HELPPPPPPP Opgesloten

17-10-2010 10:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik logeer bij vriend, en vriend moet voetballen op de zondagmorgen. Dus ik bleef lekker in bed liggen, uitslapen, boekje lezen in bed...je kent het wel.

Zojuist wilde ik vol frisse moed opstaan, douchen, mijn blaas legen en aan mijn dag beginnen...dus ik wil de kamer uitlopen en *bam*, de deur gaat niet open. Shit, zowel de douche als de wc bevinden zich op de gang (gedeeld met huisgenoot) maar vriend heeft de deur van het appartement dus geheel automatisch achter zich op slot gedraaid.

En sja, hij is nu aan het voetballen dus niet bereikbaar, al heb ik hem wel per ommegaande laten weten dat ik vanaf volgende week een eigen sleutel eis .

Hij is rond een uur of 1 weer thuis dus ik moet me nog even zien te vermaken, ongewassen. Mijn blaas heb ik ondertussen al geleegd, op een niet hele charmante manier .

Wilde dit kleine leed op de zondagochtend even met jullie delen. Nog suggesties voor hoe-overleef-ik in een afgesloten appartement? Wat nou als ik straks heel nodig moet poepen
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 oktober 2010 @ 11:07:

Hahahahah, ook een keer gehad bij ex. Maar die kon ik wel bereiken en hij had een reservesleutel in zijn huis liggen. Die ik helaas niet mocht houden maar ik kon er wel uit.

Als je een grote behoefte moet doen, gewoon op een krant doen. En hem het laten opruimen .Ik zal het in m'n achterhoofd houden
quote:BrightEyes80 schreef op 17 oktober 2010 @ 11:11:

Moet jij niet naar de kerk ofzo, Willem?

Ja, half twaalf. Maar das om de hoek.

Ik zal voor jullie allen bidden.
Heb openingszin nog eens bekeken maar kan met alle goede wil van de wereld er niks uithalen wat jou reactie voor mij verklaard Willem.

Vriend gaat voetballen vriendin blijft lekker thuis. En nu? Moet ik voortaan als Nederlands stel perse mee met mijn man als hij ergens naar toe gaat?

TO, ach de lol er idd van inzien en hopen dat hij telefoon chekt en zich zo schaamt dat hij je lekker mee uit eten neemt vanavond
Ben je op de begane grond, Coffeepot?

Vent heeft mij en onze dochters ook eens per ongeluk ingesloten (was vergeten dat de de voordeur alleen met een sleutel openkon en had de sleutel bij zich) en hij werkt heel vroeg. Ben toen met dochters (toen 1 en 2) via het raam vertrokken.

Inmiddels hebben we die deur laten maken trouwens

Oh wacht, ik zie nu dat je inderdaad via het raam zou kunnen mocht "de nood" hoog worden
Toen ik de topic titel bij het lijstje Nieuwe Topics zag staan, was ik ervan overtuigd dat het een topic op Psyche zou zijn. Vind dit een stuk vermakelijker.

Sorry TO, leedvermaak enzo. En ja. Heb ook wel eens in die situatie gezeten, alleen had ik geen laptop / computer bij de hand. Alleen een hele stapel auto tijdschriften. Jottem.

willem1959, 10 minuten geleden

Jij marokkaans stel zijn?

Jou vriend niet willen jij mee naar voetbal. Vrouw moet thuis

Ik haat voetbal. Al zou mijn vriend prof-speler zijn - no way in hell dat ik ooit bij zo'n veld zou staan/zitten/liggen.

Ondenkbaar... mijn vriend & voetbal :D
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 oktober 2010 @ 11:15:

Heb openingszin nog eens bekeken maar kan met alle goede wil van de wereld er niks uithalen wat jou reactie voor mij verklaard Willem.

Vriend gaat voetballen vriendin blijft lekker thuis. En nu? Moet ik voortaan als Nederlands stel perse mee met mijn man als hij ergens naar toe gaat?

TO, ach de lol er idd van inzien en hopen dat hij telefoon chekt en zich zo schaamt dat hij je lekker mee uit eten neemt vanavond

'Vriend' is een zelfstandig naamwoord. Kijk nog maar eens goed.

Maar ik moet gaan naar kerk. Ga niet met fiets maar lopen dus moet hollen. Doei.
quote:willem1959 schreef op 17 oktober 2010 @ 11:13:

[...]

Ja, half twaalf. Maar das om de hoek.

Ik zal voor jullie allen bidden.

Doe dat zeker.

Ga ik me ondertussen klaarmaken voor een heidense zondagmiddag shoppen.

Succes CP, nog maar 1,5 uur!

Vind wel dat je vriend wat goed te maken heeft
quote:Awnye schreef op 17 oktober 2010 @ 11:18:

Ben je op de begane grond, Coffeepot?

Vent heeft mij en onze dochters ook eens per ongeluk ingesloten (was vergeten dat de de voordeur alleen met een sleutel openkon en had de sleutel bij zich) en hij werkt heel vroeg. Ben toen met dochters (toen 1 en 2) via het raam vertrokken.

Inmiddels hebben we die deur laten maken trouwens

Oh wacht, ik zie nu dat je inderdaad via het raam zou kunnen mocht "de nood" hoog worden

Nee eerste verdieping, maar als de nood heel hoog is (brand) kan ik vanuit het raam wel op het schuurdak springen, en vanaf daar naar beneden klimmen, maar liever niet .

En ja, ben heel blij met de laptop en vooral met het forum! Dank allen .
Vermaak je je nog?
Ja hoor, masker is er inmiddels af en ik zit fris gewassen achter de computer. Straks maar even ontbijt/lunch maken.

Iemand nog leuke weblogs ofzo?
Is de dorpsgek al weg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 11:27:

Ja hoor, masker is er inmiddels af en ik zit fris gewassen achter de computer. Straks maar even ontbijt/lunch maken.

Iemand nog leuke weblogs ofzo?Zijn wij niet leuk genoeg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jawel hoor, maar ik kan heul goed multitasken .

Is jouw kookblog nog online MV? Of ben ik nu in de war?

Fantastisch topc

Ben bang dat ik geen goede tips heb, filmpje kijken, forummen, kaarsjes zoeken, jezelf volledig pamperen en op bed klaarleggen in een leuk setje voor als vriend besluit je vrij te laten?

Edit: of is dit als incentive voor toekomstige voetbalochtend-opsluitingen geen goed idee?
Nee is nog offline Coffee. Moet wat aan verandert worden helaas.
Haha nee Webs . Toch bedankt haha.

En jammer MV, nog andere kookblogs misschien?
Hier kom ik vaak, leuke site, lekkere recepten;

http://www.kayotic.nl

http://www.kayotic.nl/blog/
Ohja die had ik al eens eerder gezien, staan een heleboel lekkere dingen op
Nah, hij's klaar met voetbal, schaamt zich kapot en neemt me mee uit lunchen straks. Nogeenhalfuurtje .
Wel oppassen dat je geen honger krijgt heur
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 12:00:

Nah, hij's klaar met voetbal, schaamt zich kapot en neemt me mee uit lunchen straks. Nogeenhalfuurtje .

En terecht... .

Denk dat ie het een volgende keer niet meer durft te doen, ook al is het vast per ongeluk heel automatisch gegaan.
Geniet van je lunch!!!
Half uurtje? Daarna moet je nog douchen . Maak er maar een uurtje van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven