uitgerekend juni 2011
zondag 3 oktober 2010 om 20:33
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?
Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.
NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen
18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.
NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen
18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
woensdag 13 oktober 2010 om 17:23
Hoi zwangere ladies,
Gefeliciteerd allemaal!!!
Mijn uitgerekende datum is 12 juni, ik weet het sinds een weekje nu. 2 Nov eerste bezoek verloskundige, blijft altijd spannend.
Ik heb het alleen aan mijn ouders, zus en een enkele vriendin verteld. Ik denk dat meer vrienden het wel te weten mogen komen, zolang ze het een beetje stil kunnen houden tot de 12 weken... Als het dan mis gaat, tsjah dan kun je ook op support rekenen van je vrienden/ familie.
Ik heb trouwens ook al een kleintje van 2 rondlopen... Ik tuk wanneer het kan nu s middags een tukkie mee, want op sommige dagen ben ik zoooo moe afgelopen week.
Gefeliciteerd allemaal!!!
Mijn uitgerekende datum is 12 juni, ik weet het sinds een weekje nu. 2 Nov eerste bezoek verloskundige, blijft altijd spannend.
Ik heb het alleen aan mijn ouders, zus en een enkele vriendin verteld. Ik denk dat meer vrienden het wel te weten mogen komen, zolang ze het een beetje stil kunnen houden tot de 12 weken... Als het dan mis gaat, tsjah dan kun je ook op support rekenen van je vrienden/ familie.
Ik heb trouwens ook al een kleintje van 2 rondlopen... Ik tuk wanneer het kan nu s middags een tukkie mee, want op sommige dagen ben ik zoooo moe afgelopen week.
woensdag 13 oktober 2010 om 19:13
@Pluis: bedankt voor de tip, ik ga ernaar kijken! Vervelend dat je nog steeds een hoge bloeddruk hebt. Verergert dit nu nu je weer zwanger bent, of maakt dat niet uit? Ik kan me voorstellen dat je niet tegen je leidinggevende wilt liegen.
@Nakur: je hebt het gevonden Van harte welkom!
@Luna: gefeliciteerd met je zwangerschap. Welkom op het forum.
@Nakur: je hebt het gevonden Van harte welkom!
@Luna: gefeliciteerd met je zwangerschap. Welkom op het forum.
woensdag 13 oktober 2010 om 19:32
Ik heb geen idee of ik het echt zolang voor mij kan houden. Ik denk wel voor vrienden. Ouders/broers/zussen zal ook afhankelijk zijn hoe de zwangerschap verloopt. Eerder dit jaar is er in onze familie een miskraam geweest terwijl toen al behoorlijk wat mensen op de hoogte waren. Dat wil ik in ieder geval wel voorkomen. Tuurlijk heb je steun aan mensen maar 1 vriendin en evt ouders is tot nu toe genoeg. Maar eerst wil ik even wachten of ik niet in het begin eventueel een mk krijg.
Ik ben in januari gestopt met de pil. Mogelijk heb ik tussendoor een mk gehad maar dat is dan niet bewezen.. Was toen flink overtijd (welliswaar onregelmatige cyclus) met klachten als gevoelige borsten en misselijkheid... daarna flink 'ongesteld' De testen waren toen wel negatief maar ik twijfel of ik toen toch niet zwanger was... Nu zijn de streepjes ook erg licht van de zwangerschapstesten. Wel 2x getest dus ik vertrouw er wel op dat ik zwanger ben
Ik ben in januari gestopt met de pil. Mogelijk heb ik tussendoor een mk gehad maar dat is dan niet bewezen.. Was toen flink overtijd (welliswaar onregelmatige cyclus) met klachten als gevoelige borsten en misselijkheid... daarna flink 'ongesteld' De testen waren toen wel negatief maar ik twijfel of ik toen toch niet zwanger was... Nu zijn de streepjes ook erg licht van de zwangerschapstesten. Wel 2x getest dus ik vertrouw er wel op dat ik zwanger ben
woensdag 13 oktober 2010 om 19:35
oja.... vanwege onregelmatige cyclus plus het feit dat de zwangerschapstest nog erg licht is (prille zwangerschap) weet niet wat mijn uitgerekende datum is. Als je mijn menstruatiedatum invult kom ik op 5 juni uit maar aangezien ik een langere cyclus en alles heb denk ik zal dat het week of 2 later is. Maar ach, geloof dat 4% op de uitgerekende datum bevalt
donderdag 14 oktober 2010 om 07:21
frenkie lastig zo een onregelmatige cyclus! En met je termijn echo zien ze vanzelf hoever je nu precies bent.
Ik testte eerst ook met een licht streepje maar al een dag later was het een hele dikke, dus als je twijfelt kun je altijd nog een keer testen. Hcg verdubbeld elke 2 dagen.
luna ik tuk ook regelmatig mee met pluiszoon hoor op mijn vrije dagen, heb ik ook echt wel nodig. Heb je zoontje of een dochtertje al?
Ik testte eerst ook met een licht streepje maar al een dag later was het een hele dikke, dus als je twijfelt kun je altijd nog een keer testen. Hcg verdubbeld elke 2 dagen.
luna ik tuk ook regelmatig mee met pluiszoon hoor op mijn vrije dagen, heb ik ook echt wel nodig. Heb je zoontje of een dochtertje al?
donderdag 14 oktober 2010 om 15:33
He Frenkie, ja leuk he dat testen. Ik heb er ook 4 versleten en ook wel van 2 merken want stel je voor dat het ene merk niet deugde.. haha!
Ik heb ook net een dagboek gekocht, een andere. Deze heet 'jouw negen maanden dagboek'. Van de voorkant is ie erg truttig, maar binnenin ziet er goed uit. Je leest wat er per week gebeurd, je kunt er afpsraken inzetten, je gevoel, je gewicht, etc. Heb hem pas net dus nog geen ervaring mee.
Ik heb ook net een dagboek gekocht, een andere. Deze heet 'jouw negen maanden dagboek'. Van de voorkant is ie erg truttig, maar binnenin ziet er goed uit. Je leest wat er per week gebeurd, je kunt er afpsraken inzetten, je gevoel, je gewicht, etc. Heb hem pas net dus nog geen ervaring mee.
donderdag 14 oktober 2010 om 15:34
Trouwens, ik heb ook een onregelmatige cyclus, maar gehad getempt en wist wanneer mijn ei was. En ik wordt altijd exact 14 dagen na ei ongesteld. Dus ik uitgegaan van UD van eisprong - 2 weken + 40 weken. Bij sommige sites kun je ook je cycluslengte invullen en berekent ie je eisprongdag en UD. Bij mij klopte het wel op die manier.
donderdag 14 oktober 2010 om 16:11
Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik ben 19 juni (vaderdag!) uitgerekend.
Spannend!
Ik heb al twee zoons, van okt 04 en april 07, bijna zes en drieeneenhalf dus.
Net als de vorige keren reageert mijn lijf nogal heftig. Ik moet deze week nieuwe bh's gaan kopen en mijn buik voelt opgeblazen en rommelt voortdurend... ik ben benieuwd hoe lang ik deze keer in mijn eigen kleding pas.
Ik zal niet een heel actieve meeschrijver zijn waarschijnlijk, maar vind het wel leuk om af en toe eens te buurten op dit topic.
Ik wens jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe!
Ook ik ben 19 juni (vaderdag!) uitgerekend.
Spannend!
Ik heb al twee zoons, van okt 04 en april 07, bijna zes en drieeneenhalf dus.
Net als de vorige keren reageert mijn lijf nogal heftig. Ik moet deze week nieuwe bh's gaan kopen en mijn buik voelt opgeblazen en rommelt voortdurend... ik ben benieuwd hoe lang ik deze keer in mijn eigen kleding pas.
Ik zal niet een heel actieve meeschrijver zijn waarschijnlijk, maar vind het wel leuk om af en toe eens te buurten op dit topic.
Ik wens jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe!
donderdag 14 oktober 2010 om 21:07
Aha, dan snap ik het allemaal! Leuk!
Nou, wat onze keuze geweest is, is wel duidelijk. Maar de ruimte voor een pleegkind in de toekomst blijft...
(ik dacht: hoe kun jij nou weten dat het zo snel ging, net als de vorige keren in 1x zwanger, maar dat heb ik nergens vermeld... vandaar dat ik verbaasd was!)
Nou, wat onze keuze geweest is, is wel duidelijk. Maar de ruimte voor een pleegkind in de toekomst blijft...
(ik dacht: hoe kun jij nou weten dat het zo snel ging, net als de vorige keren in 1x zwanger, maar dat heb ik nergens vermeld... vandaar dat ik verbaasd was!)
donderdag 14 oktober 2010 om 21:18
volgens mij had je toen ook dat topic zo afgesloten hoor, dat jullie eerst voor een eigen kind wilden gaan. Dat weet ik niet meer precies, maar dat maakt ook niet uit. Maar hoe ver ben je nu? leuk hoor, hopelijk heb je dit keer minder last van je hormonen. (je zal wel denken, wat weet die arrwen allemaal nog meer van je?)
donderdag 14 oktober 2010 om 21:25
Haha... grappig. Dat heb je toch he, dat sommige forummers je opvallen en daar onthoud je dan meer van. Of... je bent mijn forumstalker. Dat kan ook. 
Ik sta in elk geval nu een stuk stabieler in het leven en heb veel geleerd van mijn horrormonengedoe (pnd) dus ik hoop dat het deze keer makkelijker gaat...
Ik ben nog niet eens vijf weken.... (en mijn broeken knellen nu al...)
Ik sta in elk geval nu een stuk stabieler in het leven en heb veel geleerd van mijn horrormonengedoe (pnd) dus ik hoop dat het deze keer makkelijker gaat...
Ik ben nog niet eens vijf weken.... (en mijn broeken knellen nu al...)
donderdag 14 oktober 2010 om 21:30
vrijdag 15 oktober 2010 om 10:10
Hallo allemaal, wat leuk allemaal vrouwen bij elkaar die ook net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn. Me too!! Afgelopen woensdag getest, en hij was hartstikke positief! Had ook al wel een voorgevoel. Pijnlijke borsten en overtijd (dag 37). In principe ben ik uitgerekend op 14 juni 2011. Maar aangezien dit de tweede ronde was en ik nog maar 1 cyclus van 32 dagen had gehad na het stoppen met de Nuvaring, kan ik nog niet spreken van een gemiddeld aantal dagen van mijn cyclus. Maar goed eerste dag van menstruatie was 7 sept. dus dan kom ik vooralsnog uit op 14 juni! De 1e echo zal meer duidelijkheid geven.
Heb gisteren ook al een afspraak bij de verloskundige gemaakt. De echo staat voor 10 nov. en het intakegesprek voor 16 nov. Echo wordt in apart echocentrum gemaakt, vlakbij de praktijk. Wel jammer dat het niet op dezelfde dag is,maar goed nu hebben we de week er na ook nog wat om naar uit te kijken. Verder heb ook ik mij aangemeld bij Moeders voor Moeders. Ik werd daar 's avonds al over gebeld, en heb voor aankomende maandag een afspraak staan. Ik moet de flessen zelf naar een depot een paar straten verderop brengen. Hoop dat dat een beetje discreet kan...
En verder vond ik een 9maanden dagboek bij de kringloopwinkel voor 0,50 eurocent. Hij is klein beetje ouderwets maar hetzelfde principe.
Heb gisteren ook al een afspraak bij de verloskundige gemaakt. De echo staat voor 10 nov. en het intakegesprek voor 16 nov. Echo wordt in apart echocentrum gemaakt, vlakbij de praktijk. Wel jammer dat het niet op dezelfde dag is,maar goed nu hebben we de week er na ook nog wat om naar uit te kijken. Verder heb ook ik mij aangemeld bij Moeders voor Moeders. Ik werd daar 's avonds al over gebeld, en heb voor aankomende maandag een afspraak staan. Ik moet de flessen zelf naar een depot een paar straten verderop brengen. Hoop dat dat een beetje discreet kan...
En verder vond ik een 9maanden dagboek bij de kringloopwinkel voor 0,50 eurocent. Hij is klein beetje ouderwets maar hetzelfde principe.
vrijdag 15 oktober 2010 om 10:12
vrijdag 15 oktober 2010 om 13:02
Hoi meiden!
2 dagen geleden had ik zelf een topic geopend aangezien ik deze nog niet had gezien... Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben! 7 Maanden hebben we erover gedaan en daarin had ik flink lange cyclussen van wel 60 dagen! Ik heb echt geen idee hoe ver ik ben, aangezien mijn laatste menstruatie 30 Juli was. 3 September heb ik negatief getest en 13 Oktober dus positief. Volgende week krijg ik een echo om te kijken
hoe ver ik ben...
Sinds vandaag ben ik ook TANTE geworden!
Mijn zusje heeft een zoon op de wereld gezet! Dubbel feest dus voor mij! Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen!
Liefs
2 dagen geleden had ik zelf een topic geopend aangezien ik deze nog niet had gezien... Ik weet sinds 2 dagen dat ik zwanger ben! 7 Maanden hebben we erover gedaan en daarin had ik flink lange cyclussen van wel 60 dagen! Ik heb echt geen idee hoe ver ik ben, aangezien mijn laatste menstruatie 30 Juli was. 3 September heb ik negatief getest en 13 Oktober dus positief. Volgende week krijg ik een echo om te kijken
hoe ver ik ben...
Sinds vandaag ben ik ook TANTE geworden!
Mijn zusje heeft een zoon op de wereld gezet! Dubbel feest dus voor mij! Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen!
Liefs