Mode & Beauty alle pijlers

Dagcreme Dior, goed?

11-10-2010 12:05 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Even een vraagje, zijn er hier gebruiksters van de Dior Capture dagcreme voor beginnende rimpels? Er zijn verschillende varianten van die Capture creme maar ik zou die voor de beginnende nodig hebben. Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Mijn vriendin heeft hem gekocht en ik vond hem goed aanvoelen op mijn huid en hij rook ook lekker. Volgens de verkoopster bij de parfumerie is deze beter dan bijv. de Multi-Active van Clarins.

Hij is nogal prijzig, rond de 70 euro dus hoor graag ervaringen.Ik gebruik nu natuurlijke huidverzorging maar vind de creme die ik heb toch niet zo fijn.
De dagcreme van de Aldi komt goed uit verschillende testen. Is een stuk goedkoper en waarschijnlijk net zo effectief.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als het je om de smeerbaarheid en de geur gaat, zou ik eerst alle huismerken zoals Etos, AH, Hema, Aldi enz. proberen.

Als het je gaat om de werking kan ik je uit de droom helpen, de claims op de verpakking zijn meestal onjuist.
Uiteraard is de werking het belangrijkste maar lekkere geur is wel fijn. Ik ga geen 70 euro betalen als het totaal niks doet natuurlijk. Je moet geen wonderen verwachten van een creme maar er moet wel een verschil zijn tussen wel en niet smeren en op de ene creme reageert je huid eenmaal beter dan op de andere. Die van de Aldi is wel heel goedkoop maar ook veel mensen krijgen daar huidirritatie van.
quote:[message=7422642,noline]curlygurly schreef op 11 Die van de Aldi is wel heel goedkoop maar ook veel mensen krijgen daar huidirritatie van.

Veel mensen ook niet. Ik zou er een paar euro tegenaan gooien en een potje proberen.

Zelf gebruik ik tot volle tevredenheid de vitamine E creme van de Bodyshop, smeert goed uit en is neutraal van geur. Een lekker luchtje wil ik van parfum/eau de toilette, niet van mijn creme.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb deze creme Dior Capture First Wrinkles geprobeerd, maar vond het geen fijne crème (dus weer doorverkocht aan een collega). Ruikt heerlijk, maar ik kreeg er een vreemd glimmend en strakgetrokken gezicht van (ben 40 jaar, droge huid). Nee, wat mij betreft geen succes. Ik heb nu de Multiperfection van Dior en die bevalt mij goed.

Groet, Jeny
Waarom willen verkoopsters in dergelijke winkels altijd dat je het duurtste potje koopt? Zouden ze commissie krijgen?

Ik was laatst bij Douglas voor Clinique, wil de verkoopster mij Dr. Brandt aansmeren. (wat een héle andere prijscategorie is)

Sorry TO, geen ervaringen met Dior.
Nooit gedacht dat ik 'm ooit zou kopen (én gebruiken ), maar die van Aldi is echt lekker!

Toen de consumentenbond had aangekondigd dat het echt een goede crème was, is de verkoop daarvan gigantisch gestegen (van 800 per maand, naar 22000).

Heb echt alles al gebruikt - LaPrairie tot nu dus Aldi and everything in between. Biocura (Aldi), Dr. Vogel, Olaz Regenerist en Lancaster werken prima voor mijn huidje.
Ik heb die van de Aldi ook geprobeerd, dag- en nachtcreme. Werkte voor mij absoluut niet, kreeg er een (wederom) een vettige huid van, geïrriteerd en onrustig. Verder rook de creme ook veel te sterk.
Ik heb vroeger eens allemaal tijdens een beautyworkshop gekregen monsters van Dior Capture aan een collega met een nogal rimpelige huid gegeven, zodat zij een paar maanden kon smeren. Effect: 0,0.

De claims kloppen voor geen millimeter.

Sommige Capture-varianten zitten al in een doorzichtig potje: binnen de kortste keren is de crème verontreinigd door je vingers, en zijn de ingrediënten niet meer werkzaam, omdat ze snel achteruitgaan in een doorzichtige verpakking.

Dat is al een eerste, serieuze misser.

Een goede crème zit in een ondoorzichtige tube of pompverpakking.
Ik vond het niks,maar was niet capture.
Okey niet erg positieve reacties dus...ik vind het ook wel een nadeel dat een creme in een potje zit want het is erg onhygiënische en de werkstoffen kunnen vevliegen. Ik maak eerst mijn oude creme wel op en dan blijf ik wel gewoon bij een natuurlijke creme uit een pompje of anders een olie. 70 euro voor een pot creme is ook eigenlijk belachelijk! De creme van de Aldi wordt hem ook niet, heb ik vroeger wel eens gehad maar het irriteerde mijn huid een beetje, ook erg geparfumeerd ja.
Cremes die in een potje zitten daarvoor moet je ook een spatel

gebruiken om de creme eruit te halen,en niet met je vingers in het potje. Dior heb ik eens 2 proefjes van gehad vond het niet bijzonderDan kun je beter eens de creme van Chanel gaan uitproberen de ultraline correction vond ik erg fijn.Heb ook weleens tussendoor een goedkopere creme geprobeerd,zoals van LaRoche Posay of van Vichy maar die kunnen echt niet tippen tegen de cremes van Chanel of Estee Lauder.
Als je schone handen hebt is er in feite geen probleem.

Wil je het anders perfect doen, dan kun je wattenstaafjes of een spatel gebruiken. Dat de werkstoffen "vervliegen" is niet waar. (zolang je het potje maar goed sluit)
quote:Ksenija schreef op 11 oktober 2010 @ 21:54:

Als je schone handen hebt is er in feite geen probleem.

Wil je het anders perfect doen, dan kun je wattenstaafjes of een spatel gebruiken. Dat de werkstoffen "vervliegen" is niet waar. (zolang je het potje maar goed sluit)

Stoffen breken af onder invloed van licht en lucht, ik heb het niet over 'vervliegen'. Veel ingrediënten in crèmes e.d. zijn niet stabiel. Zeker met een doorzichtig potje, dat je elke keer helemaal open moet doen, worden ze nog sneller afgebroken.

Een gesloten, donker pompje is het beste.

En je hebt altijd bacteriën e.d. aan je handen. Die gaan welig tieren in je potje.
Hier ook de aldi creme geprobeerd, nou mooi dat ik onder de allergische pukkels en vlekken kwam en de geur veels te sterk.

Ik gebruik of weleda amandelcreme en anders pure amandelolie. meer niet geen oogcreme's geen weet ik veel voor serumjes, ik heb er geen zin in en het is te duur al dat andere. Ik ben nu 31 en ik word nog steeds rond de 25 geschat en ik eet niet echt super gezond ook
Ik vond de aldi creme ook niets, heb het potje weggegooid.

Kruitvat pure&nature is een goede goedkope optie. Zonder rootzooi claimen zij..
Mijn moeder gebruikt die capture total ofzo en merkte het gelijk als ze hem niet meer gebruikte, ze vind hem echt super! Zelf heb ik tijd lang hydraction van Dior gebruikt, ook erg fijn!
Die Hydraction was wel een fijne creme ja.. ik denk er nog wel even over wat ik ga doen. Misschien dat ik wat in een potje mee kan krijgen om te testen.
Ik heb dus die Hydraction geprobeerd.

Dat wat ze zelf in een potje doen kun je beter niet gebruiken, is echt vies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven