Welk kussen?
zondag 10 oktober 2010 om 21:41
zondag 10 oktober 2010 om 21:49
zondag 10 oktober 2010 om 21:51
Ik kan je echt een kussen van traagschuim aanraden. Ik heb ook meerdere kussens gekocht en niets lag lekker...ik heb regelmatig last van mijn nek en hoofdpijn (ooit begonnen doordat ik op een slecht kussen heb geslapen), dus ondersteuning is voor mij heel belangrijk.
Ik slaap nu sinds een maand of drie op dit kussen (ook overlegd met de fysio waar ik liep) en sindsdien nagenoeg geen last meer gehad van mijn nek (en dus ook geen hoofdpijn meer!).
Mij kussen was wel redelijk prijzig (140 euro geloof ik) maar ik ben er zo blij mee
Ik slaap nu sinds een maand of drie op dit kussen (ook overlegd met de fysio waar ik liep) en sindsdien nagenoeg geen last meer gehad van mijn nek (en dus ook geen hoofdpijn meer!).
Mij kussen was wel redelijk prijzig (140 euro geloof ik) maar ik ben er zo blij mee
zondag 10 oktober 2010 om 21:52
zondag 10 oktober 2010 om 21:57
zondag 10 oktober 2010 om 22:56
quote:_Lalie_ schreef op 10 oktober 2010 @ 21:57:
[...]
Dat doet mijn kussen ook...in tegenstelling tot alle andere kussens die ik gehad heb.
Voor mij alleen nog maar dit soort kussens!
Baal alleen als een stekker dat ik een paar maanden geleden deze niet extra heb gekocht toen ze in de aanbieding waren voor ¤25,-
[...]
Dat doet mijn kussen ook...in tegenstelling tot alle andere kussens die ik gehad heb.
Voor mij alleen nog maar dit soort kussens!
Baal alleen als een stekker dat ik een paar maanden geleden deze niet extra heb gekocht toen ze in de aanbieding waren voor ¤25,-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 11 oktober 2010 om 02:10
quote:elninjoo schreef op 10 oktober 2010 @ 21:33:
Ik had laatst 2 nieuwe donskussens voor maar 40 euro bij Beter Bed. Was 'n actie, 2 voor de prijs van 1. Supergoedkoop dus!
Waarom wil je eigenlijk synthetisch? Ben je allergisch voor dons?
Dons kan erg dieronvriendelijk zijn "geproduceerd". Zal je de details besparen.
Ik had laatst 2 nieuwe donskussens voor maar 40 euro bij Beter Bed. Was 'n actie, 2 voor de prijs van 1. Supergoedkoop dus!
Waarom wil je eigenlijk synthetisch? Ben je allergisch voor dons?
Dons kan erg dieronvriendelijk zijn "geproduceerd". Zal je de details besparen.