Ik ben zo bang... deel 6

14-10-2010 18:04 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van tomaatautootjes tot babies, van borstreconstructies tot bloeddrukkastjes, van verdwijnacts tot wasserette-ervaringen: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Het vorige deel: Ik ben zo bang... deel 5
Volgende week ophalen.
Ohoh wat een shit situatie Phoehee. Letterlijk en figuurlijk. Hoe ga je het nu doen? Eerst verschonen lijkt mij. En tegelijkertijd de nummertjes in de gaten houden. Desnoods maar met Okkie in blote billetjes naar de balie. Zien ze eens wat die wachttijden doen als je er met een baby staat.
Foto opnieuw

okkie huilt, heeft nog een borst tegoed.

Kkkkkkkkuuuuuuutyeeee
waarom opnieuw, zijn ze gek geworden in dat gemeentehuis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bij de fotograaf huilen dus eerst voeden de andere helft. Het gaat zo lekker.
jemig neel, dat kind moet straks met een jankend evenbeeld van zichzelf met poepvlekken rondlopen tot hij vijf is. Ik zou 'm gewoon bij laten schrijven

Ik ben trouwens toen ik 12 was eens met het kerkkoor in de bijlmer bajes geweest. De dominee die daar werkte was de dominee geweest bij ons in de kerk, vandaar. Je moet je daar natuurlijk legitimeren voordat je langs de beveiliging mocht. Mijn beste vriendin en ik hadden nog geen eigen paspoorten, dus wij hadden die van onze vaders mee. Keurig de juiste bladzijde geopend aangegeven aan de beveiliging, maar het wordt 3 keer gechecked ofzo. Dus na een kwartier moesten dhr. H. H. en dhr A. W. zich bij de beveiliging melden. Ging ik met mijn rode hoofd hoor...
Nou dat is echt ka u tee. Zijn ze daar nu helemaal belatafeld. Wat was er fout? Lachtte hij toevallig?

Hier gaat ook alles fout hoor. Mijn nieuwe mobiele abonnement is vandaag ingegaan en nog geen aaifoon en geen simkaart. Ben dus mobiel onbereikbaar. Wat een achterlijke gladiolen zeg. Bellen dus NU.
met wat ga jij bellen zoeb?

(ik heb zo'n zin in het weekend, word er helemaal melig van)
Het lijkt gelukt te zijn!
quote:ingmagh schreef op 15 oktober 2010 @ 13:45:

met wat ga jij bellen zoeb?

(ik heb zo'n zin in het weekend, word er helemaal melig van)

Ja ik merk dat je melig bent.

Ik heb ook nog een vaste telefoon hé. En ik heb gebeld en ik kan een Simkaart halen in de stad. Ik moest mijn toestel opnieuw starten, maar natuurlijk hielp dat niet, er zit tenslotte een vodafone-simkaart in en ik ga over naar T-Mobile. Gelukkig belde zij meteen terug dat ze fout was geweest. Wel heel erg netjes want ik had de eerste keer al vijf minuten in de wacht gehangen. Nu maar hopen dat mijn toestel simlockvrij is en ik geloof er geen barst van. Gelukkig ligt er hier nog wel ergens een Nokiaatje die wel simlockvrij is. Terug naar de basis dus. ;-)Want dat is een heel simpel toestel zonder internet e.d. Och als ik maar bereikbaar ben.

Bootje hoe is het daar? Gaat het weer een beetje of is de pizza nog steeds een steen in je maag? Hoe gaat het nu met je handen? En heb je ook last van je voeten trouwens? Ha daar is Jan.
Gelukkig phoehee, zorg minder! Nu kunnen we veilig de grens over!

(is het met bijschrijven niet ook zo, dat het maar in 1 paspoort kan, dus dat als hij bij jou in het paspoort zou worden gezet, zijn vader niet zonder jou het kind over de grens mag nemen, omdat jullie niet getrouwd zijn enzo? Heb ik wel eens over gelezen).
Nee zijn hoofd was te groot op de eerste foto. Daarna was het dus huilen bij de fotograaf, hij had ook pas 1 borst gehad bij het gemeentehuis en toen die poepbroek.

Maar goed, bij vrienden daar in de buurt gevoed, foto opnieuw en we hoefde bij het gemeentehuis niet nogeens wachten. In de supermarkt op de terugweg poepte hij zich wederom vol incl. draagdoek. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken of er wel genoeg voeding in gaat.
Als het niet zo zielig was, zou ik lachen haha het lijkt wel slap stick
quote:phoehee schreef op 15 oktober 2010 @ 14:52:

Nee zijn hoofd was te groot op de eerste foto. Daarna was het dus huilen bij de fotograaf, hij had ook pas 1 borst gehad bij het gemeentehuis en toen die poepbroek.

Maar goed, bij vrienden daar in de buurt gevoed, foto opnieuw en we hoefde bij het gemeentehuis niet nogeens wachten. In de supermarkt op de terugweg poepte hij zich wederom vol incl. draagdoek. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen te maken of er wel genoeg voeding in gaat.Er komt in ieder geval ook weer genoeg uit...
Pfff drukte weer vandaag; net weg met drie vrienden, nu net thuis en ik ga maar eens op bed liggen zo om bij te komen.

Phoehee, wat een slapstick inderdaad!!!!!

Succes, erger kan het niet meer misgaan hè
Wat een exercitie zeg,"even" een ID kaart voor Okkie laten maken... Het is voor het (heel) goede doel, zullen we maar zeggen Is het bij jouw gemeente trouwens niet mogelijk om een afspraak te maken? Bij de mijne wel, dan is de wachttijd iig een heel stuk korter dan wanneer je achteraan in de rij aansluit.

Bah, troosteloos weer hier: miezer, dan weer hardere regen... Ik had vandaag graag nog even in de tuin gerommeld, maar ik vrees dat ik dan tot de enkels in de blubber sta. Nee, dan maar even computeren en straks een kop thee drinken met vriendin die ik al een tijd niet meer heb gezien. Ook heel gezellig!
Rust lekker uit Bo, beter zo dan de hele dag gevloerd in je bed!
Helemaal uitgeteld Bo? Rust maar lekker uit hoor! Het weer is toch ook niks...
Sjur bij ons is na 13.00 op afspraak maar het was vandaag vol dus moest wel op de open inloop uren. Uiteindelijk pas om half 2 ofzo aan de beurt, hadden ze ons er tussen gefrut. Oh en maandag zou te laat zijn.
Bo is toch wel gezellig druk?
Werd net gebeld door het ziekenhuis: bloed is niet goed genoeg voor de volgende chemo, dus dat is een week uitgesteld.

Extra weekje uitrusten, en dus niet zo gek dat ik zo vreselijk moe ben!
Dus dat betekend dat je volgend weekend best wel fit bent?!

Maar serieus, het is natuurlijk niet goed dat je bloed niet goed is. Ook al is rust wel fijn.
Goh dat geeft toch ook een beetje een goed gevoel ondanks het feit dat je bloed niet goed genoeg is, nu mag je een weekje langer rust. Dat komt niet ongelegen hoor, je was/bent kapot, hoe was het met de markers, zijn ze al stabiel?
Het zat er aan te komen Bo. Wel snel na twee kuren. Maar je bent inderdaad niet voor niets zo moe. Je voelt dat zelf denk ik ook wel het beste. En het is misschien vervelend, maar voor je lijf wel een stuk beter, dat weekje extra rust. Dus de kuren hakken er goed in. Nou ja dát is dan weer een goed teken. Toch?
Een dikke Bo, rust de komende week maar goed uit voor de nederlandse invasie binnenvalt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven