Snacks

08-10-2010 09:47 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij eten vanavond friet..zoals elke vrijdag.

Maar weet iemand nog lekkere snacks?ik raak een beetje uitgekeken op mijn standaard snacks!

(kroket en kipnuggetes)
quote:leveke schreef op 08 oktober 2010 @ 12:39:

[...]

Ja juffrouw. Zullen we ook maar gelijk stoppen met ademen?

Djeezus wat belerend weer allemaal. De vraag was gewoon welke snack je lekker bij de friet vindt. En de mijne is frikandel speciaal. En dat eet ik minstens eemaal in de week, maar meestal twee keer. Ik houd wel van een beetje spanning in mijn leven...

Heel goed! 2x per week frikandel speciaal!

Living on the edge! Yeah :-)
Ik eet 1 keer in de week en soms 1 keer in de 2 weken friet. Lekker!!!

Wat ik lekker vind: een smulrol met satésaus.

Maar een frikadel speciaal is ook heerlijk. Of een bamischijf...
Frikadellen hebben ze bij onze snackbar niet. Wel frikandellen. Ik ga er vanavond eentje halen denk ik. Lekker speciaal met curry!
Als ik haal, naast patat (met of flip) een bamischijf (maar alleen als ze een bepaald merk verkopen) of goulashkroket of evt. (goede) knakworst.

Ik ben dol op patat, maar eet het meer thuis uit de frituur en dan bijv. naast kip uit de braadzak, drumsticks, biefstuk, zelfgemaakte kip- of varkenshaassate. De pindasaus in cafetaria is altijd zo flauw.

Ik eet gemiddeld zeker 1 x per week patat en nee, scroppino, geen overgewicht. En al zou ik overgewicht hebben, weet jij dan waar dat vandaan komt. Je 'ik weet het beter toontje' komt per dag sterker naar voren. Misschien vanavond eens genieten van een patatje met snack zodat je een beetje in een verzadigde relaxstand komt.

Af en toe Mac, heerlijk. En als ik bij de cafetaria eens een burger(menu) neem, dat is het hawaiburger met extra bacon of baconburger met extra ananas :-)
ik eet het liefst iedere dag vet! liefst met joppiesaus..

maar het irriteert me gewoon dat ze dan tegen mij zeggen zou je dat wel doen (beetje overgewicht).. en tegen mijn beste vriendin..

(Slank) jij kan het hebben..
goh wat een gedoe weer dat 1 keer per week friet teveel is. ik eet dat ook ongeveer en dan als tussendoortje met lekker veel satesaus. en ook 1 keer in de week pizza als maaltijd.

en nee, dat vind ik absoluut niet veel, ik sport veel, dus verbrand veel en mijn vetpercentage is te laag, dus hou 'm er maar in.

net of al die sonjabakker meuk als eierkoeken en ontbijtkoek en evergreens wel goed voor je zijn, en die eet iedereen dan ook braaf dagelijks omdat het moet van Sonja.
Niets is meer bullshit dan die onzin als ontbijtkoeken en al die troep. En dat mag dan elke dag. Neem dan liever een stuk fruit, dan ben je pas goed bezig.
Wat is patat Flip?
Die sonja bakker dingen zijn idd ruk.

Ik heb het al eens eerder gezegd..mij irriteert het dat mensen zeggen: maar jij kunt wel vaak friet eten want jij bent slank. Ja, doos..dat komt omdat ik niet zo vaak friet eet want ik lust het zo 3 a 4 keer per week. Maar dan kan ik mijn figuur wel gedag zeggen.
Ik vraag me trouwens ook af wat flip is..
quote:scroppino schreef op 08 oktober 2010 @ 10:55:

Ik ben wel benieuwd wie er hier overgewicht heeft?

Ik. En ik bedenk me net dat ik op mijn huidige adres, waar ik nu drie jaar woon, nog nooit friet heb gegeten

Met andere woorden: het is allemaal niet zo zwart-wit.
Ik heb ook overgewicht en ga haast nooit naar de friettent en naar de mc Donalds en alletwee liggen op een steenworp afstand van mijn huis,zeker de friettent.

Laatste keer mcD was in augustus maar dan wel gelijk in 2,5 week 4 keer ofzoiets belachelijks(dag voor vakantie,tijdens vakantie 2x en op de terugweg..) ben voorlopig ook weer genezen...

Laatste keer friettent is maanden geleden en ik bak thuis al helemaal nooit friet tot grote spijt van mijn vriend want eet het het liefst ook elke week 1 keer.

Op zondag gooi ik wel eens een pizza in de oven als ik geen zin heb om te koken maar daar vind ik eigenlijk niks aan.

Lekkerste snack als ik dan ooit eens friet haal is een shoarmarol met knoflooksaus of kipnuggets.

En friet vind ik het lekkerst met belgische mayo.
Doe mij maar een lekkere kalfskroket of een frikandel speciaal.
Bij ons is de zondag meestal patatdag. Ik bak altijd zelf. wat we erbij eten is nogal wisselend:

- satekroket

- frikadel speciaal

- zelfgemaakte kipsaté

- loempia

- bitterballen

- zelfgedraaide gehaktbal

- broodje hamburger

De ene keer maak ik er een salade bij, de andere keer alleen maar vette bek
Kom vrijwel nooit in de snackbar en heb geen overgewicht.
Ik eet veel chips en behoorlijk vaak patat (mét mayo of satesaus).

En ik heb geen overgewicht.

Net zo dat er vast wel mensen zijn die wél veel te zwaar zijn en vrijwel nooit vette hap eten..
hmmmmm ik heb net gegeten maar heb nu zo een trek in frikadel speciaal en patatjes met mayo
Ik ben op dieet
Precies Kuzu, ik heb ook geen overgewicht (eerder ondergewicht) en ik eet ook vaak patat. Dus dat hoeft niks te zeggen.
Bamischijf, kaassoufle of sitostick met sate.
het lekkerste vind ik een bamischijf,of een goulaschkroket,frikandelspeciaal,loempia

Daarbij een groot glas cola,en mijn dag is weer goed.

Al vind ik de patat met hamburger van de macdonalds,ook erg lekker
Ik ga effe een frikandel speciaal halen. Tot zo hè!
ik vind een sito-stick lekker en normaal, satehkroket.

maaaaar lees ik hier iets over jalapeno-cheese-balls????

lijkt h=me heeel lekker!~Van de aldi dus?
quote:Ruza schreef op 08 oktober 2010 @ 14:47:

Ik vraag me trouwens ook af wat flip is..

Pattat flip is bij ons (Zuid-Holland) mayonaise en pindasaus. Maar in andere 'gebieden' is dit weer speciaal (mayo, curry en uitjes)

Ik wil ook een snack nu.
Ohw bummer, ik dacht dat het iets zou zijn wat ik niet ken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven