Zwembroek vast in de wasmachine. Help alsjeblieft !

11-10-2010 19:46 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zwembroek in de wasmachine gewassen.

Nu zijn de uiteindes van het touwtje van de zwembroek vast gaan zitten in de wastrommel ! Precies de twee harde uiteindes van het touwtje van de zwembroek zijn in de droogtrommel vast gaan zitten.

O ja, het is mijn favoriete zwembroek die ik van Smama voor mijn verjaardag heb gekregen.

Heeft iemand een slimme oplossing waarbij geen schaar wordt gebruikt?

De zwembroek zit nog *steeds* vast in de wasmachine.
Nouja... dan wordt 'ie de komende wasbeurten wel extra goed schoon.
Oh het gaat om de wasmachine. Simpel dan toch? Wasmachine af laten wateren, uitzetten (!) en open schroeven. Dan kan je de touwtjes van buitenaf de trommel weer induwen.
Moeilijk he! Wassen

Nee, geintje, maar ik vraag me wel af hoe je het in hemelsnaam voor elkaar krijgt om de uiteinden van de touwtjes vast te laten lopen in de droogtrommel. *grijnst*.

Ik zou heel nuchter denken; ben blij dat je hem niet aanhad op dat moment.
Zwembroek volgende keer op de waslijn.
Of in een waszak.
quote:Madhe schreef op 12 oktober 2010 @ 21:44:

Moeilijk he! Wassen

Nee, geintje, maar ik vraag me wel af hoe je het in hemelsnaam voor elkaar krijgt om de uiteinden van de touwtjes vast te laten lopen in de droogtrommel. *grijnst*.

[...}Dat vraag ik mijzelf ook af, maar de credits hiervoor zijn voor iemand anders.
Wasmachine omdraaien en kijken hoe je bij de buitenkant van de trommel kunt komen?
Waarom reageer je niet op mijn oplossing?
Nou, gelukkig ben je zelf wel heelhuids eruit gekomen?

Nee, flauw. Of het helpt dat weet ik niet, maar er zit zo'n filter. Dat kan met een knop los worden gemaakt.

Voor de rest. Waarom niet de touwtjes los knippen en er een nieuw in doen? Misschien dat de andere kant dan bij een volgende wasbeurt in het filter zit?

Als het gelukt is, mogen wij dan een plaatje van de broek en de touwtjes zien?
quote:NevankaLetonja schreef op 12 oktober 2010 @ 21:52:

Waarom reageer je niet op mijn oplossing?Denk er nog over na.
http://www.huishoudplaza. ... cr=Onderhoud%20wasmachine

Misschien dat dit helpt.
Zit ie nu vast in de wasmachine of in de droger? Want als 't de droger is dan is 't toch niet zo ingewikkeld, die kan je zo van achter open schroeven over 't algemeen. ff los pielen en klaar. Maar ja, datzelfde geldt ook voor een wasmachine, heeft toch ook gewoon een paneel van achter dat je los kan maken?

Ben benieuwd naar je uiteindelijke oplossing
quote:Sagrera schreef op 12 oktober 2010 @ 21:52:

Wasmachine omdraaien en kijken hoe je bij de buitenkant van de trommel kunt komen?

Wasmachine omdraaien lukt mij niet. Wasmachine staat in een nis in een verder volle berging.

Ik vrees dat het toch de schaar gaat worden.
Filter zit aan de voorkant, meestal naast het deurtje van de lader waar de was in gaat. Dat kan je altijd proberen los te draaien om te zien of de broek dan wel los gaat.
Of het nu een wasmachine of droger is: beiden kunnen zonder al te veel moeite opengeschroefd worden. En losse onderdelen (lees: afgeknipte uiteinden van zwembroektouwtjes) zijn niet bevorderlijk voor de werking van je apparatuur. Dus, Sophiepapa, aan het werk en opruimen die berging en trek het apparaat even uit de nis.

Je filter heeft er geen ene mallemoer mee te maken overigens Italiaanse pumps....daarin komt alleen alles wat afgevoerd wordt met het water.
Ik heb toch de wasmachine van zijn plaats gekregen, zodanig dat ik bij de achterkant van de wasmachine kan.

Alleen zit de achterkant vast met een soort schroef, waarvoor je het juiste stuk gereedschap nodig hebt dat ik nu niet in huis heb. Dat gereedschap zal ik dus morgen moeten gaan halen.

Wordt vervolgd ...
Dat plaatje maakt veel meer duidelijk.
Dat iedereen bij een gele zwembroek denkt: "Jouw zwembroek zat vast in de wasmachine."
Ach, ik dacht hier aan: Gele slip.
dit is wel knap gedaan!
quote:Pumps_italiaans schreef op 13 oktober 2010 @ 00:31:

Ach, ik dacht hier aan: Gele slip.
Nee, het is meer een boxershort model zwembroek:

hahaha je heet toch niet stiekem Dries he.... dan word ik niet goed! Is'tie er al uit? (de broek dus?)

Kan je niet alleen de uiteindjes afknippen en dan weer dichtbranden daarna?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven