Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ik neem mijn woorden terug, in de tijd dat ik het berichtje heb getypt en op verstuur heb gedrukt gewoon ineens heel veel geklets erbij. Ben ondertussen ook aan het "werk". Maar nog niet zo'n zin.

Naatie, gecondoleerd! Dat is zeker snel gegaan zeg.

Amalia en Bam, jullie hebben echt stoere mannen hoor!

Suus?????? heb je mijn mail nog gehad

Bam, het is bijna de helft van de maand, heb jij niet iets nodig?

Star, echt leuke turnfoto's heb je geplaatst.
quote:compu schreef op 13 oktober 2010 @ 10:05:

Star, jij bent dus toch Ceetje nog gaan vaccineren met de pneumo. Staat me iets van bij dat je die zelf hebt betaald.

Beetje gek gevoel dat CB ze wel krijgt, maar CG niet heeft gehad.Klopt, Ceetje heeft ze ook gehad inderdaad.
Ja toen moest je ineens bijlezen Enka
Wat een mysterieuze oproepen allemaal Enka.
quote:amalia schreef op 13 oktober 2010 @ 10:09:

Suze, heb je nou al Ping?

Ja maar dat doet het ook niet. Ik snap er geen drol van.
quote:enka schreef op 13 oktober 2010 @ 10:28:

Nou ik neem mijn woorden terug, in de tijd dat ik het berichtje heb getypt en op verstuur heb gedrukt gewoon ineens heel veel geklets erbij. Ben ondertussen ook aan het "werk". Maar nog niet zo'n zin.

Star, echt leuke turnfoto's heb je geplaatst.Jaaaa! Ik kom er vandaag op terug. Ik moet even meten. Sorryyyyyy!
Suuuus, een Marco Kotsato-topic
[quote]enka schreef op 13 oktober 2010 @ 10:28:

Ik ga je nog mailen, mijn hoofd loopt over

Ik ga eerst oma van de trein vissen...
Sorry mysterieuze mail dames. haha, niet dat alles zo klaar is maar ik dacht ... en dus... Ik wacht wel hoor. Als jullie geen haast hebben heb ik het ook niet
Hel, ik rol van mijn stoel hier om die mysterieuze oproepen van Enka

Bam, knap derde! En heel knap dat hij het zo spannend vond en het uiteindelijk toch deed! Veel plezier met oma.

Naatie, Dat is toch niet te bevatten, zo snel! Wat afschuwelijk.

Bridges, ik had je wel gemist dit weekend, maar ook even gemist wat je nou aan het doen was, maar nu wist ik het weer! Weekendje weg, gelijk uit de cursus. Hoe is de cursus gegaan?
En toen was het weer stil, ssssssstttt

Kotsato
quote:enka schreef op 13 oktober 2010 @ 14:38:

En toen was het weer stil, ssssssstttt

[afbeelding]Ja man, we zitten op het groene laarzen topic. Wees welkom!
Gaat goed met de redding in Chili. Ik volg de hele dag al BBC.
Goed hè! Zat vanmorgen bijna te huilen toen de eerste naar boven kwam!

Vanmiddag met de mannen op schattenjacht geweest. Maxi had een schatkaart getekend, die ging via oma Clio naar het winkelcentrum. Schat lag bij de Bart Smit
Oh Mamax, dat is echt heel erg lief, zo´n schat! En wat was de schat?
Mamax wat knap van oudste! L maakt ook de hele dag schatkaarten maar verder dan 6 strepen en een kruis (dat is de schat mam) komt hij niet. En hoe je dan moet lopen, hij heeft geen idee

Zondag kwamen B en L van boven af met slippers en een zwembroek. Okee, het was lekker weer, maar zo lekker....

Ik vroeg wat ze gingen doen, zwemmen.

Bleek dat het buurmeisje een schatkaart naar een zwembad had gemaakt (ook 3 strepen, 2 kruisen en een zwembad. Verder geen logica). Jongens dachten dat ze echt gingen zwemmen
Hier CNN aan. Moest zo lachen om die ene met die stenen als souvenirs.
Nu ook CNN aan Star. Die stenen ja. Dat ie daar aan gedacht heeft.

Bridges, hoe gaat het eigenlijk met je tante die in Jinnystad in het ziekenhuis lag? En met je moeder?

Amalia, ooh wat geweldig grappig! En sneu, of ben je gaan zwemmen?

Ik belde vanmiddag het zwembad op om te vragen naar de cursussen voor Oudste, zegt ze, u heef geluk, er is net een nieuwe cursus begonnen en we zoeken nog kinderen (zijn op een nieuw tijdstip een extra groep begonnen). Dus vanaf zaterdag zitten we op zwemles .
Ha hier ook al een schatkaartentekenaar! Zo leuk!

En ik moest huilen bij die eerste die naar boven kwam... En dat kindje die erbij stond...

Jin: moeder gaat heel goed nu gelukkig. Tante is aardig hersteld maar heeft wel echt lang nodig gehad. Gelukkig nu ook weer goed.

Leuk zwemmen! heeft oudste er zin in? Cursus is erg leuk. Had vanmiddag financien. Kan nu een begroting opstellen haha. (Althans, weet met welke zaken je allemaal te maken hebt )

Amalia: ouders huis gekocht? leuk! Haha, lachen van de jongens!
Goedemorgen allemaal! Wat een duffe boel hier zeg .

Voor de mijnwerkers!!!!

Bridges, kappe dingen leer je op de cursus. Leuk dat hetzo interessant is. Fijn dat het met je moeder en tante goed gaat. Heeft lang geduurd bij je tante!
moppies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven