Werk & Studie alle pijlers

Online solliciteren

15-10-2010 12:52 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb online een superleuke vacature gezien. Nu wil ik reageren, dat moet via de website. Er wordt gevraagd om je CV te uploaden, verder geen opmerkingen.

Zal het genoeg zijn om inderdaad alleen een CV op te sturen, of zal toch ook een motivatie verwacht worden?
als er geen plek is om dat ergens in te zetten...lijkt het erop dat ze de eerste selectie op basis van CV maken.
Ik zou er zeker een begeleidende tekst bij doen, dat zal toch geen kwaad kunnen?
Lijkt mij toch ook wel de bedoeling om er iets van een begeleidende tekst bij te doen.

aan de andere kant, gezien de grootte van het bedrijf, zou ik me ook kunnen voorstellen dat ze puur op CV een eerste schifting maken..
Ga iig maar eens klussen op mijn engels.. Lang geleden om in het engels een cv op te stellen..
Als je je CV upload gaat dat dan met een word document? Maw je hebt je CV in een Word document gemaakt en die upload je toch? Zo ja, dan zou ik in hetzelfde word document waar je CV in staat daarvoor een begeleidend schrijven zetten. Op die manier upload je dus ook dat begeleidend schrijven. Is dat een idee?
Mijn vriend heeft meerdere CV's, die meer of minder uitgebreid zijn. Er zijn mensen die een soort van visie opnemen in hun CV. Dat stuk zet ik normaal gesproken in mijn brief, misschien zou je dat kunnen doen. Als je alleen een CV moet uploaden, zou ik dus een uitgebreidere CV sturen.
Het wordt dus of wat Scuba zegt, gewoon een motivatie mee sturen, of wat Tinkeldel zegt, een uitgebreidere CV. Denk zal dat ik sowieso mijn CV wel uitgebreid zal weergeven, al is het alleen maar om duidelijk te maken wat mijn huidige functie precies inhoudt. Ik hoop stiekem gewoon eigenlijk dat mijn CV alleen gewoon goed genoeg is..

Maar eens kijken wat het thuisfront zegt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven