Bo? Ik hoop dat het niet nodig was, heb niet begrepen of je een stoel of een bed kreeg gisteren. Maar je was wel een stuk eerder klaar dan de vorige keer dinsdags. Hoop dat je nu een lekkere nacht hebt kunnen maken. Alhoewel ik me voor kan stellen dat je niet lekker slaapt als je zo misselijk bent. Hopelijk rust je overdag ook goed uit.

Renske, wat fijn dat het goed met je gaat! Twee maanden alweer, wat gaat dat snel he.

Alle anderen

Veel liefs
Oja, oktober, jullie gaan naar Robo. Wat fijn!!
Mijn mailadres is tijdelijk kikabeertje@gmail.com want mijn hotmail werkt ook al niet. Niks werkt meer. Blugh
Even kort want ik kan haast niet typen (kramp in handen); voel me erg slecht en heb een rotnacht gehad.

Vandaag rustig aan in bed en hopelijk morgen beter.

Misselijk en kramp overal en zo'n pijn in handen, bah.

Reageer dus later meer!

Liefs voor allemaal
Arme jij Bo, wat rot dat je je zo ellendig voelt.

Lekker in bed blijven, we zien je weer als je opgeknapt bent!

Ach wat vreselijk k.. u.. t Bo, ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen. Hou je maar goed rustig en forceer niks, nou ja je kunt natuurlijk niet veel anders ben ik bang... heel veel sterkte lieve meid.
Ing gelukkig viel het mee... het was een lange wortel zeg! dus geen open verbinding met de bijholte? dat is mazzel. Nu maar afwachten of het veel pijn gaat geven, heb je goede pijnstilling gekregen? koelen helpt ook wel om het niet al te dik te laten worden, maar dat zal je wel gezegd zijn denk ik.

Sterkte verder ik zal jou ook even mailen als ik weer thuis ben, 'k zit nu op mijn werk. Forum lezen kan wel en iets typen ook, maar mijn email kan ik niet openen hier.
Oh jeetje Bo... Het komt niet vaak voor dat je zo komt posten, dan moet het wel héél erg zijn... Vreselijk dat je pijnlijke handen hebt en je niet lekker voelt. Ik zou je even een echte omhelzing willen geven, zo eentje die je heel erg nodig hebt. Nog 2,5 week... Eerst nog maar een

Gelukkeling, mijn tandarts heeft me aangeraden paracetamol te slikken als pijnstilling. Net om half 2 gedaan en dat helpt tot nu toe goed. Dik wordt het nog niet echt, voelt alleen een beetje blauw. Geen idee of het een open verbinding was met bijholte. Moest wel "snuiten", maar dat is volgens mij voor de doorbloeding? (Is overigens niks mis met de doorbloeding, want heb de hele tijd die smaak in mijn mond...). Kortom, alles prima, heel opgelucht

Lé, uit je bericht op EMJV begrijp ik dat je "het nú weer druk hebt op het werk". Hoop dat mijn conclusie over het wegebben van de problemen thuis dan goed is? Ook voor jou.
O Ing dat klopt! het snuiten was om te controleren of er een open verbinding is, dan komen er luchtbelletjes uit het gat waar de kies zat, het borrelt dan in het bloeden zeg maar. Geen probleem dus gelukkig anders had hij er wel iets aan moeten doen. In de bovenkaak heb je vaak het minst last van napijn, dus ik heb er goed vertrouwen in hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven