Ik ben zo bang... deel 5

31-07-2010 10:15 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 5 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar. En van honden houden is een vereiste :-)

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 4: Ik ben zo bang... deel 4
Dat achternichtje is niet komen opdagen gisteren, mijn zwager had het afgesproken, hij is niet zo heel goed in engels, maar toen ik het eens nalas, na een uur wachten, zag ik meteen dat er niks vasts afgesproken was.

Toen hebben we gebeld en ze zat wel hier in het dorp, bij een ander nichtje van ons op de thee!

Het komt nog wel een keer, we hebben evengoed een gezellige middag gehad. Normaal zou ik vanmiddag naar mijn moeder maar nu hoef ik nergens heen.
Bo succes vandaag, ik hoop dat je vandaag een handigere verpleegkundige treft. Wat fijn dat je niet al te misselijk bent

Leo, een ongelooflijke dikke knuffel voor jouw. Ik denk aan je
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou, ik lig liever in een echt bed dan in die rotstoelen, maar ik geloof dat ik dan groen en geel moet zien, voordat ze me een stoel geven :-)

Petit was het eens met wat ik wil qua chemo en voortgang, dus dat is positief.

Gisteren thuis inderdaad direct naar bed, ik ben dus niet echt moe want genoeg geslapen.
Fijn dat je lekker geslapen hebt, In je eigen bedje is wel zo fijn natuurlijk. Als je ergens geen rust krijgt is het wel in een ziekenhuis met al die herrie en gedoe met thermometer bloeddruk meten enz..al zou je dan waarschijnlijk wel een bed krijgen. Hoe lang moet het infuus inlopen straks?
Wat fijn dat je kan intersletten tijdens je infuus

Verder ben ik niet bijgelezen...

voor spuka, dat zag ik wel langskomen
En ja ik ben aan het werk.
Zoeb, ik ben wel misselijk (nogal zelfs), maar ik moet volgende keer maar gewoon wat overgeefsel in mijn haren smeren om een bed te bemachtigen!

Siensien, nee ik zie Petit niet vandaag, hoeft ook niet.

Gelukkeling, wat jammer van je achternichtje.

Francisca, intersletten?? Hihi, zie dat maar eens te vertalen in het Frans
Jij bent de vertaalster hier Bo. Interpûter?

Fijn dat Petit en jij het eens samen over het traject waar je doorheen gaat/moet. Wat zei hij over de markers?
Interputer hahaha geweldig! Gisteren op de fiets had mijn man het over een ''slutschuis'', dat is dan zeker net zoiets.
Sorry Bo

Balen dat je zo misselijk bent... Hoelang moet je aan dat draadje blijven hangen?
Getver braaksel in je haar (heb je dan weer haar)? Of bedoel je je hoofddoek. Ik moet er niet aan denken eerlijk gezegd.

Ik heb gisteren trouwens mijn haar weer erg kort laten knippen. Het staat leuk. Want mijn collega's zeggen dat, dus het zal wel waar zijn. De kapper zei wel dat mijn verfbeurt niet helemaal goed is gelukt, want de uitgroei was heel licht. Nou ja het is tenminste niet grijs meer. Ik heb wel meteen een kleurtje gekocht, dus ik kan weer verven. Het is zo lekker dat ik weer mijn volledige salaris krijg. Ik heb gewoon ¤ 300.- meer per maand. Zo leuk dat ik weer lekker kan winkelen.
Haha Zoebie, ik heb een pruik sinds kort hè :-) Daar kan ik best wat viezigs insmeren als het moet.

Wat lekker dat je weer kunt winkelen en naar de kapper kan; een paar extra centen zijn dan toch wel heel fijn.

Ik moet nog twee uur, dan spoelen en infuus eruit.

Siensien, de markers kijken we nog één keer aan met deze chemo; als het niet stabiliseert een andere chemo.
En dan die pruik daarna in de wasmachine gooien zeker? :-)

Gaat het nog een beetje? Of wordt de misselijkheid erger naarmate je meer chemo binnenkrijgt?

Gelukkeling, mijn moeder zei ooit: Ach jij, sluis nul. In plaats van spuit elf. Moest ik aan denken toen ik slutschuis las. En sluis nul zouden jullie (hier van dit topic) moeten kennen!
Ohhh je hebt je pruik op. Vandaar het haar.

Brr. Nog twee uur. Wat duurt het dan lang hé. Moet je ook voorspoelen Bo? Dat is iets nieuws. Dat was bij Jan nog niet, maar dat blijkt beter te zijn voor de bijwerkingen. Jan was klaar en toen kwam dat er bij. Hij heeft nog steeds heel veel last van zijn voeten. Net sponzen. Erg lastig want hij kan er nog steeds niet ver mee lopen.
Hé Sjur, sluis 0. Woon jij daar vlak bij. Ik heb 15 sluizen verder (Sluis15) gewoond in een mooie sluiswoning.
Sien, Zoebie, Sien, niet Sjur :-)

Ik heb vroeger vlakbij die stad gewoond. Ging er naar school. Ligt sluis 15 dan verder dat kanaal op/af? Lijkt me ontzettend leuk om bij een sluis te wonen.
Sluis 15 lag verder hetzelfde kanaal opwaarts. Richting België dus. Ja het was erg leuk Huizen uit 1920. Erg mooi en groot en majestueus wonen alleen erg koud want we hadden geen verwarming. Overal wel open haarden en houtkachels. Helaas moesten we er weg toen Nienke ziek werd. Daar heb ik altijd spijt van gehad. De huizen zijn nu gesloopt. Zo zonde. Maar we hebben de bouwtekeningen nog dus als we nog eens heeeeel rijk worden.......
Sorry Sien. Ik heb lunchpauze. Lekker
Ik dacht al...

Als ze bij IJmuiden beginnen met tellen qua sluizen, zou het moeten kunnen, dan woon ik " in de buurt" (zou het niet willen lopen, de afstand van hier naar de sluizen trouwens).
Zo, we krijgen ons eten en daarna nog maar eventjes!

Voel me minder lekker nu, maar goed. Last van mijn handen weer.

Ik denk dat ik de laptop even uitzet zometeen en wat ga lezen, ik heb vierkante oogjes.

Thuis lekker naar bed zo!

Lieve allemaal, bedankt voor de fijne afleiding tijdens de chemo!
Oei dan zal het eten niet zo smaken denk ik. Fijn dat je bijna klaar bent Bo.
Slaap lekker, straks thuis.
Wel thuis en rust lekker uit
slaap lekker Bo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sterkte, Robo.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven