3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
vrijdag 15 oktober 2010 om 12:42
Hallooooooo
Ik heb nog helemaal niks gedaan. Ook lekker he?
Dochterlief is uitgenodigd voor haar allerallerallerallereerste verjaardagsfeestje! Geweldig he? Dat grietje is volgens mij hartstikke populair. Ik zie haar alleen nog maar thuis voor het avondeten......
Iedere keer als ik Luun lees dan denk ik; zal ik vragen of ze een leuke, luxe, relaxt huisje weet voor Graaf, Gravin en Minigravin voor weinig geld zodat we eens een lekker weekje (of 2) kunnen uitrusten en genieten van mooi weer.
Zou de eerste keer vliegen voor minigravin zijn. Ik ben bang dat ik niet meer in een vliegtuigstoel pas (in ieder geval past de gordel niet) dus durf eigenlijk niet meer te vliegen......
Ik heb nog helemaal niks gedaan. Ook lekker he?
Dochterlief is uitgenodigd voor haar allerallerallerallereerste verjaardagsfeestje! Geweldig he? Dat grietje is volgens mij hartstikke populair. Ik zie haar alleen nog maar thuis voor het avondeten......
Iedere keer als ik Luun lees dan denk ik; zal ik vragen of ze een leuke, luxe, relaxt huisje weet voor Graaf, Gravin en Minigravin voor weinig geld zodat we eens een lekker weekje (of 2) kunnen uitrusten en genieten van mooi weer.
Zou de eerste keer vliegen voor minigravin zijn. Ik ben bang dat ik niet meer in een vliegtuigstoel pas (in ieder geval past de gordel niet) dus durf eigenlijk niet meer te vliegen......
vrijdag 15 oktober 2010 om 13:28
Friez, het regent hier ook. Kan daar alleen maar lekkerder zijn dan hier qua temperatuur.
Ja gordelverlenger maar dan moet ik nog tussen die leuningen passen. Toen ik nog "gewoon" wat fors was (en dus niet dik) kon ik er al met moeite tussen. Heb gewoon ontzettende heupen. De leuning omhoog mag niet tijdens het stijgen en landen. Anders is het wel te doen. Leuning omhoog tussen mini en mij en voila.
Ja gordelverlenger maar dan moet ik nog tussen die leuningen passen. Toen ik nog "gewoon" wat fors was (en dus niet dik) kon ik er al met moeite tussen. Heb gewoon ontzettende heupen. De leuning omhoog mag niet tijdens het stijgen en landen. Anders is het wel te doen. Leuning omhoog tussen mini en mij en voila.
vrijdag 15 oktober 2010 om 13:29
vrijdag 15 oktober 2010 om 14:43