3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
vrijdag 8 oktober 2010 om 22:08
vrijdag 8 oktober 2010 om 22:23
Hee, dankje Friezinnetje (mag ik je naam afkorten haha?)
Ik was voorheen een meelezerT en toen was ik even gaan kijken en posten op het Angel topic, Angelgate.
Maar toen had ik zoiets van word me teveel hoor. Wat een gedoe.
Maar volgens mij werk dit forum verslavend....
Al is dit niet mijn nick waar ik dus normaal onder post, deze tijd, want had deze opgegeven, eigenlijk dan dus...
Ik was voorheen een meelezerT en toen was ik even gaan kijken en posten op het Angel topic, Angelgate.
Maar toen had ik zoiets van word me teveel hoor. Wat een gedoe.
Maar volgens mij werk dit forum verslavend....
Al is dit niet mijn nick waar ik dus normaal onder post, deze tijd, want had deze opgegeven, eigenlijk dan dus...
vrijdag 8 oktober 2010 om 22:29
vrijdag 8 oktober 2010 om 22:40
mijn ander nick heeft nu even ander ip adres, dus misschien zien ze het niet direct als dubbelnicken.
Ben er nu ook mee online op een andere laptop, haha.
Bij deze laptop, want die is super voor de muziek, kreeg ik nog deze.
Welk advies geven jullie me?
Moderator topic het melden, van die nick, of even mailen met een engeltje, maar dan welke? Zes?
Moderator topic het melden, van die nick, of even mailen met een engeltje, maar dan welke? Zes?
vrijdag 8 oktober 2010 om 22:42
Ik vind al die voice/popstars/idolsprogramma's een beetje hetzelfde, dus ik kijk niet.
Wel kijk ik naar de Dog Whisperer op NGC. Hoewel ik geen hond heb. Net zoals ik wel eens iets post op de kinderenpijlert. Hoewel ik geen kinderen heb
(maar wel een mening!)
Wel kijk ik naar de Dog Whisperer op NGC. Hoewel ik geen hond heb. Net zoals ik wel eens iets post op de kinderenpijlert. Hoewel ik geen kinderen heb
(maar wel een mening!)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 8 oktober 2010 om 22:43
quote:WorldOfMakeBelieve schreef op 08 oktober 2010 @ 22:40:
mijn ander nick heeft nu even ander ip adres, dus misschien zien ze het niet direct als dubbelnicken.
Moderator topic het melden, van die nick, of even mailen met een engeltje, maar dan welke? Zes?Zes is weg! Maar 4 dwaalt nog rond momenteel. Even mailtje naar haar of Naomi.
Moderator topic het melden, van die nick, of even mailen met een engeltje, maar dan welke? Zes?Zes is weg! Maar 4 dwaalt nog rond momenteel. Even mailtje naar haar of Naomi.
vrijdag 8 oktober 2010 om 23:11
quote:apppel schreef op 08 oktober 2010 @ 22:54:
himalaya, de dog whisperer is leuk! wij kijken dat ook vaak.
Erg grappig wat hij voor elkaar krijgt!
Van de week op verjaarsvisite geweest, en toen ook tegen een jonge hond die mee kwam (een echte he, geen hyper kind ) het 'no talk, no nog iets, no eye-contact' gedaan. En het werkte.
Ga ik toch ook eens met mijn baas proberen
himalaya, de dog whisperer is leuk! wij kijken dat ook vaak.
Erg grappig wat hij voor elkaar krijgt!
Van de week op verjaarsvisite geweest, en toen ook tegen een jonge hond die mee kwam (een echte he, geen hyper kind ) het 'no talk, no nog iets, no eye-contact' gedaan. En het werkte.
Ga ik toch ook eens met mijn baas proberen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje