Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo naar het 2e halfjaar uitkijkt. Het voelt zo ondankbaar soms, dat ik op wil schieten met dat kleine baby gedoe, maar jullie hebben het gelukkig ook wel een beetje
Nou nog steeds niks... Toch vals alarm

Heb ik vorige keren helemaal niet gehad. Suf hoor!

Sardegna, meisje groeit goed zo te lezen. Super!

Prikjes zijn niet leuk. Hopelijk heeft ze niet te veel last ervan? Ik vind stiekem baby'tjes ook steeds leuker worden naar mate ze ouder worden. :-)

Vriend heeft vanmorgen op school iemand anders gestrikt voor het overblijven. Fijn!

Nog een uurtje, dan geef ik jongste een boterham en dan... Lekker even slapen. Zooo, daar heb ik echt zin in. Gaaaaap!
Oh arme Rikst, balen zeg dat het niet doorzet! Echt even gaan slapen zo, want het gaat nu niet lang meer duren.

Sardegna ik ben wel dubbel in m'n gevoel. Ik vind wat ouder worden handiger omdat je ze dan meer snapt, maar als ik nu een verse baby zie dan vind ik A al zo groot en vind ik het ook wel jammer..

En L heeft A ingehaald! Volgens mij moet ze dinsdag weer, dan kunnen we vergelijken.

Ha, net sliep mevrouw dus ik ben met haar naar de kapper gewandeld mijn haar laten knippen. En toen ik klaar was zat ze me stralend aanbte kijken. Lekker popje toch

Leuk de tegels worden vandaag in de badkamer op zolder gemaakt. Dan geeft het weer zo'n leuk resultaat. Dingen die de aannemer nu doet zijn nl afwerking en dat zie je niet zo goed.
Aaa, wat heerlijk zoet van A, Amalia! En jij weer lekker geknipt! Leuk om straks resultaat te kunnen zien vd verbouwing.

Ik lees trouwens net dat Antonie Kamerling zelfmoord heeft gepleegd...Bizar...
???? Antonie kamerling zelfmoord? Die heeft toch 2 kinderen en gaat met isa hoes? Wat vreselijk
Ik hoorde dat vanmorgen tijdens koffietijd (ahum) en ik zit al de hele tijd te brullen als ik er weer over hoor of lees. Vind het zo erg!

Rikst lees ik nou goed dat bij jou het voorwerk is begonnen? Wat spannend meid. Rust voor die tijd nog maar goed uit, dat zul je nog kunnen gebruiken toch!

Amalia was jij even heel erg trots bij de kapper, of niet? Zijn jullie de zolder aan het verbouwen? Dat heb ik dus ook gemist.
Ach bengel niet huilen.

Ja we maken op de zolder 2 kamers en een badkamer. Het zijn niet hel grote kamers hoor, maar wel leuk, en 1 kamer ( oudste wil daar) heeft een laddertje naar de zolder wat ook nog bij de kamer hoort, heel leuk. De kamer waar hij nu slaapt heeft ook een bijkamertje ook leuk. Maar daar ligt zijn broertje nu dus die delen een kamer. Niet ideaal. Straks weer ieder een eigen dus.

Maar die aannemers worden gek vanme;-). Elke dag ren ik naar boven en roep: neeee! Dit moet toch anders!

Halen ze het er weer af en beginnen ze opnieuw haha.

En nu metbde tegels ook: ik heb 3 maten, 5x60, 10x60 en 15x60. Wilde ik door elkaar. Maar opeens dacht ik: nee, het moet recht onder elkaar en maat bij maat. Zucht... Ik weet niet of het dan genoeg is ivm meer snijverlies.

Zo besluiteloos, en ik ben nieteens meer zwanger...

Rikst al wat van de kat gehoord? Mijn achterburen hadden hem weer gevonden dus er is hoop!
Goeie Amalia....die aannemer gek maken. Maar je bent niet meer zwanger, maar zit nog duidelijk onder de hormonen. Je bent nog niet jezelf, dat is duidelijk toch!

Ach ik huil maar even lekker uit, dat is ook erg fijn.
Al wat nieuws van Uma?? Ben zo benieuwd!

Huilen is ook lekker
Vreselijk. Datwist ik niet. Ik las laatst nog een heel mooi interview van die 2. In de mama geloof ik, zo'n kinderblad. Het was zo positief, over hun liefde en gezin enzo...

Jee dat is echt erg. Ik heb ook iets met Isa Hoes haha ik had nog nooir van dr gehoord hoor maar steeds zeiden mensen, je hebt iets, je hebt iets, wat isa hoes heeft hoor. Je lijkt erop. Ik zie het niet. Nouja vind haar ook niet mooi echt haha maar misschien. Enfin daardoor ging ik meer op haar letten en vond ik het dus wel leuk wijf en erg leuk koppel. Mag ik hier nog een keer een uitroep plaatsen: ongeloofelijk.

Hier natuurlijk in omgeving ook. Natuurlijk in mijn thuisgezin ook gebeurd. En ik vind het erg heftig allemaal.
Aaiphone SOS: ik hoef pas om 19.00u dus jullie moeten nog even in spanning blijven zitten
Ja en dan depressief maar weet je hoeveel mensen er depressief zijn ?? Ze plegen echt niet allemaal zelfmoord hoor.
19:00.......!!!!!!

Hm 1:40 minuten ....
Aaaah had dat eerder gezegd Uma

Viool ik snap het niet, zelfmoord plegen. Gelukkig maar. Maar het is toch verschrikkelijk als dat je enige optie nog is? Brrr.
Tegen mn man zeg ik altijd schat wees blij dat je het niet snapt ! Ja toch ?
19.00 uur pas??!!!

Ja, zelfmoord. Vind dat ook zoiets onbegrijpelijks...Hoe kun je nu je kinderen en partner achter laten??? Maar ja, dat is het dus ook, het verschil. Die mensen zitten zó diep, die zien dat niet meer. Vreselijk...
Oh Uma je houdt de spanning er goed in zeg!

Ik heb gelukkig nog nooit iets van zelfmoord in mijn omgeving gehad, maar het lijkt me echt vreselijk. Voor beide partijen. Ik zeg altijd maar zo: ga eens bovenop een flat staan, of bij een aanstormende trein. En bedenk dan met je gezonde verstand dat je moet springen. Dat lukt dus echt niet! Dus vreselijk als het zover met je gekomen is, dat dat je enige uitweg is.

En idd Viool het niet snappen is altijd beter.
Volgens mij denken die mensen nog eerder dat hun partner en kinderen beter af zijn zonder hen.
Juist bengel die enorme nietigheid v d mens en allesomvattendheid en grootsheid v d aarde.

Die bol draait wel door ook zonder jou. Ik denk dat mensen met depressie vaak gewoon teveel onbewust besef hebben van hun onbelangrijkheid en tegelijk verbonden met de pijn van de wereld vanuit hun eigen eenzaamheid en pijn. En als je je eenmaall gaat verbinden metdat deel van het leven dan is het ook niet meer te dragen. Eigenlijk is een niet -depressieve staat een enorm teken van overleven, als je stilstaat wat andere mensen bijv aan de andere kant vd wereld aan oorlog meemaken .. En je zou je dat continu bewust zijn ....
En depressieve mensen missen dan ook weer bepaalde stofjes en zijn hyper gevoelig en ja.... Ik vind echt dat je blij moet zijn als je zoiets hebt van totaal niet begrijpen heerlijk toch

ik vind t anderzijds moeilijk dat ik zo ben geworden dat ik het niet " meer begrijp" Of wil begrijpen. Mijn positieve kant misschien maar ook egoistischer, harder, afgeschermder, etc geworden. Vroeger dacht ik als kind: hoe kan ik nou vrolijk zijn als ergens anders arme kinderen zijn die op dit moment doodgaan omdat er niemand is die ze eten kan geven terwijl we hier zoveel hebben gaat daar een kindje dood van arme ouders of zonder ouders
Nou.... Zware kost hoor .

Ben wel toe aan wAt luchtigers dus Uma: kom dr maar in! Moet zo lachen als ze een jochie krijgt . Dan komt het door dit topic.
Uma proudly presents: onze derde prinses @hyves
Toch een meisje dus! Fantastisch Uma! Was alles goed?
Alles was super! Druktemaker! placenta was naar de achterwand verschoven, dat verklaart een hoop haha Kan er altijd wel uren naar kijken, jammer dat het zo snel weer om is. Over anderhalve week de 20wekenecho!
Hahaha prachtig !!! Je wist het he!!

@amalia al uit t putje jaaaaaa ik tjakka tjakka praat je er wel in onee ik moet mensen er uit praten haha.

Een meid !!!! het wordt druk op de meidenclub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven