Snacks
vrijdag 8 oktober 2010 om 10:58
quote:Claressa1987 schreef op 08 oktober 2010 @ 10:55:
Nee ik eet geen groente bij me friet..
Pizza is ook niet echt om gezond te noemen.
Maar jullie vinden dus elke vrijdag veel? Soms eet ik het wel eens op vrijdag EN zondag..tis maar net hoe het uitkomtHm nee, 2 keer per week vind ik wel teveel. 1 keer per week vind ik wel het max. Wij slaan heel vaak een weekje over.
Nee ik eet geen groente bij me friet..
Pizza is ook niet echt om gezond te noemen.
Maar jullie vinden dus elke vrijdag veel? Soms eet ik het wel eens op vrijdag EN zondag..tis maar net hoe het uitkomtHm nee, 2 keer per week vind ik wel teveel. 1 keer per week vind ik wel het max. Wij slaan heel vaak een weekje over.
vrijdag 8 oktober 2010 om 11:00
vrijdag 8 oktober 2010 om 11:27
quote:scroppino schreef op 08 oktober 2010 @ 10:55:
@Jas
Meen je dat nou? Het lijkt je geen probleem?
Bedoel je dat je denkt dat het niet slecht is zo vaak?
Ik ben wel benieuwd wie er hier overgewicht heeft?1x per week lijkt me echt niet slecht. En ja ik heb overgewicht maar dat komt niet door die paar frieten.
@Jas
Meen je dat nou? Het lijkt je geen probleem?
Bedoel je dat je denkt dat het niet slecht is zo vaak?
Ik ben wel benieuwd wie er hier overgewicht heeft?1x per week lijkt me echt niet slecht. En ja ik heb overgewicht maar dat komt niet door die paar frieten.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 8 oktober 2010 om 11:51
vrijdag 8 oktober 2010 om 11:53
Heerlijk, patat.
Ik kan het ook elke dag wel eten.
Niet alleen met snacks maar ook gewoon in plaats van rijst ofzo.
Ik vind kaassoufflé lekker, kipfrikandel, kipkroket ook.
C1000 had vroeger heeeerlijke kipkroketten.
Bitterballen lust ik ook graag. Kipnuggets.
Toen onze frituurpan stuk was miste ik het echt.
Ik kan het ook elke dag wel eten.
Niet alleen met snacks maar ook gewoon in plaats van rijst ofzo.
Ik vind kaassoufflé lekker, kipfrikandel, kipkroket ook.
C1000 had vroeger heeeerlijke kipkroketten.
Bitterballen lust ik ook graag. Kipnuggets.
Toen onze frituurpan stuk was miste ik het echt.
vrijdag 8 oktober 2010 om 12:00
quote:Michelle90 schreef op 08 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Stel je doet het niet eens in de week dan denk dat je zeker wel wat afvalt.
Omdat jij vanavond toch stamppot andijvie moet eten vind je dat ik dat dan ook maar moet doen?
Maar wees gerust, ik eet vanavond bloemkool, aardappelen en vegetarische balletjes.
[...]
Omdat jij vanavond toch stamppot andijvie moet eten vind je dat ik dat dan ook maar moet doen?
Maar wees gerust, ik eet vanavond bloemkool, aardappelen en vegetarische balletjes.
vrijdag 8 oktober 2010 om 12:03
quote:jas schreef op 08 oktober 2010 @ 12:00:
[...]
Huh? Zo bedoel ik het niet, en het kan me echt niks schelen wat jij wel of niet eet hoor. Ik wou alleen zeggen dat als iemand met overgewicht (niet perse jij) niet meer elke week patat eet dat je daar dan zeker van afvalt.
Dus..
[...]
Huh? Zo bedoel ik het niet, en het kan me echt niks schelen wat jij wel of niet eet hoor. Ik wou alleen zeggen dat als iemand met overgewicht (niet perse jij) niet meer elke week patat eet dat je daar dan zeker van afvalt.
Dus..

vrijdag 8 oktober 2010 om 12:07
quote:Michelle90 schreef op 08 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Hangt toch echt van je totale calorie-inname af. En dan maakt 't niet uit of die calorieën bestaan uit friet of brood/rijst/pasta.
Misschien eten de regelmatige frieteters wel veel minder koekjes/chocola.
[...]
Hangt toch echt van je totale calorie-inname af. En dan maakt 't niet uit of die calorieën bestaan uit friet of brood/rijst/pasta.
Misschien eten de regelmatige frieteters wel veel minder koekjes/chocola.
vrijdag 8 oktober 2010 om 12:16
quote:Michelle90 schreef op 08 oktober 2010 @ 12:03:
[...]
Dus..Als ik die paar frieten niet zou eten dan zou ik wat anders eten, aardappelen, pasta of wat dan ook, je moet immers toch wat eten.
[...]
Dus..Als ik die paar frieten niet zou eten dan zou ik wat anders eten, aardappelen, pasta of wat dan ook, je moet immers toch wat eten.

vrijdag 8 oktober 2010 om 12:39
quote:Juffie88 schreef op 08 oktober 2010 @ 12:29:
neemt niet weg dat heel veel vet eten niet goed voor je is. of je nu wel of niet dik bent..
Ja juffrouw. Zullen we ook maar gelijk stoppen met ademen?
Djeezus wat belerend weer allemaal. De vraag was gewoon welke snack je lekker bij de friet vindt. En de mijne is frikandel speciaal. En dat eet ik minstens eemaal in de week, maar meestal twee keer. Ik houd wel van een beetje spanning in mijn leven...
neemt niet weg dat heel veel vet eten niet goed voor je is. of je nu wel of niet dik bent..
Djeezus wat belerend weer allemaal. De vraag was gewoon welke snack je lekker bij de friet vindt. En de mijne is frikandel speciaal. En dat eet ik minstens eemaal in de week, maar meestal twee keer. Ik houd wel van een beetje spanning in mijn leven...
vrijdag 8 oktober 2010 om 12:42
quote:leveke schreef op 08 oktober 2010 @ 12:39:
[...]
was vooral omdat iemand zich afvroeg of we d'r ook overgewicht van krijgen.. en dat als je ermee stopt meteen gewicht verliest.. das dus niet zo.. Het is net zo slecht voor dik als voor dun!
Maar ik eet het ook gewoon hoor.. was het een beetje zat dat men meestal over vette happen heel belerend doet tegen dikkertjes.. ipv tegen iedereen.. snappie?
[...]
was vooral omdat iemand zich afvroeg of we d'r ook overgewicht van krijgen.. en dat als je ermee stopt meteen gewicht verliest.. das dus niet zo.. Het is net zo slecht voor dik als voor dun!
Maar ik eet het ook gewoon hoor.. was het een beetje zat dat men meestal over vette happen heel belerend doet tegen dikkertjes.. ipv tegen iedereen.. snappie?