parkeren in den Bosch

06-10-2010 17:06 11 berichten
Zondag over 2 weken ga ik naar Den Bosch en moet de hele middag mijn auto kwijt. Ik moet aan de Molenstraat zijn en kom er maar niet uit waar ik het handigste kan parkeren. Welke Bosschenaar helpt me?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Wolvenhoek een relaxte parkeergarage en supergoedkoop. Ik weet alleen niet of die in de buurt is van de Molenstraat helaas..
De Molenstraat zit vlak bij het station dus ik zou daar parkeren, is dan nog een klein stukje (3 minuten) lopen. Kosten op zondag max. 3 euro en garage is van 7-22 uur open.

Of kijk hier: http://www.s-hertogenbosc ... AAD-99C5-A1691886D414C52C

Daar vind je alle parkeergarages Andere parkeergarage in de buurt van de Molenstraat is de Wolvenhoek.

Overigens geldt voor de meeste parkeergarages in Den Bosch dat maximum tarief op zondag 3 euro is,
3 euro...dat is toch geweldig!!

Waar kan dat nou nog...

Ik moet altijd heel hard lachen als ik daar moet betalen.
Sluis nul is gratis.
Is het echt zo goedkoop? Dat valt dan wel mee.

Zelf ga ik meestal met de trein en parkeer mijn auto dan op een station dat makkelijk bereikbaar is met de auto. Parkeren kost meestal even veel als de trein, maar dat is wel als ik er ga winkelen.
Bedankt allemaal. Vooral dat linkje van Antoinette is erg handig. Ik denk dat het Stationsplein of Wolvenhoek gaat worden. Dat is het dichtste bij. En 't is inderdaad niet duur zeg. Drie euro voor de hele dag! daar kan ik hier in Rotterdam nog geen anderhalf uur voor staan.
Hier nog meer links met info:

http://www.youropi.com/nl/den-bosch/art ... keren-42-3
sttttt niet doorvertellen he, anders betalen wij hier straks ook de hoofdprijs
Ik zou voor parkeergarage Paleiskwartier gaan. Verreweg de goekoopste!

Zit aan de achterzijde van het station (hugo de grootstraat).

Ik vind de Wolvenhoek helemaal geen prettige garage! En goedkoop al helemaal niet (hoewel ik er op zondag nooit kom....)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
wa komde hier doen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven