HELPPPPPPP Opgesloten

17-10-2010 10:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik logeer bij vriend, en vriend moet voetballen op de zondagmorgen. Dus ik bleef lekker in bed liggen, uitslapen, boekje lezen in bed...je kent het wel.

Zojuist wilde ik vol frisse moed opstaan, douchen, mijn blaas legen en aan mijn dag beginnen...dus ik wil de kamer uitlopen en *bam*, de deur gaat niet open. Shit, zowel de douche als de wc bevinden zich op de gang (gedeeld met huisgenoot) maar vriend heeft de deur van het appartement dus geheel automatisch achter zich op slot gedraaid.

En sja, hij is nu aan het voetballen dus niet bereikbaar, al heb ik hem wel per ommegaande laten weten dat ik vanaf volgende week een eigen sleutel eis .

Hij is rond een uur of 1 weer thuis dus ik moet me nog even zien te vermaken, ongewassen. Mijn blaas heb ik ondertussen al geleegd, op een niet hele charmante manier .

Wilde dit kleine leed op de zondagochtend even met jullie delen. Nog suggesties voor hoe-overleef-ik in een afgesloten appartement? Wat nou als ik straks heel nodig moet poepen
je hebt in elk geval wel een computer, dus ik zou er heerlijk gebruik van maken. lekker in bed hangen, met laptop, beetje tv kijken, beetje doezelen, ik zou het wel weten hoor. Kun je eindelijk lekker legitiem luieren..
Dit is de Straf van God; op zondagochtend hoor je namelijk je man bij te staan op het voetbalveld
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dat legitiem luieren kan ik gelukkig altijd wel ramiaatje, maar daar was ik nu net wel een beetje klaar mee .

Heb nu een maskertje opgesmeerd en ga me straks maar eens ouderwetsch wassen bij de wastafel en me dan maar eens op de bank nestelen met een boek, met de laptop binnen handbereik. Kopje thee erbij, want koffie durf ik stoelgangtechnisch niet aan...
Gelukkig kun je wel op het forum dus je vermaakt je vast wel

Ik heb ook een keer een halve dag opgesloten gezeten in het appartement van mijn toenmalige vriend.

Hij grapte na mijn bevrijding dat het hem gewoon heerlijk leek dat ik er nog zou zijn als hij weer thuiskwam.

Misschien heeft jouw vriend ook dit motief?
Oh ja, zoiets heb ik ook wel eens gehad, mijn man had de deur op slot gedraaid en ik had de sleutels wel, maar ik kon de deur met geen mogelijkheid open krijgen. Ik had wel gewoon de badkamer, wc en keuken onder handbereik, maar ik had 's middags een heel belangrijke afspraak. Uiteindelijk heeft mijn oom me bevrijd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maar je hebt dus ook niks te eten/drinken?

Dat is wel flink balen...

correctie , dacht dat je in de slaapkamer opgesloten zat.

Geniet van je kopje thee
Oh ja Cherry, dat is het denk ik . Volgende keer ga ik natuurlijk braaf met hem mee, hij ook z'n zin .
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 10:51:

Dat legitiem luieren kan ik gelukkig altijd wel ramiaatje, maar daar was ik nu net wel een beetje klaar mee .

Heb nu een maskertje opgesmeerd en ga me straks maar eens ouderwetsch wassen bij de wastafel en me dan maar eens op de bank nestelen met een boek, met de laptop binnen handbereik. Kopje thee erbij, want koffie durf ik stoelgangtechnisch niet aan...Heeft jouw vriend maskertjes in huis ??
Nou ja bloem, de keuken is gelukkig wel 'binnenshuis' dus ik kan wel gewoon ontbijten, anders was ik denk ik via het raam ontsnapt en had ik mezelf getrakteerd op een zeer uitgebreide brunch buiten de deur, op zijn kosten uiteraard.
Ach gossie!

Nog maar 2 uur te gaan. Of is ie van het bieren achteraf..?
quote:Guinevieve schreef op 17 oktober 2010 @ 10:52:

[...]

Heeft jouw vriend maskertjes in huis ??Ja. Die ik heb gekocht overigens maar ook door hem gebruikt worden.
quote:BrightEyes80 schreef op 17 oktober 2010 @ 10:53:

Ach gossie!

Nog maar 2 uur te gaan. Of is ie van het bieren achteraf..? Normaal wel, maar ze spelen nu dus vroeg (12u klaar ofzo) dus vandaag niet als het goed is. En anders hoop ik dat 'ie éérst z'n telefoon checkt .
Haha, dat was ook mijn eerste reactie Guinevieve

Mosterd...
OOOOoooooooo ik dacht eigenlijk ook dat je in de slaapkamer zat opgesloten. Je kunt gewoon alles doen, alleen niet douchen en plassen/poepen en naar buiten begrijp ik..
quote:CoffeePot schreef op 17 oktober 2010 @ 10:53:

[...]

Ja. Die ik heb gekocht overigens maar ook door hem gebruikt worden.

Heel bijzonder vind ik. Een voetballende man met een perzikzacht huidje.

Heeft ie wel lekker eten in huis?

Misschien kun je een lekkere lunch voorbereiden....
Of een taart bakken in de vorm van een sleutel. Hint, hint
Jij marokkaans stel zijn?

Jou vriend niet willen jij mee naar voetbal. Vrouw moet thuis.
Ik zou d'r als hollandse vrouw ook lekker voor passen hoor. Nu is het vandaag mooi weer en was ik misschien meegegaan, maar doorgaans vind ik het heerlijk om op zondag lekker lang te luiwammesen op bed/ bank ipv zondagochtend te blauwbekken langs een voetbalveld Hij gaat ook neit mee als ik moet fitnessen
Geen oven helaas Pip. En ja, ik vind het ook geen wereldramp (hence al de grijnzende smileys) want ja, ik kan dus inderdaad alles behalve een lekkere lunch halen, douchen en naar de wc. Anders had ik mezelf wel in allerlei bochten gewrongen (voetbalclub bellen enz) om hem naar huis te krijgen maar ach, we maken er nu maar gewoon het beste van.

Zal eens kijken wat er aan eten in huis is :-)
Hahahahah, ook een keer gehad bij ex. Maar die kon ik wel bereiken en hij had een reservesleutel in zijn huis liggen. Die ik helaas niet mocht houden maar ik kon er wel uit.

Als je een grote behoefte moet doen, gewoon op een krant doen. En hem het laten opruimen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Willem ga je nu al richting permaban?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 17 oktober 2010 @ 11:08:

Willem ga je nu al richting permaban?Welnee, kijk eens naar de openingszin van TO.
Moet jij niet naar de kerk ofzo, Willem?
quote:willem1959 schreef op 17 oktober 2010 @ 11:10:

[...]

Welnee, kijk eens naar de openingszin van TO.Wat 'n onzin, maar dat weet je zelf ook wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven