Mode & Beauty alle pijlers

nieuwe make- up van max factor

12-10-2010 19:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al een paar keer de reclame van de nieuwe lijn van max factor in tijdschriften voorbij zien komen,ik bedoel de make-up die volgens hun wel dekking geeft maar die je niet voelt zitten.

Voordat het weer een miskoop is ben ik benieuwd of iemand deze al heeft en of het bevalt.

Ik heb wel eens de colour adapt gebruikt en die beviel goed,maar deze is niet meer te krijgen.

Maar mischien is een andere van max factor ook fijn,
Heb een proefmonstertje gekregen bij de kruidvat. Ik vond hem echt SUPER! Lekkere geur ook, goede dekking en het voelt idd heel licht, een beetje als een soort mousse ofzo, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ik vind hem zeker een aanrader. Je moet alleen wel een tintje lichter nemen dan je eigen huid, dat moet sowieso, maar deze valt donkerder uit dan normaal. Maar dat kan ook aan mij liggen omdat ik hiervoor altijd Rimmel gebruikte, MF's lichtste versie is donkerder dan die van Rimmel, maar dat moet je dus even nakijken.

Maar ik zweer erbij hoor, anders even naar de kruidvat, monstertje halen!
Ik vind hem ook super!!
Oh wat goed. Ik ga morgen een proefmonstertje halen. Ik heb nu Vichy dermateint. Vind ik ook wel aardig maar ik ben er niet supertevreden over.
Ik wil het ook wel proberen, hoe heet het precies?
Oeh dat klinkt wel goed, hoe heet het precies? En kan je zomaar een monstertje krijgen bij de kruidvat?
ik heb inderdaad een tester bij de etos gekregen ,van twee kleuren en nr.50 is perfect voor mij.Het is een hele mooie makeup ik heb normaal van dior nude maar nu mijn huid weer lichter is kan ik daarbij de goede kleur niet krijgen maar deze is echt mooi,en scheelt nog behoorlijk in de prijs ook.

bedankt voor de reacties
Hm jammer, ik ben net bij de kruidvat geweest en de monsters waren op. Ik heb hem wel even getest en het ziet er goed uit. Lekkere luchtige make-up. Het is van Max Factor van Benelux Next Top Model met drie grote groene kruizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven