Snacks

08-10-2010 09:47 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij eten vanavond friet..zoals elke vrijdag.

Maar weet iemand nog lekkere snacks?ik raak een beetje uitgekeken op mijn standaard snacks!

(kroket en kipnuggetes)
@Jas

Meen je dat nou? Het lijkt je geen probleem?

Bedoel je dat je denkt dat het niet slecht is zo vaak?

Ik ben wel benieuwd wie er hier overgewicht heeft?
quote:Claressa1987 schreef op 08 oktober 2010 @ 10:55:

Nee ik eet geen groente bij me friet..

Pizza is ook niet echt om gezond te noemen.

Maar jullie vinden dus elke vrijdag veel? Soms eet ik het wel eens op vrijdag EN zondag..tis maar net hoe het uitkomtHm nee, 2 keer per week vind ik wel teveel. 1 keer per week vind ik wel het max. Wij slaan heel vaak een weekje over.
Ik eet 1x in de 3 maand friet en dat is veel voor mijn doen! Vind het namelijk niet eens echt lekker.

Maar mocht ik het dan eten heb ik er partysnacks bij van de aldi. Of een frikandel speciaal.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ah ik vind minisnacks ook zo lekker! Frituur eigenlijk niet zo vaak, en als ik het doe is het m'n brakke zondagochtend ontbijt... (wel om een uur of drie 's middags, maar dan kom ik uit bed rollen) Echt ranziger bestaat niet, maar we genieten er altijd zo van hier!
Liefst een zalmfilet en salade erbij. Anders maar gewoon een frietje speciaal zonder iets extra´s want ik vind de meeste van die snacks echt niet lekker.
Ribster is mijn favoriet! Er zijn niet veel zaken die het verkopen, maar in de supermarkt hebben ze t wel. Ik denk van mora.

Vlammetjes zijn ook altijd goed!

En viandellen zijn ook lekker
quote:scroppino schreef op 08 oktober 2010 @ 10:55:

@Jas

Meen je dat nou? Het lijkt je geen probleem?

Bedoel je dat je denkt dat het niet slecht is zo vaak?

Ik ben wel benieuwd wie er hier overgewicht heeft?1x per week lijkt me echt niet slecht. En ja ik heb overgewicht maar dat komt niet door die paar frieten.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
bak er een lekker biefstukje bij.... hmmmmmmmmmmmmm
quote:jas schreef op 08 oktober 2010 @ 11:27:

[...]

1x per week lijkt me echt niet slecht. En ja ik heb overgewicht maar dat komt niet door die paar frieten.Stel je doet het niet eens in de week dan denk dat je zeker wel wat afvalt.
Ik heb geen overgewicht!

Dus kan makkelijk 1x per week friet eten..En soms wel eens 2x
dan is het nog niet erg best voor je lijf hoor.. of je er nou wel of niet dik van wordt..
Een spiegelei yummmm
Ah know`t, tha shunt
quote:Claressa1987 schreef op 08 oktober 2010 @ 10:55:

Pizza is ook niet echt om gezond te noemen. Weinig obgezonds aan pizza als je hem zelf maakt met bloem, water een beetje olie en verse tomatensaus en belegd met veel verse groente enzo.
Heerlijk, patat.

Ik kan het ook elke dag wel eten.

Niet alleen met snacks maar ook gewoon in plaats van rijst ofzo.

Ik vind kaassoufflé lekker, kipfrikandel, kipkroket ook.

C1000 had vroeger heeeerlijke kipkroketten.

Bitterballen lust ik ook graag. Kipnuggets.

Toen onze frituurpan stuk was miste ik het echt.
quote:Michelle90 schreef op 08 oktober 2010 @ 11:36:

[...]

Stel je doet het niet eens in de week dan denk dat je zeker wel wat afvalt.

Omdat jij vanavond toch stamppot andijvie moet eten vind je dat ik dat dan ook maar moet doen?

Maar wees gerust, ik eet vanavond bloemkool, aardappelen en vegetarische balletjes.
quote:jas schreef op 08 oktober 2010 @ 12:00:

[...]

Omdat jij vanavond toch stamppot andijvie moet eten vind je dat ik dat dan ook maar moet doen?

Maar wees gerust, ik eet vanavond bloemkool, aardappelen en vegetarische balletjes.

Huh? Zo bedoel ik het niet, en het kan me echt niks schelen wat jij wel of niet eet hoor. Ik wou alleen zeggen dat als iemand met overgewicht (niet perse jij) niet meer elke week patat eet dat je daar dan zeker van afvalt.

Dus..
Heerlijk! Ik ben dol op friet! Ik heb er (mede door dit topic) ook al zin in

Op vrijdag eet ik altijd friet in de middagpauze dus het duurt niet meer lang

Ik neem er meestal geen snack bij trouwens, maar lekker veel satesaus
quote:Michelle90 schreef op 08 oktober 2010 @ 11:36:

[...]

Stel je doet het niet eens in de week dan denk dat je zeker wel wat afvalt.

Hangt toch echt van je totale calorie-inname af. En dan maakt 't niet uit of die calorieën bestaan uit friet of brood/rijst/pasta.

Misschien eten de regelmatige frieteters wel veel minder koekjes/chocola.
quote:Michelle90 schreef op 08 oktober 2010 @ 12:03:

[...]

Huh? Zo bedoel ik het niet, en het kan me echt niks schelen wat jij wel of niet eet hoor. Ik wou alleen zeggen dat als iemand met overgewicht (niet perse jij) niet meer elke week patat eet dat je daar dan zeker van afvalt.

Dus..Als ik die paar frieten niet zou eten dan zou ik wat anders eten, aardappelen, pasta of wat dan ook, je moet immers toch wat eten.
Verder eens met Elninjoo. Ik eet bijvoorbeeld geen toetjes.
neemt niet weg dat heel veel vet eten niet goed voor je is. of je nu wel of niet dik bent..
Waar zijn eigenlijk de kipkroketten gebleven?

Ik zie ze nooit meer zelfs niet in een snakbar?
quote:Claressa1987 schreef op 08 oktober 2010 @ 12:33:

Waar zijn eigenlijk de kipkroketten gebleven?

Ik zie ze nooit meer zelfs niet in een snakbar?misschien heeft de kipcorn de kroket vervangen??
quote:Juffie88 schreef op 08 oktober 2010 @ 12:29:

neemt niet weg dat heel veel vet eten niet goed voor je is. of je nu wel of niet dik bent..

Ja juffrouw. Zullen we ook maar gelijk stoppen met ademen?

Djeezus wat belerend weer allemaal. De vraag was gewoon welke snack je lekker bij de friet vindt. En de mijne is frikandel speciaal. En dat eet ik minstens eemaal in de week, maar meestal twee keer. Ik houd wel van een beetje spanning in mijn leven...
quote:leveke schreef op 08 oktober 2010 @ 12:39:

[...]

Ja juffrouw. Zullen we ook maar gelijk stoppen met ademen?

Djeezus wat belerend weer allemaal. De vraag was gewoon welke snack je lekker bij de friet vindt. En de mijne is frikandel speciaal. En dat eet ik minstens eemaal in de week, maar meestal twee keer. Ik houd wel van een beetje spanning in mijn leven...

was vooral omdat iemand zich afvroeg of we d'r ook overgewicht van krijgen.. en dat als je ermee stopt meteen gewicht verliest.. das dus niet zo.. Het is net zo slecht voor dik als voor dun!

Maar ik eet het ook gewoon hoor.. was het een beetje zat dat men meestal over vette happen heel belerend doet tegen dikkertjes.. ipv tegen iedereen.. snappie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven