Het Grote Chips-topic
zaterdag 9 oktober 2010 om 23:18
quote:Ratteke schreef op 09 oktober 2010 @ 17:04:
Ik heb de patat Joppie chips gehad en die zijn heeeeel lekker. Iedereen hier vind ze helemaal geweldig.
Ik heb zo fases van chips. Nu zit in de naturel met kerriedipsausje. Dan Hamka's of Wokkels. Of die kaasflips.
Vanavond moet ik aan de paprikachips. Ik heb vanmiddag de gewone opgegeten.
Ik ben dus gelukkig niet de enige met een fase
Vrees dat ik in een fase ga van zoete popcorn.....Wel beter verantwoord qua lijn (maar ja, doe ik niet aan )
Ik heb de patat Joppie chips gehad en die zijn heeeeel lekker. Iedereen hier vind ze helemaal geweldig.
Ik heb zo fases van chips. Nu zit in de naturel met kerriedipsausje. Dan Hamka's of Wokkels. Of die kaasflips.
Vanavond moet ik aan de paprikachips. Ik heb vanmiddag de gewone opgegeten.
Ik ben dus gelukkig niet de enige met een fase
Vrees dat ik in een fase ga van zoete popcorn.....Wel beter verantwoord qua lijn (maar ja, doe ik niet aan )
zaterdag 9 oktober 2010 om 23:19
quote:Tuorrebout schreef op 09 oktober 2010 @ 22:20:
[...]
Die is bij ons verkrijgbaar bij de Jumbo.
In welk deel van het land is dat?
In mijn vorige woonplaats is ook een Jumbo, daar hadden ze die toen niet (is in het oosten van 't land). Heb het ontdekt bij een Hoogvliet in het westen van 't land in de woonplaats van m'n vriend. Helaas heb ik in mijn huidige woonplaats alleen een c1000 en een AH. Laatste keer dat we bij vriendlief z'n ouders waren dus ook meteen even 3 zakken bij Hoogvliet ingeslagen
[...]
Die is bij ons verkrijgbaar bij de Jumbo.
In mijn vorige woonplaats is ook een Jumbo, daar hadden ze die toen niet (is in het oosten van 't land). Heb het ontdekt bij een Hoogvliet in het westen van 't land in de woonplaats van m'n vriend. Helaas heb ik in mijn huidige woonplaats alleen een c1000 en een AH. Laatste keer dat we bij vriendlief z'n ouders waren dus ook meteen even 3 zakken bij Hoogvliet ingeslagen
zaterdag 9 oktober 2010 om 23:26
zondag 10 oktober 2010 om 00:14
Wat ik trouwens heel heel heel vies vind, chips gerelateerd, is kipchips. Ik weet niet of het überhaupt nog te krijgen is, in NL hebben we het nooit gehad, maar in Engeland verkochten ze een aantal jaar terug gewoon kipchips, net zoals je bijvoorbeeld paprikachips hebt. Dus niet chique chips met thijm erbij, maar gewoon goedkope kipchips. Dat was zo onvoorstelbaar smerig dat ik bij de gedachte eraan alleen al weer misselijk word...
zondag 10 oktober 2010 om 13:52
quote:witch87 schreef op 09 oktober 2010 @ 23:19:
[...]
In mijn vorige woonplaats is ook een Jumbo, daar hadden ze die toen niet (is in het oosten van 't land). Heb het ontdekt bij een Hoogvliet in het westen van 't land in de woonplaats van m'n vriend. Helaas heb ik in mijn huidige woonplaats alleen een c1000 en een AH. Laatste keer dat we bij vriendlief z'n ouders waren dus ook meteen even 3 zakken bij Hoogvliet ingeslagen Fryslân boppe!
[...]
In mijn vorige woonplaats is ook een Jumbo, daar hadden ze die toen niet (is in het oosten van 't land). Heb het ontdekt bij een Hoogvliet in het westen van 't land in de woonplaats van m'n vriend. Helaas heb ik in mijn huidige woonplaats alleen een c1000 en een AH. Laatste keer dat we bij vriendlief z'n ouders waren dus ook meteen even 3 zakken bij Hoogvliet ingeslagen Fryslân boppe!