HELPPPPPPP Opgesloten

17-10-2010 10:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik logeer bij vriend, en vriend moet voetballen op de zondagmorgen. Dus ik bleef lekker in bed liggen, uitslapen, boekje lezen in bed...je kent het wel.

Zojuist wilde ik vol frisse moed opstaan, douchen, mijn blaas legen en aan mijn dag beginnen...dus ik wil de kamer uitlopen en *bam*, de deur gaat niet open. Shit, zowel de douche als de wc bevinden zich op de gang (gedeeld met huisgenoot) maar vriend heeft de deur van het appartement dus geheel automatisch achter zich op slot gedraaid.

En sja, hij is nu aan het voetballen dus niet bereikbaar, al heb ik hem wel per ommegaande laten weten dat ik vanaf volgende week een eigen sleutel eis .

Hij is rond een uur of 1 weer thuis dus ik moet me nog even zien te vermaken, ongewassen. Mijn blaas heb ik ondertussen al geleegd, op een niet hele charmante manier .

Wilde dit kleine leed op de zondagochtend even met jullie delen. Nog suggesties voor hoe-overleef-ik in een afgesloten appartement? Wat nou als ik straks heel nodig moet poepen
quote:Very Cherry schreef op 17 oktober 2010 @ 10:51:

Dit is de Straf van God; op zondagochtend hoor je namelijk je man bij te staan op het voetbalveld
Ze hebben nog dik verloren ook. Maar het is niet erg als ik dáár even om moet lachen toch?
Ik zou dit als chantagemiddel gaan gebruiken. Of dit wordt zo'n verhaal dat je op feesten en partijen kunt gebruiken om hem publiekelijk te plagen.

Zo heeft mijn tante de tic dat ze nooit reageert als haar kinderen haar 'mam' noemen. Pas wanneer ze op haar voornaam wordt aangesproken wel. Toen ze 50 werd hebben we haar een t-shirt gegeven met daarop 'who are these kids and why are they calling me 'mom''
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 12:00:

Nah, hij's klaar met voetbal, schaamt zich kapot en neemt me mee uit lunchen straks. Nogeenhalfuurtje .Tijdens de lunch hem (zogenaamd) serieus aan de tand voelen. Dat je wel erg geschrokken bent en je afvraagt of het echt niet zijn bedoeling was, hoe hij jullie relatie ziet en hoe hij over de vrijheid van vrouwen denkt (zonder te lachen).
quote:Pippin schreef op 17 oktober 2010 @ 12:16:

Ik zou dit als chantagemiddel gaan gebruiken. Of dit wordt zo'n verhaal dat je op feesten en partijen kunt gebruiken om hem publiekelijk te plagen.

Zo heeft mijn tante de tic dat ze nooit reageert als haar kinderen haar 'mam' noemen. Pas wanneer ze op haar voornaam wordt aangesproken wel. Toen ze 50 werd hebben we haar een t-shirt gegeven met daarop 'who are these kids and why are they calling me 'mom''
Pip en Iwannalive
Nu niet in je broek piesen he, kan je weer van voor af aan beginnen

Maarreh... heb je met je gat in de wastafel gezeten om je blaas te ledigen? Vraag me niet waarom, maar het facineert me
Moet je nou om de schrik te boven te komen ook per se heel dure schoene/ tas/ etc kopen? Op zijn kosten uiteraard?
Je zou maar last van claustrofobie hebben oei oei
poepen kun je ook op een krant. Wel eerst je blaas legen, anders wordt het een puinhoop.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Hij heeft het méér dan goedgemaakt en we hebben samen heerlijk van het frisse herfstzonnetje genoten! Wateenschatje is het toch
't was 't bijna waard? hahahaha weet je in ieder geval waar je volgende week zondag zit! (voortaan altijd plastuit inpakken?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven