Gezondheid alle pijlers

Boobie-birthday-bash: ascheid van je borsten

14-10-2010 23:07 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik hoop binnenkort een borstverkleining te krijgen. Van een H+ cup naar een goede C/D cup. Maar ik wil toch een soort afscheid nemen van mijn 'oude' grote borsten. Bijv. dmv een siliconen of gipsafdruk, of een sexy fotoshoot. Heeft iemand tips hier voor of andere ideeën om dit stukje mij te bewaren voor later?
maar zou je dat dan in je huiskamer willen zetten o.i.d., ik bedoel, wat zou je willen met zo'n afgietsel?

Je kunt ook naar een kunstacademie gaan en vragen of ze een naaktmodel nodig hebben, of een oproepje op een pribord doen.

Misschien wel iemand die iets moois van jou wil maken voor in zijn of haar portfolio (krijg jij natuurlijk wel t origineel).
Kan je er een tuinhuisje van maken? Of een koepeltent?

Of een vaas?

Of, ook leuk, je maakt er schalen van die in je kledingkast staan, om je lingerie in op te bergen.
Open het vanmiddag nog een keer TO!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik wil heel graag een keer een gipsafdruk maken van m'n eigen lichaam. Dat lijkt me mooi. M'n bovenlichaam. Maar goed dat idee had je al. Wat ik dan graag wil is het in deze stijl beschilderen:

Ik begrijp je trouwens wel hoor TO! Zou dat ook wel willen als ik jou was. Man man, wat zal jij lopen sjouwen...
Tasje van een oude bh:

Plaatjes die tevoorschijn komen als ik google op 'breast art':

The sun does not compare or judge. It shines for all life.
Oh Prachtig!!!!!!!!! Dat wil ik ook!!! Vooral die laatste schitterend!
Ik vind het ook heel mooi, zoiets wil ik ook wel.

Ik zit op de bank met een beenbreuk, het is een welkom tijdverdrijf, dus ik heb nog even verder gegoogeld.

Er waren nog meer resultaten, dus ik zet elke keer de zoektermen erbij:

Google 'breast sculpture':

Google 'torso art':

The sun does not compare or judge. It shines for all life.
Die laatste is mooooiiiii.... Als ik ooit geld heb, ga ik er zo een laten maken.

TO waar heb je uiteindelijk voor gekozen?
ik ben net klaar met gipsen :-)

Ik had mijn vriend aan het werk gezet hiervoor, en hij had iets van kunststof gezien maar dat kon niet worden geleverd. Na wat andere mogelijkheden bekeken te hebben, toch maar voor de eenvoud gekozen. Bij de Pipoos 4 rollen gipsverband gehaald voor een tientje. Een grote rotzooi in de badkamer, niet te zuinig!

Toch meer voor EEN herinnering gekozen. Niet om meteen ergens op te hangen ofzo, gewoon, meer voor de heb. Misschien dat ik er later nog iets creatiefs mee ga doen.

De afdruk ligt nu te drogen bij de verwarming.

Bedankt voor de suggesties meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven