Alphen a/d Rijn?

18-09-2010 21:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik woon al jaren in Alphen a/d Rijn maar heb door studie & werk in andere steden nooit de moeite genomen om hier echt te aarden zogezegd.

Nu mis ik de spontane acties om wat leuks te gaan doen en daarvoor is afstand niet handig, dus vandaar dit oproepje.

Kort over mezelf; ben 30, getrouwd, heb een dochter en veel van mijn tijd gaat op aan werk, studie en veel sporten (fitness, hardlopen & squash), maar ik lees ook graag. De deur ga ik uit voor alles wat leuk is Uit eten & drinken, naar de film of het theater, stedentrips, shoppen en ik ben altijd in voor iets wat ik nog niet eerder heb gedaan

Anyway, misschien is Alphen dus veel leuker dan ik altijd heb gedacht en leer ik zo nieuwe mensen kennen die mij kunnen overtuigen
Alphen is hartstikke leuk joh weet niet hoe oud je dochter is, maar heb je Wiebel Biebel anders al es geprobeerd?

Die rondvaarttocht van de Avifauna klink heel suf, maar is eigeluk best hip!

(schrijft ff lekkur alfuns.. heerluk!)
Ik dacht meer aan dingen zonder mijn dochter

Die ligt namelijk al vroeg op bed, man is regelmatig thuis en dan moet ik weer 's de deur uit (zie mij op zaterdagavond op het Vivaforum rondhangen.. ik bedoel maar, hihi)..
Ga je toch lekker naar de Royal Lekker poolen ^_^
Hoi,elke maand is er in Toor(hotel naast het station) een 80-er jaren feest.De locatie is een beetje oubollig maar er komen allerlei soorten mensen,heel gewoon om te dansen,geen verkleedpartijen etc.Allerlei pluimage dus,van clubjes vriendinnen van 25 tot stijldansenden 60+ers.

Of je gaat poolen bij David
Weer niet de moeite genomen
Hey, ik woon ook in Alphen en vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Moet bekennen dat Alphen soms best een gat is, maar het kan ook leuk zijn.

Mijn hobby's: shoppen, terrasjes pakken, zomerfestivals, concerten, poolen en nog veel meer.
TO is nergens te bekennen Charlotte...
Valt mee hoor ;)

Maar werd nog niet onverdeeld gelukkig van de reacties :P

Anyway, Charlotte; misschien leuk om een keer wat in Alphen te gaan doen?
Hoe onaardig om dan gelijk maar niets te laten horen.

Maar soit, veel plezier saam
Wilde niet onaardig doen
Nou vooruit dan maar
Pffiieeuwww
Alle gekheid op een stokje,jij hebt nog steeds geen date

Dus ff up!
Wel treurig he?

Aan de andere kant, heb inmiddels wel weer leuke dingen ontdekt in de rest van de Randstad :D

Nu Alphen nog :S
ik woon sinds een tijdje in Alphen. Ik ben gaan samenwonen en studeer in Leiden. In alphen zelf ken ik eigenlijk bijna niemand behalve mijn schoonfamilie en vriend

Alphen vind ik op zich een leuke stad, ik ben alleen rotterdam gewend en ik mis de goede verbinding naar andere plaatsen, een nachtbus en open winkels op zondag :P
quote:Hetkanaltijderger schreef op 19 oktober 2010 @ 20:59:

Wel treurig he?

Ja.,best wel En ik ben al heel oud dus geen partij

Heb je ook geen emails als reactie gehad?
Nope.. misschien moet ik maar onder een steen kruipen.. boehoehoe..
Hoi,

Ik ben 26 en woon ook in Alphen. Ik woon alleen (met mijn 3 katten) en ik vind het leuk om terrasjes te pakken (in de zomer dan), in een kroegje wat te drinken, gezelschapsspelletjes te spelen, bioscoop, uit eten, lezen. Daarnaast loop ik ook hard.

En ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen!
Hallo!

ik ben 24 en woon samen met mijn vriend in Alphen.

Zelf ga ik graag naar de bios, ik sport graag (al is dat er de laatste tijd weinig van gekomen...) en ik bak taarten! Verder vind ik heel veel dingen leuk om te doen!

Ik zou het erg gezellig vinden om wat meer mensen hier te leren kennen!
quote:kipkerrie schreef op 10 november 2010 @ 12:24:

Hoi,

Ik ben 26 en woon ook in Alphen. Ik woon alleen (met mijn 3 katten) en ik vind het leuk om terrasjes te pakken (in de zomer dan), in een kroegje wat te drinken, gezelschapsspelletjes te spelen, bioscoop, uit eten, lezen. Daarnaast loop ik ook hard.

En ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen!quote:Loesj_uuh schreef op 13 november 2010 @ 16:32:

Hallo!

ik ben 24 en woon samen met mijn vriend in Alphen.

Zelf ga ik graag naar de bios, ik sport graag (al is dat er de laatste tijd weinig van gekomen...) en ik bak taarten! Verder vind ik heel veel dingen leuk om te doen!

Ik zou het erg gezellig vinden om wat meer mensen hier te leren kennen!Misschien leuk om eens een x onder het genot van een theetje elkaar te leren kennen?!!
Dat lijkt me gezellig!!
Hey! Heel gek om Alphen aan den Rijn te zien staan....Gebeurd er dan echt iets in Alphen aan den Rijn? Nee alle gekheid op een stokje: Het gaat er toch om dat je het samen gezellig maakt?

Misschien een idee om offline te mailen en wellichts iets gezelligs in te plannen? Ik heb even een fakeadres (echt heeeeeel fake) aangemaakt waarop we kunnen mailen?

Ik ben 28 en woon sinds een paar jaar in Alphen, maar ook ik heb nooit de moeite genomen om echt mensen te leren kennen hier, omdat mijn leven zich vooral afspeelde in Rotterdam, Den Haag en Leiden. Een beetje hetzelfde verhaal als jij Finkelstien:-)

Nu mag het er toch echt van komen.

Mailen? Ik ben benieuwd!

geneva.delano@gmail.com
Goed idee! Ben gek op thee : )

Niet om spelbreker te zijn, maar ik ga twee weken op vakantie naar de zon! Daarna spreek ik graag een keer af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven