3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
ja, helaas wel.

Had de docent al gemaild dat ik lang ziek ben geweest. Dus ik probeer zo veel mogelijk af te hebben, dan doe ik de rest wel bij de herkansing
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Zo we gaan weer rap hiero



Ik heb gesport en boodschappen gedaan en hier bijgelezen en oh ja ook al twee keer een rondje met hondje gedaan....



Nu bammetje eten en vloer dweilen... dan douchen en verder hoef ik lekker niets vandaag
Alle reacties Link kopieren
Haai Freak.

Ook een aardig rustig dagje dus Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker hoor Fries!
Alle reacties Link kopieren
Nu heb je wel een leuke avatOr friez!
Alle reacties Link kopieren
Hee freak!
Alle reacties Link kopieren
Boodschappen binnen, nu kan ik lekker lui gaan doen!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
5 op een gerda!
Alle reacties Link kopieren
Hallooooooo



Ik heb nog helemaal niks gedaan. Ook lekker he?



Dochterlief is uitgenodigd voor haar allerallerallerallereerste verjaardagsfeestje! Geweldig he? Dat grietje is volgens mij hartstikke populair. Ik zie haar alleen nog maar thuis voor het avondeten......



Iedere keer als ik Luun lees dan denk ik; zal ik vragen of ze een leuke, luxe, relaxt huisje weet voor Graaf, Gravin en Minigravin voor weinig geld zodat we eens een lekker weekje (of 2) kunnen uitrusten en genieten van mooi weer.

Zou de eerste keer vliegen voor minigravin zijn. Ik ben bang dat ik niet meer in een vliegtuigstoel pas (in ieder geval past de gordel niet) dus durf eigenlijk niet meer te vliegen......
Alle reacties Link kopieren
Appeltje en Graafje en Freakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Graafje, rot is dat he, als het allemaal niet past Ze hebben wel gordelverlengers voor als ie niet past
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Het regent nu bij Luun, Gravin



Maar de vraag heb je nu volgens mij al gesteld

En wat leuk dat gravinnetje voor het eerst naar een feestje mag!
Alle reacties Link kopieren
aargh. ergenis hier, voor alle nuttige informatie moet je vaak 50 dollar betalen!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Friez, het regent hier ook. Kan daar alleen maar lekkerder zijn dan hier qua temperatuur.



Ja gordelverlenger maar dan moet ik nog tussen die leuningen passen. Toen ik nog "gewoon" wat fors was (en dus niet dik) kon ik er al met moeite tussen. Heb gewoon ontzettende heupen. De leuning omhoog mag niet tijdens het stijgen en landen. Anders is het wel te doen. Leuning omhoog tussen mini en mij en voila.
Alle reacties Link kopieren
Ja geweldig he uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje. Ze stond ook helemaal te juichen en te springen. Lekker ding. Ik gun het haar zo erg. Ik wil dat zij gewoon sociaal opgroeit en niet altijd maar alleen in haar kamertje zit omdat ze niet naar buiten mag of kinderen mag uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
Graafje, volgens mij ben je een geweldige moeder voor mini. Ik vind het leuk om te lezen hoe je geniet van kleine dingen en blij voor haar kan zijn.
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ben net geholpen door een lieve jongen, hij heeft het artikel kunnen downloaden en heeft hem gestuurd naar mij. Nu ben ik blij en kan ik verder aan het artikel
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Marmotje, dat vind ik lief van je dat je dat zegt. Ben er een beetje ontroerd van. Ik hoop dat Minigravin er later ook zo op terug kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
mijn moeder was vroeger ook zo, en nu gaan we vaak samen een dag of weekend weg en daar kan ik nog steeds erg van genieten.



marmotje blijft een leuke naam, misschien moet ik hem laten veranderen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Waar komt de naam marmul vandaan?



En hoe vordert je artikel? De klok tikt verder.......
Alle reacties Link kopieren
t artikel gaat nu wel lekker, ik ga hem niet af krijgen dat heb ik al geaccepteerd, wil wel zo ver mogelijk komen.



marmul zijn afkortingen van mijn voor en achternaam
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Haha Graaf.. ik herken dat gevoel.. zo gaaf als mini uitgenodigd wordt voor een feestje!



Marmul.. sterkte hoor met je artikel!



Ik ga zo het hondje uitlaten en mini uit school halen...lekker herfstvakantie.. daarom vanavond Mosselen met Friet
Alle reacties Link kopieren
Ga je ze zelf koken Freak die mosselen of gebakken? Lekker trouwens.
Alle reacties Link kopieren
"leest dat ze vanavond bij Freakje eet"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven