Mode & Beauty alle pijlers

Je nieuwste aankoop

30-09-2010 17:08 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog even het winkelcentrum in geweest.

Gescoord: zwarte linnen omslagrok (DiDi), een donkergrijs en een lila katoenen vestje (Hema), zwarte legging (Hema) en 3 paar zwarte sokken (Zeeman).

Heb jij vandaag nog iets leuks gekocht?
Een zwarte wollen jas op markplaats maar het is een miskoop want te klein.....

Verder gisteren heel even bij Action geweest en daar een zwarte maillot en een zwarte sjaal gekocht.
bij Hans Textiel 2basic shirts met lange mouwen voor 10 euro; 1 paars en 1 donkerbuin genomen.

ga er maandag nog 2halen denk ik

ook nog 1 zwarte legging mee genomen.
Hele mooie Cruijf sneakers !!! Moet ze wel nog ff inlopen... heb ze nu dus aan op de bank haha
afgelopen maandag nog 3basic shirts (20 euro) en een lang grijs vest gekocht.(dat was ook iets van 20 euro)

al weer bij Hans Textiel.

nu is het wel ff genoeg
quote:Supersoulfighter schreef op 01 oktober 2010 @ 23:48:

[...]WAAAAR? Klinkt té goedkoop!

sorry ik las jou reactie nu pas.

zwartje rokje bij VD,

de shirts bij MSmode en de tuniek en zwarte vestje bij de Wibra.mijn laatste aankopen waren bij Hans Textiel.ook Ulla Popken koop ik wel eens iets.

ik koop nooit echt veel dure kleding,maar kijk wel of eea combineerd met wat ik nog heb.
Pff 2 dekbedovertreksets bij de Primark heel mooi bruin met groen en 1 wit met groen van satijn. Beide maar 12 euro 2 persoons!

Mooie congac laarzen met gouden gesp van de h&m, een donkerblauw lang blousje van de h&m en een donkerblauwe legging.

een driekwart zwarte blazer ook vd h&m. Een zwarte satijnen kimono 3 x raden ook vd h&m en zwarte enkellaarsjes met een kleine hak OOK van de h&m, ben een beetje los gegaan op de online shop!

Een swifferbezem, een dweil van leifheit...uhmmmm

Ow en een thermopanty bij de aldi...

En een longsleeve maar dan zon lange die over je billen valt donkerbruin met een subtiele tijgerprint van The We...

Wow heb veels te veel gekocht deze maand! Nu alleen nog een winterjas erbij...
Pff 2 dekbedovertreksets bij de Primark heel mooi bruin met groen en 1 wit met groen van satijn. Beide maar 12 euro 2 persoons!

Mooie congac laarzen met gouden gesp van de h&m, een donkerblauw lang blousje van de h&m en een donkerblauwe legging.

een driekwart zwarte blazer ook vd h&m. Een zwarte satijnen kimono 3 x raden ook vd h&m en zwarte enkellaarsjes met een kleine hak OOK van de h&m, ben een beetje los gegaan op de online shop!

Een swifferbezem, een dweil van leifheit...uhmmmm

Ow en een thermopanty bij de aldi...

En een longsleeve maar dan zon lange die over je billen valt donkerbruin met een subtiele tijgerprint van The We...

Wow heb veels te veel gekocht deze maand! Nu alleen nog een winterjas erbij...
UP!

Ik heb een bikini gekocht. Van Aubade, paars en een hele mooie strandblouse met knoop aan de zijkant erbij
Ik heb net een leuk katoenen jasje voor 15 euro bij de H&M gekocht. Kan echt niet, met een fleecevest over straat met je nette kleren eronder, was echt noodzakelijk een zomerjasje te kopen

esprit klompjes ( 59,00 euro maar kreeg 15% korting)
Ik ben ook blij!

Nieuwe Clarks:

En Adidas sleek series gympen, soortgelijk als de wit/blauw (maar dan donkerblauw/groen en niet zo'n schreeuwerige print):

O ja, en deze van Maison Scotch:

Niet zo'n heel flatteus modellenmeisje/foto, maar het is echt een schatje. Ik dacht als ik niet naar Parijs kan, dan komt Parijs maar naar mij
oh ik heb me arm geshopt deze maand, zoveel gekocht, maar de laatste aankoop was gisteren. Dit jurkje

leuk jetty!
Misschien inmiddels niet meer zo hip maar ik vind ze leuk:

En een tankini:

quote:Findi schreef op 12 oktober 2010 @ 21:09:

Hele mooie Cruijf sneakers !!! Moet ze wel nog ff inlopen... heb ze nu dus aan op de bank haha

findi: loop jij dan op de bank....

ik heb een nieuw jurkje gekocht bij de hema, met bloemen.
O leuk, dit topic!! Ik ga zo de stad in, dus wie weet kan ik zo ook wat toevoegen.
MaraMila; ik heb ook Minnetonka's en hip of niet, ik vind ze ook nog steeds leuk, dus je bent zeker niet de enige! Lopen ook zo lekker, bijna net zo lekker als Uggs
Gister een nieuwe fiets, ik was mijn oude fiets zat.

Ding is nog geen twee jaar oud en telkens problemen.

Maandag weer een spaak kapot (nr.3), kosten ¤ 23.60.

60ct voor de spaak en 23 euro montage, belachelijk....

geen garantie, dit valt onder slijtage onderdelen zeggen ze grgrgrgr.

Adviseren ze mij ook nog om het gehele wiel opnieuw te laten spaken, nou ik d8 het niet dus.

Zeg ik nog tegen die fietsenboer, wij komen hier al 20 jaar en hebben de afgelopen 3 jaar 4 nieuwe fietsen gekocht, kan hier dan nou niets geregeld worden? 3 spaken in 1 jaar moet toch niet kunnen?

Sorry, ik moet mijn mensen ook betalen was zijn antwoord.

Van gif kom ik er nu niet meer, nu een Koga bij de buurman gekocht en hij mag de andere fietsen ook onderhouden.

Service is ver te zoeken tegenwoordig....
Ik heb net even in mijn lunchpauze deze schoenen in zwart en bruin gekocht. Ze zijn van Timberland en kosten ¤ 89.00

Belicia sandal 15665

Deze pumps van Tamaris

Zojuist deze aangeschaft bij de ugg-store in Las Vegas! Ze zijn echt zo schattig en zoveel goedkoper hier

En nu ga ik ff de shows checken op de Strip hier, het is net donker nl :D
Mijn nieuwste aankoop waren 2 shirts bij pieces en ballerinas van de action

heerlijk handig voor zometeen op het terras!!
Ik ben helemaal verliefd.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven