Mode & Beauty alle pijlers

Je nieuwste aankoop

30-09-2010 17:08 245 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog even het winkelcentrum in geweest.

Gescoord: zwarte linnen omslagrok (DiDi), een donkergrijs en een lila katoenen vestje (Hema), zwarte legging (Hema) en 3 paar zwarte sokken (Zeeman).

Heb jij vandaag nog iets leuks gekocht?
Ik ga nu ff de stad. In,hoop ook wat leuks tegen te komen
En ja hoor! 2 shirtjes van mango!

4 shirts met lange mouw van de hema

Oorbellen

Armband

Douchegel

Tijdschriften

En lekkere broodjes...

Mmmm
Vindt die Maxfaxtor smokey zooi ook niets. Wil niet, plakt als de tering.... kortom weer wat voor mn buurmeisje.
Afgelopen week ondebroeken, een donkerblauwe longsleeve, een donkergroen vestje, een donkerblauwe panty en grijze suède laarzen gevoerd met wol, voor als het echt koud wordt.

Ik ben nog op zoek naar een soepelvallend winterjurkje, bij voorkeur een wikkel- of overslagmodel. Van King Louie heb ik al teveel in de kast hangen, maar weten jullie nog iets?
Voor vandaag;

2 woordenboeken

NL-NieuwGrieks

NieuwGrieks-NL

Gevulde speculaas, Haagse Hopjes, Pepernoten, Chocoladeletter, Banketstaaf, stroopwafels, enorme zak drop. (Ik ga op vakantie en neem mee, niet voor mezelf maar voor een vriend van me die al jaren niet meer in Nl woont)

Flesje nagellak

Appelkruimelvlaai, voor bij de koffie
quote:kiss86 schreef op 30 september 2010 @ 17:20:

Maar linnen? Kan dat nog nu t koud word? Nee toch?

Nou ik vind eigenlijk dat het best kan. Het is dikke kwaliteit en staat erg leuk bij iets gebreids. Komt helemaal goed!

Ik ben alleen nooit zo te spreken over de kreukels, maar goed dat hoort bij linnen.

Heerlijk h'e shoppen?

Even kijken of ik morgen "toevallig" nog even naar de stad kan.
Van de week; een heel fijne zachte zwarte pyama bij de H&M, Hello Kitty stringetjes ( nee, ik word nooooit volwassen), baggy jeans voor zoon, mooie sjawl van UniX, laarzen van Replay (die bruine gevoerde), dat was wel weer genoeg :P
de score van vandaag;1 zwart rokje van soepel vallende stof die je niet hoef te strijken, a 10 euro,1 zwart shirt en 1grijs shirt met lange mouwen ,2 voor 15 euro.

1zwart vest met korte mouwen 13 euro en 1tuniek afgeprijsd voor 10 euro.das nog eens leuk shoppen
Nieuwe mascara, foundation en blusher bij Sephora gekocht. altijd leuk een 3 voor 10 euro aanbieding, hebberig word ik ervan!! en een taupe-kleurig shirtje met soort van waterval-hals en riempje om de taille.
Ik heb weer vreselijk bij de wehkamp zitten winkelen.

Leuk, maar wat ik vervelend vind is dat ik nu alles wat ik bekeken heb, maar niet heb gekocht nu hier op de viva site zie staan.

Nog niet genoeg gekocht wehkamp???
Vandaag niks gekocht, gisteren wel nog schoenen. En eergisteren platte zwarte laarzen. En 4 dagen geleden ook zwarte laarzen, met hak, dat dan weer wel.

Zou er zo niet snel over nadenken maar, weer 3 paar schoenen in een week tijd is best veel. Dit topic is niet goed voor mn geweten.
quote:desteny schreef op 01 oktober 2010 @ 14:55:

de score van vandaag;1 zwart rokje van soepel vallende stof die je niet hoef te strijken, a 10 euro,1 zwart shirt en 1grijs shirt met lange mouwen ,2 voor 15 euro.

1zwart vest met korte mouwen 13 euro en 1tuniek afgeprijsd voor 10 euro.das nog eens leuk shoppen WAAAAR? Klinkt té goedkoop!
Gisteren bij de DDD: Laarzen, Rituals douchefoam (3 halen 2 betalen) en scrub en bodybutter (2 voor 15 euro)

Wolford panty 60 denier...met de vorige heb ik 3 jaar gedaan dus dan mag een panty wel 19 euro kosten vind ik.

Bjorn Borg boxers voor man en een jeans van Diesel voor man.

Vandaag voor een vriendin bij DDD geshopt die moest werken: een paar pumps gekocht en een tasje met Estée Lauder producten, bij V en D nog Sephora make-up 3 artikelen voor 10 euro.

Vanaf nu gaat de portemonnee weer even op slot zeg maar...

Maar ik ben nu eenmaal dol op de DDD, al 22 jaar fan zeg maar, ik zet er zelfs geld voor opzij zodat ik legitiem los mag gaan, hou van mooie spullen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Mijn nieuwe overknee laarzen!

Ik ben er zo blij mee! :-)
Mooie laarzen Pink Lips.

Had gisteren ook nog overknee laarzen gepast (wijdte XL) dat moet wel met mijn pootjes.

Stonden supergaaf maar waren 300 eurie, vond ik iets te duur voor een trendgevoelig iets...

Heb nu underknee laarzen van leer....ook superblij mee.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Dank je! 300,- euro is inderdaad wat veel voor iets wat volgend jaar niet meer in is. Sowieso betaal ik dat nooit voor een paar laarzen. En al zijn deze straks niet meer in, ik blijf ze lekker dragen want ik ben er superblij mee!

Ik vind de 'underknees' ook nog steeds mooi hoor, het maakt mij niet zoveel uit wat de trend is, als het maar staat!
gisteren een tregging, shirt en vest. Eigenlijk boven de algehele begroting, maar het stond zo mooi, dus kon het niet laten hangen.

En oplossing voor uitgave? Ik heb nog zoveel op voorraad staan aan potjes met eten, voorraad in vriezer, vele flessen met shampoo, douchegel enz. Dus ik ga eerst maar eens een paar weken geen inkopen doen, alleen verse groente en fruit.

*heb ik mezelf zo weer vrijgesproken?*
Een paar prachtige overknee laarzen ik vergeet maar even dat ze 100 euro waren voor het gemak.
Oh en gister: make up van sephora(10 euro voor 3 stuks, bijna 40 euro uitgespaard) een zwarte, nette rok. 2 shirts, een jurkje, krultang en andere haaraccesoires.
Pink Ribbon set van Marlies Dekkers.

Tijdschriftenpakket voor vakantie.
Een spijkerbroek bij Miss Etam (jaja, schijnt niet te mogen die winkel) en een zwarte maillot bij de Hema
Grijze tregging, spijkerbolero en make op van MAC, ring v ti sento(dit alles verdeeld over 2dagen hoor) ;)
Oja en een sleutelhanger, armband+nagellak v pink ribbon bij etos
Heb me vanmiddag vreselijk laten gaan in de stad, dit is het resultaat:

Tja, spaarloon was gestort
zwarte legging met roze roosjes en zwarte laarsje met een lage hak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven