meningsverschil

12-10-2010 13:03 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
ff een vraag , het ligt misschien wel aan mij maar toch,,

mijn vriend beldde mij voorheen op zijn werk altijd even op in zijn middag pauze of hij stuurde een sms ,, nu heeft ie dat al weken niet gedaan dus ik dacht ik bel hem zelf ff ,, zei ie , ik ben aan het darten ik bel je zo terug ...

ik voel me nu gewoon totaal onbelangrijk en in de steek gelaten ,, en misschien stel ik me wel aan maar volgens mij vind geen enkele vrouw het leuk als haar man zoiets doet ... toch?

ik be n benieuwd naar jullie mening want ik wil weten of ik nou fout zit of niet en wat ik nou moet doen want mijn vriend is pissig op me en snapt het totaal niet...
Hellepie...Mannen komen van Mars en Vrouwen komen van Venus.

Daar kom je nooit uit.

Mannen denken veel nuchterder en anders dan wij vrouwen.

Maar ik hoop wel dat het gewoon een misverstand is!

Zit waarschijnlijk helemaal niks achter.
Je voelt je onbelangrijk en in de steek gelaten omdat je vriend tegenwoordig liever een potje dart in zijn pauze als dat hij met jou aan de telefoon hangt?

Ik vind dan je overdrijft. Hoe lang zijn jullie nu samen? Mijn man en ik smsten ook wel 10 keer per dag toen we elkaar net kenden, nu alleen nog maar als er iets belangrijks is. Lijkt me een natuurlijk verloop binnen een relatie.

Ik zou er iig doodmoe van worden om, op de lange termijn, iedere vrije minuut aan je partner te spenderen.
The time is now
wij zijn bijna 2 jaar samen en hebben net een dochter gekregen daarbij is het van de 1 op andere dag veranderd en daar moet ik aan wennen en dat is best klote ,,, beetje jammer dat je zo bot reageert banba
Ben jij onzeker?

Dat je vriend niet SMSt is echt helemaal niets mis mee. Laat hem lekker darten en ga je eigen ding doen in je eigen pauze.
Je hebt een versgebakken baby van 12 dagen in huis? En hij staat te darten?
Wat is precies jullie meningsverschil?
Ga in therapie!
Hellepie,

volledig eens met Banba. je maakt je druk om niets. Ik moet er niet aan denken om iedere keer mijn vriendin te gaan bellen, dan heb ik 's avonds toch niets meer te vertellen?

heb je dit al rustig met je vriend besproken?
Ik denk ook dat er niets achter zit .Maar begrijpelijk dat dit niet leuk is als het zo plotseling veranderd is .

Gewoon zeggen dat je het jammer vind en het erg fijn vind om wat van hem te horen
als hij anderhalf jaar elke dag in zn pauze of belt of een smsje stuurt en dan inneens niet meer is dat wennen ,,, wat heeft dat in godsnaam met onzekerheid te maken?!

en las ik dan zelf een keer bel en hij wil darten dan vind hij dat dus in mijn ogen belangrijker dan mij en tsja sorry ik vind mezelf meer waard dan een dartbord
quote:Helianthus2106 schreef op 12 oktober 2010 @ 13:14:

Je hebt een versgebakken baby van 12 dagen in huis? En hij staat te darten?

Hij is aan het werk, in zijn pauze is hij aan het darten.

Is niet zo raar dacht ik.
kijk plompiedom dat is precies wat ik bedoel jij snapt het helemaal ;)
tsja ik had op zn minst een sms verwacht met de vraag hoe het met ons meiske ging
Hij zei toch, "ik ben aan het darten en bel zo terug"

Dan wacht je toch even tot hij uitgedart is. What's the problem?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 13:16:

[...]

Is niet zo raar dacht ik.Nee, dat is niet zo raar. Ik dacht in de kroeg. Dat is mijn associatie met darten. Maar nog niet bedacht dat je dat ook op je werk kan doen
quote:elleinspe schreef op 12 oktober 2010 @ 13:16:

[...]

Is niet zo raar dacht ik.

Eens en het klinkt misschien heel lullig, maar misschien juist nu je een baby hebt is dat misschien zijn "rustmomentje"

Ik zou zeggen maak je niet druk.
Hellepie, ik denk dat je ook met ons een meningsverschil gaat krijgen. Jij wil instant-aandacht. En je eist het op van je vriend. Lijkt me ook niet echt leuk voor je vriend. En wat Nouschi zegt: Hij belt je toch terug?
quote:Helianthus2106 schreef op 12 oktober 2010 @ 13:18:

[...]

Nee, dat is niet zo raar. Ik dacht in de kroeg. Dat is mijn associatie met darten. Maar nog niet bedacht dat je dat ook op je werk kan doen En ook al zou hij een avondje even in de kroeg gaan darten is toch nog geen man over boord.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
12 dagen? Hormonen, hormonen.

Ik denk trouwens dat darten én even smsen ook best in één pauze kunnen, maar ik denk ook dat het feit dat hij het deed al heel lief was maar niet ineens iets is wat je elke keer mag verwachten.

Ik vind trouwens ook dat als je zon versgebakken baby thuis hebt je ws nog erg onzeker bent over alles en dat hij dan best even een belletje kan doen om te kijken of je het allemaal trekt. Toch mag jij het niet verwachten en kan je er ook niet boos om worden.
En thuis is het verder wel gezellig en is hij leuk voor jullie kleintje?
Eerst is zoiets romantisch en een leuke verrassing, dan wordt het een gewoonte, en dan wordt het een verplichting.

Misschien wilde hij gewoon eens van die gewoonte af, voordat het een verplicht nummer wordt. Ik zou er geen punt van maken. Wij bellen elkaar ook nooit overdag, behalve voor praktische zaken die niet kunnen wachten.
Volgens mij overdrijf je.

Misschien dartte hij eerder nog niet als middagpauze-besteding en smste of belde hij jou op.

Nu zit hij net lekker te darten in zijn pauze en dan bel jij. Hij zit daar blijkbaar niet op te wachten, want doet bijv. mee aan een competitie met collega's ofzo.. Dan stoor je dus flink wanneer je belt.

Kan ook zijn dat hij denkt dat jij het nu met de baby wel een beetje druk hebt of juist lekker ligt te slapen tussen de middag (omdat de baby dat ook doet). Het kan toch zijn dat hij daar rekening mee wilde houden?

M.a.w. bespreek het vanavond gewoon en vraag ook eens hoe het darten was. En geef aan dat je het fijn vindt om even wat van hem te horen/lezen overdag. Een smsje sturen kan vast ook wel vlak voor of vlak na de middagpauze.
Darten onder werktijd? *kuch*

Natuurlijk hoeven gewoontes als bellen en sms'sen niet standaard hetzelfde te blijven..

Zou ik verder niet over in zitten hoor
hellepie doe eens even een beetje rustig.. Je vraagt hier om een mening. Als je dan een mening krijgt die je niet zin dan schiet je gelijk in de verdediging. Nergens voor nodig en ook absoluut niets toevoegend.

Ik snap dat t niet leuk is als hij je even niet te woord wil staan omdat hij met een spelletje bezig is, maar om nu gelijk te roepen dat je jezelf daardoor onbelangrijk voelt is natuurlijk niet nodig.

Maak het jezelf niet zo moeilijk en laat het gewoon even op zijn beloop.. Je vriend is nu pissig omdat jij hem waarschijnlijk hebt gezegd dat je je onbelangrijk voelt, terwijl hij even 10 minuten wil ontspannen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Tja, ik vind het persoonlijk een beetje overtrokken van je... Je denkt dat hij het dartbord belangrijker vind dan jou omdat hij niet belt tijdens de lunch? Pfoe...

Ik neem toch aan dat hij, als hij niet aan het werk is, wel aandacht heeft voor jou en de nieuwbakken baby? Als dat niet het geval is, heb je een punt. Nu is hij gewoon bezig met zijn collega's en dat is ook belangrijk...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven