lunchen in Den Bosch

15-10-2010 21:19 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

We gaan dit weekend naar Den Bosch en zoeken een leuk plekje om te lunchen met onze dochter van 6 (die zich overigens wel kan gedragen ) Wie heeft er een leuke/lekkere tip?
Oh gezellig Den Bosch! Er is vanalles, ik vind Eetbar DIT, Pink Lemon, Pollevie, Bagels & Beans (de laatste is wel een erg kleine zaak en bijna altijd vol) erg leuk. Je kan ook op de Parade (Bij de Sint Jan) gaan kijken, grand café Silva Ducis heeft lekker eten, Cinq zit er een deur naast, hoe het eten daar is weet ik niet, maar mijn kleine nichtje wil daar altijd heel graag appelsap drinken omdat ze dan op de mooie paarse bank kan zitten. Veel plezier iniedergeval!
Oh wat leuk DB!! Ik raad je aan om in de Kerkstraat (op weg naar de parade, bij de St. Janskerk) te kijken. Je hebt daar een aantal hele leuke cafétjes waar je heerlijk en goedkoop kan lunchen. Verder heb je aan de Kerkstraat de Korte Putstraat, een straat vol restaurantjes waar je ook kan kijken of er iets van je gading tussen staat. Als je daar niet genoeg keuze uit hebt kun je verder lopen naar de Parade, waar je op verschillende overdekte terrasjes kunt zitten met uitzicht op de Sint Janskathedraal.

Ik kan me eigenlijk geen enkel restaurant bedenken wat uitermate geschikt is voor kinderen (behalve de McDonalds, natuurlijk) maar ik ga ook al van kleins af aan met mijn ouders naar Den Bosch op zaterdag voor de markt en als we dan ergens gingen lunchen heb ik me altijd uitstekend vermaakt met om me heen kijken.

Veel plezier!
Roels! Zit in de Korte Putstraat, het gezelligste restaurantstraatje van Nederland.
Pink Lemon!! Als er plek is..
Ho ho, de Sint Jan is een kathedraal hé!
quote:Nic1983 schreef op 15 oktober 2010 @ 21:36:

Pink Lemon!! Als er plek is..Ja! Geweldig! Wel echt iets voor een meidenlunch met al dat roze daar.
Klinkt helemaal leuk Pink lemon, mijn dochter roze!

Ik ga eens kijken of ze een site hebben. De andere tips kijk ik ook even na. Erg leuk dat jullie zo reageren!

Is er dan een speciale markt op zaterdag?
verkade fabriek

rest is al genoemd
quote:Vrouwzondernaam schreef op 15 oktober 2010 @ 21:51:

verkade fabriek

rest is al genoemdNee hoor, jullie zijn 'dit' vergeten
Zaterdag is er, kan niet op de naam komen, een grote markt. Groente, fruit, kaas, brood enz maar ook stoffen enz.

Pink lemon is leuk, je kunt er ook erg leuk high tea-en. Thee uit kleine bloemetjeskopjes, verschillende hapjes. Lijkt me ook leuk voor je dochter.
Megami kijk eens bij de eerste reactie...
TO, 'dit' is dus een eetbar (er zit geen linkje onder ofzo. Ze hebben trouwens wel een website). En als je daar dan toch bent, ga dan gelijk even langs Jade woonaccessoires, En neem een dikke portemonnee mee
oh.. schaam... ... denk dat ik naar bed moet....
Dit is echt heel leuk he Megami?! En Jade...zo'n mooie winkel!
Dit is super leuk, maar met een meisje van zes lijkt Pink Lemon me leuker. Jade... daar hangt nog steeds mijn droomlamp. Jammer dat Blue hem niet zo vindt.
Pink Lemon is ook het leukst met een kind van 6! Maar helaas is het daar altijd zó druk.... Ook leuk, maar offtopic, want TO vroeg om lunchtips: tegenover Pink Lemon: de winkel Van Daan. Kan ik ook heel wat geld stuk smijten
Zijn jullie allemaal zo fan van Pink Lemon, ik ben er 1 keer geweest, ik vond alles smaakloos en oubakken, dan ga ik liever naar Bagels en Beans..(zit naast Lush...zwijmel zwijmel)

Of is t toch weers es de moeite waard?

Wat ook een geweldige lunch plek is..maar ik weet naam niet maar Bosschenaren weten wel wat ik bedoel..1 van de zijstraatjes van de markt, Kolperstraat of Ridderstraat...daar zit een Italiaans lunch/neem mee/slagerij-ding..geweldig lekker!!
Alle tips, dus ook winkel-tips zijn best welkom; sterker; ik moet voor laarzen en een korte winterjas

We kijken bij pink lemon en anders gaan we naar 'Dit'

Erg bedankt dames!
quote:Vrouwzondernaam schreef op 16 oktober 2010 @ 09:48:

Zijn jullie allemaal zo fan van Pink Lemon, ik ben er 1 keer geweest, ik vond alles smaakloos en oubakken, dan ga ik liever naar Bagels en Beans..(zit naast Lush...zwijmel zwijmel)

Of is t toch weers es de moeite waard?

Wat ook een geweldige lunch plek is..maar ik weet naam niet maar Bosschenaren weten wel wat ik bedoel..1 van de zijstraatjes van de markt, Kolperstraat of Ridderstraat...daar zit een Italiaans lunch/neem mee/slagerij-ding..geweldig lekker!!

Jaaaahhaaaaaa, Gusto!

Mmmmm, echt heerlijke pasta met scampi's, daar droomde ik van toen ik zwanger was....

Vind ik leuk in de zomer op het terras

En Bagels and Beans is heerlijk, maar zo piepklein, echt jammer...

Achter het Stadhuis zit nu voortaan ook een bageltentje, Bagels and Juice volgens mij. Geen ervaringen nog.

Schuddebuikje, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven