zomertijd , wintertijd...

15-10-2010 16:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnekort wordt het weer wintertijd.

Ik vergeet altijd of de klok dan naar voren of achteren gaat...dat merk ik dan vanzelf wel weer.

Maar nu vang ik hier en daar berichten op om het verzetten van de klok afteschaffen.

Maar nu vroeg ik me af , misschien een hele stomme vraag , welke tijd is de echte tijd....?

Welk van de 2 wordt dan afgeschaft , zomer of wintertijd?
Soms gaat het sneller dan je denkt :-) Mosterd dus.
En wanneer gaat de klok weer achteruit?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
31 oktober om 3 uur (dan wordt het 2 uur)
quote:lolapaloeza schreef op 15 oktober 2010 @ 16:29:

[...]

Nee alsjeblieft ik moet er niet aan denken! Er is echt niks ergers dan opstaan terwijl het nog donker is. Dus wat mij betreft is het altijd wintertijd, of zelfs dubbel, want als het dan ook voor de 'normale' tijd donker is 's ochtends, dan mag de klok nog wel weer een uurtje achteruit. Zzzzz.Op die eerste maand na moet je toch wel opstaan terwijl 't donker is, dus dat heeft weinig effect. Stoor me veel harder aan het feit dat 't donker is in de namiddag.
zoo dat hebben we ook weer opgehelderd, volgende?
Tja, en dan is de wintertijd aangebroken, en pak ik mijn lichtlamp weer tevoorschijn.
quote:TheEmpress schreef op 15 oktober 2010 @ 16:46:

Tja, en dan is de wintertijd aangebroken, en pak ik mijn lichtlamp weer tevoorschijn.Joh, je lichtlamp? En in de zomer je donkerlamp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven