Daar ben ik weer

06-10-2010 12:55 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Daar ben ik weer. Hebben jullie mij gemist? Ik had een ban. Van twee weken. Die ban ging in om een uur of half een 's nachts en had dus nu vannacht om half een moeten aflopen. Ik heb een uur zitten proberen in te loggen. Maar toen het eenmaal twee uur was ben ik maar naar bed gegaan.



Nu riep dat bij mij natuurlijk wel een vraag op. Hoe werkt dit nou? De ban word ingesteld. Is er dan een soort van eierwekkertje dat afgaat? Word je automatisch ontband? Moet een van de angels iets doen?



Wie helpt mij dit uit te leggen?
Alle reacties Link kopieren
Soms gebruikte in één hand voor iets anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:alice33 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:48:

Bright eyes, Same thoughts So I see
Alle reacties Link kopieren
ik vind je altijd enorm irriterend



Maaaaaarrrrrr,,,,ik geloof dat ik je antwoorden hier toch best gemist heb!Had zelfs al door dat je een ban had,terwijl ik niet eens in de banlijst heb gekeken..



welkom terug
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:14:

Nou, mijn eerste topic na mijn ban van twee weken ontspoort volledig. Ik ben van plan uiterst serieus aan dit forum deel te nemen dus zal niet op alle off-topics reageren.



.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:50:

Soms gebruikte in één hand voor iets anders.Quelle surprise... de rechter, gok ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:50:

Soms gebruikte in één hand voor iets anders.Ja, een mens moet toch zo nu en dan 's in z'n neus peuteren. Dat snap ik.
Alle reacties Link kopieren
He,willem welkom hier weer, wat heb je wel niet geschreven dat je een ban had van twee weken,ik kreeg van de week mijn eerste

waarschuwing. Ik moet een beetje liever worden geloof ik,maar soms komt de waarheid hard aan.
Alle reacties Link kopieren
Willem ik haat van je...





Maar jij vind het fijn om weer terug te zijn....daar gaat het om!



Kom gezellig meespelen met ons oudhollandsch avater kwartet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven