Welk kussen?

10-10-2010 20:51 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Aldi! (maar slechts een keer per jaar in het assortiment)
Oe, dat is moeilijk hoor, of je een kussen goed vindt is zo persoonlijk. Vraag het eens bij een beddenspeciaalzaak.
Tja, ik zweer juist bij dons. Ligt heerlijk zacht en is niet te dun of te dik en je kunt 'm ook perfect in model duwen zodat ie zich voegt naar jouw slaaphouding.
Ik lig op een M-Line , nasa schuim kussen..

Ideaal (voor mij dan)
Ikea! Voor elk hoofd een kussen.
Nee geen ikea echt drama, heb ook al regelmatig miskopen gedaan
Ik kan Ikea afraden! Ben ook een buikslaper en laatst een kussen gekocht. Had elke ochtend nek pijn :-s

Ben zelf ook nog op zoek naar het perfecte kussen.
quote:1001nacht schreef op 10 oktober 2010 @ 21:01:

Aldi! (maar slechts een keer per jaar in het assortiment)

Ja heb ik ook, heerlijk! En ook niet duur.

Maar ben geen buikslaper, dus weet niet of e dan fijn is...
Hema is ook niet fijn voor buikslaper (ben ik ook)
Ik ben ook een buikslaper maar slaap zonder kussen, vind het erg oncomfortabel met kussen.
Ik had laatst 2 nieuwe donskussens voor maar 40 euro bij Beter Bed. Was 'n actie, 2 voor de prijs van 1. Supergoedkoop dus!

Waarom wil je eigenlijk synthetisch? Ben je allergisch voor dons?
ik ben dol op mijn tempur kussen, ze hebben verschillende modellen, er is vast wel iets bij geschikt voor buikslapers.
Ga eens naar een beddenspeciaalzaak en vraag of je de kussens mag proberen. Zo heb ik mijn kussens aangeschaft. De beddenspeciaalzaak hier in de buurt biedt de mogelijkheid de kussens een week thuis te proberen, zodat je echt weet hoe het ligt. Erg prettig!!
Heb zelf overigens een Norma Polar (type Stevig en 325 vulling). Is na 6 jaar nog steeds in vorm, niet te dik, lekker zacht. Gaat overal mee naar toe (vakantie, ziekenhuis), omdat ik op nagenoeg alle andere kussen niet kan slapen.
Jeetje als buikslaper mét een kussen?

Goed, ik ben een rug/zijslaper en ben helemaal blij met mijjn latex kussen. Was wel duur, ik meen 50 euro, maar heb hiervoor al veel geld vergooid met slechte goedkope kussens.

Advies: ga naar een goede beddenzaak!!!
Ik kan je echt een kussen van traagschuim aanraden. Ik heb ook meerdere kussens gekocht en niets lag lekker...ik heb regelmatig last van mijn nek en hoofdpijn (ooit begonnen doordat ik op een slecht kussen heb geslapen), dus ondersteuning is voor mij heel belangrijk.

Ik slaap nu sinds een maand of drie op dit kussen (ook overlegd met de fysio waar ik liep) en sindsdien nagenoeg geen last meer gehad van mijn nek (en dus ook geen hoofdpijn meer!).

Mij kussen was wel redelijk prijzig (140 euro geloof ik) maar ik ben er zo blij mee
Ik ben ook een buikslaper en heb een paar jaar geleden DIT kussen gekocht.

Slaapt/ligt heerlijk en door de warmte vormt het kussen zich.

Bij afkoeling vormt het kussen zich weer terug naar de oorspronkelijke vorm.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb een Tem*pur kussen, zit net te lezen dat het traagschuim door NASA gecertificeerd is. Dat zegt wel wat toch
quote:Tickel schreef op 10 oktober 2010 @ 21:52:

Slaapt/ligt heerlijk en door de warmte vormt het kussen zich.

Bij afkoeling vormt het kussen zich weer terug naar de oorspronkelijke vorm.Dat doet mijn kussen ook...in tegenstelling tot alle andere kussens die ik gehad heb.
Ik heb ook al diverse kussens gekocht en dan weer het bed uitgeknikkerd. Ik slaap nu op een goedkope van een italiaanse supermarkt, helemaal synthetisch, en ben voorlopig heel blij ermee. Kostte 9.90 eu
Ik heb zo'n kussen met een extra schuimrand voor je nek. De rest is een normaal kussen en ik draai hem regelmatig om. Ik ben er erg blij mee. Ga naar een speciaalzaak, daar kunnen ze je goed helpen.
quote:_Lalie_ schreef op 10 oktober 2010 @ 21:57:

[...]

Dat doet mijn kussen ook...in tegenstelling tot alle andere kussens die ik gehad heb.

Voor mij alleen nog maar dit soort kussens!

Baal alleen als een stekker dat ik een paar maanden geleden deze niet extra heb gekocht toen ze in de aanbieding waren voor ¤25,-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:elninjoo schreef op 10 oktober 2010 @ 21:33:

Ik had laatst 2 nieuwe donskussens voor maar 40 euro bij Beter Bed. Was 'n actie, 2 voor de prijs van 1. Supergoedkoop dus!

Waarom wil je eigenlijk synthetisch? Ben je allergisch voor dons?

Dons kan erg dieronvriendelijk zijn "geproduceerd". Zal je de details besparen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven