3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
Goed plan Bi!
Als ik ooit DE radicale beslissing zou nemen om op mezelf te gaan wonen dan zou ik wel wat psychische steun aanvragen hoor Roos, dan wel.

Ik heb nu zoveel dingen waar ik niet over na wil denken, die ik wegstop. Die zouden er dan in alle hevigheid wel uitkomen denk ik.
Wippenstift Vin?
quote:Bianca40 schreef op 17 oktober 2010 @ 15:35:

Wippenstift Vin? Yep, die hou ik er in.
Bi, als jij denkt dat dat gaat werken, doen. Is wel een strak plan, mits hij wil meewerken natuurlijk.

Mail jij mij ook even Bi, ik zie zo snel geen e-mailadres van je. Dan zet ik zo ff beknopt neer van dat rationeel denken en stuur ik morgen dat formulier.
Ik heb je gemaild Moos
Ik kwam effe langs om Bi een dikke te geven.
Dankjewel Luun... hebben jullie nog vacatures Daaro? Dan neem ik wel PuberT en mams-kat mee oke?
Ik ga alvast mn eigen doelstelling schrijven, dan mag (moet) Bianco hem vanavond doen en gaan we daarna kijken wat voor overeenkomsten en verschillen we hebben.
Op het moment alleen de olijven Bi, maar dat wil je nie..

Succes met de doelstelling..:hug:

Ik moet weg (lees mijn peuken zijn op)
ik ga zo pannekoeken eten met wat vrienden, ben de chef du salat geworden
a docter a day keeps the apple away
Succes Bi! Ik hoop dat hij ook met een goed plan komt en dat jullie het zo samen kunnen gaan bevechten.
bi, succes vanavond met de doelstellingen, vind het wel een goed idee van je
Pfff dat valt nog niet mee, ik heb wel heel veel eisen doelen
tot later
Tja, dat is het probleem als je er al die tijd alleen voor hebt gestaan. Dan heb je ook de meeste eisen doelen. Kijk je ze nog wel even na of sommigen niet wat onredelijk zijn of vooralsnog te hoog gegrepen?
Ik schrijf gewoon alles op, ook wat onredelijk en te hoog gegrepen is. Dan is er nog ruimte voor onderhandeling

Een paar vet gedrukte dingen moeten per direct om te voorkomen dat ik de betonmixer voor mn muur ga bestellen.

Een aantal dingen moeten redelijk snel en de einddoelen moeten we samen bekijken naar welke termijn we streven. En daar moeten we dan tussen-termijn in maken om het haalbaar te laten lijken.
Gadver ze komen nu thuis!

Tot laterr
sterkte Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dag Bi. Succes en sterkte.
Bi en Vin, jullie hebben mail.

Ik heb 1 kg hamlappen liggen. Wat doe ik daar mee?
nasi maken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
nasi of macaroni maken?
Bedankt Moos!
Heb op de etenspijlerT een recept gevonden voor gestoofde hamlappen. Heb nl. ook nog een bloemkool liggen. Doe ik de helft stoven en de rest voor nasi morgen. Ook weer opgelost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven