lunchen in Den Bosch
vrijdag 15 oktober 2010 om 21:35
Oh gezellig Den Bosch! Er is vanalles, ik vind Eetbar DIT, Pink Lemon, Pollevie, Bagels & Beans (de laatste is wel een erg kleine zaak en bijna altijd vol) erg leuk. Je kan ook op de Parade (Bij de Sint Jan) gaan kijken, grand café Silva Ducis heeft lekker eten, Cinq zit er een deur naast, hoe het eten daar is weet ik niet, maar mijn kleine nichtje wil daar altijd heel graag appelsap drinken omdat ze dan op de mooie paarse bank kan zitten. Veel plezier iniedergeval!
vrijdag 15 oktober 2010 om 21:36
Oh wat leuk DB!! Ik raad je aan om in de Kerkstraat (op weg naar de parade, bij de St. Janskerk) te kijken. Je hebt daar een aantal hele leuke cafétjes waar je heerlijk en goedkoop kan lunchen. Verder heb je aan de Kerkstraat de Korte Putstraat, een straat vol restaurantjes waar je ook kan kijken of er iets van je gading tussen staat. Als je daar niet genoeg keuze uit hebt kun je verder lopen naar de Parade, waar je op verschillende overdekte terrasjes kunt zitten met uitzicht op de Sint Janskathedraal.
Ik kan me eigenlijk geen enkel restaurant bedenken wat uitermate geschikt is voor kinderen (behalve de McDonalds, natuurlijk) maar ik ga ook al van kleins af aan met mijn ouders naar Den Bosch op zaterdag voor de markt en als we dan ergens gingen lunchen heb ik me altijd uitstekend vermaakt met om me heen kijken.
Veel plezier!
Ik kan me eigenlijk geen enkel restaurant bedenken wat uitermate geschikt is voor kinderen (behalve de McDonalds, natuurlijk) maar ik ga ook al van kleins af aan met mijn ouders naar Den Bosch op zaterdag voor de markt en als we dan ergens gingen lunchen heb ik me altijd uitstekend vermaakt met om me heen kijken.
Veel plezier!
vrijdag 15 oktober 2010 om 22:06
zaterdag 16 oktober 2010 om 09:48
Zijn jullie allemaal zo fan van Pink Lemon, ik ben er 1 keer geweest, ik vond alles smaakloos en oubakken, dan ga ik liever naar Bagels en Beans..(zit naast Lush...zwijmel zwijmel)
Of is t toch weers es de moeite waard?
Wat ook een geweldige lunch plek is..maar ik weet naam niet maar Bosschenaren weten wel wat ik bedoel..1 van de zijstraatjes van de markt, Kolperstraat of Ridderstraat...daar zit een Italiaans lunch/neem mee/slagerij-ding..geweldig lekker!!
Wat ook een geweldige lunch plek is..maar ik weet naam niet maar Bosschenaren weten wel wat ik bedoel..1 van de zijstraatjes van de markt, Kolperstraat of Ridderstraat...daar zit een Italiaans lunch/neem mee/slagerij-ding..geweldig lekker!!
zaterdag 16 oktober 2010 om 10:47
quote:Vrouwzondernaam schreef op 16 oktober 2010 @ 09:48:
Zijn jullie allemaal zo fan van Pink Lemon, ik ben er 1 keer geweest, ik vond alles smaakloos en oubakken, dan ga ik liever naar Bagels en Beans..(zit naast Lush...zwijmel zwijmel)
Jaaaahhaaaaaa, Gusto!
Mmmmm, echt heerlijke pasta met scampi's, daar droomde ik van toen ik zwanger was....
Vind ik leuk in de zomer op het terras
En Bagels and Beans is heerlijk, maar zo piepklein, echt jammer...
Achter het Stadhuis zit nu voortaan ook een bageltentje, Bagels and Juice volgens mij. Geen ervaringen nog.
Schuddebuikje, veel plezier!
Jaaaahhaaaaaa, Gusto!
Mmmmm, echt heerlijke pasta met scampi's, daar droomde ik van toen ik zwanger was....
Vind ik leuk in de zomer op het terras
En Bagels and Beans is heerlijk, maar zo piepklein, echt jammer...
Achter het Stadhuis zit nu voortaan ook een bageltentje, Bagels and Juice volgens mij. Geen ervaringen nog.
Schuddebuikje, veel plezier!