wie kent dit?
woensdag 13 oktober 2010 om 10:31
Hallo forummers,
Ik ben voor mijn zoontje al heel erg lang op zoek naar een spel wat ik vroeger op de pc speelde.
Het is al meer dan 10 jaar oud en ik heb geen idee hoe het spel heet.
Het is iets met een professor ofzo.
Je krijgt een hele serie tandwielen en kettingen/ elastiek etc en daarvan kan je dan een machine maken die iets in werking zet ( kettingreactie effect)
Bij elke gelukte kettingreactie krijg je een nieuwe opdracht, nog meer tandwielen, moeilijker etc.
Ik weet dat mijn zoontje dit soort dingen helemaal te gek vind maar na weken zoeken ben ik het zat ( google is niet mijn vriend vrees ik)
Kunnen jullie me helpen???
Mijn dank zal groot zijn ( en dat van mijn zoontje groter )
Ik ben voor mijn zoontje al heel erg lang op zoek naar een spel wat ik vroeger op de pc speelde.
Het is al meer dan 10 jaar oud en ik heb geen idee hoe het spel heet.
Het is iets met een professor ofzo.
Je krijgt een hele serie tandwielen en kettingen/ elastiek etc en daarvan kan je dan een machine maken die iets in werking zet ( kettingreactie effect)
Bij elke gelukte kettingreactie krijg je een nieuwe opdracht, nog meer tandwielen, moeilijker etc.
Ik weet dat mijn zoontje dit soort dingen helemaal te gek vind maar na weken zoeken ben ik het zat ( google is niet mijn vriend vrees ik)
Kunnen jullie me helpen???
Mijn dank zal groot zijn ( en dat van mijn zoontje groter )
woensdag 13 oktober 2010 om 10:39
hahahha lienemien ook al op zoek?
Ik vond het zelf ook altijd erg verslavend en dat terwijl ik beslist niet van computerspelen houd.
Mijn zoontje is hee erg van het prutsen en dingen ontdekken, dit zou heel leuk voor hem zijn ( hij zit nu naast me ongeduldig te vragen of ik het nu al gevonden heb )
Ik hoop op een medeforummer die het antwoord voor ons weet ( en dan nog hopen dat het nog ergenst te vinden is)
Ik ga ff strijken en kom dan snel weer kijken
Ik vond het zelf ook altijd erg verslavend en dat terwijl ik beslist niet van computerspelen houd.
Mijn zoontje is hee erg van het prutsen en dingen ontdekken, dit zou heel leuk voor hem zijn ( hij zit nu naast me ongeduldig te vragen of ik het nu al gevonden heb )
Ik hoop op een medeforummer die het antwoord voor ons weet ( en dan nog hopen dat het nog ergenst te vinden is)
Ik ga ff strijken en kom dan snel weer kijken
woensdag 13 oktober 2010 om 10:50
woensdag 13 oktober 2010 om 10:58
Hier kan je zoeken naar oude spelletjes. Termen in het Engels invoeren.
http://www.mobygames.com/ ... search=Go&sFilter=1&sG=on
http://www.mobygames.com/ ... search=Go&sFilter=1&sG=on
woensdag 13 oktober 2010 om 11:07