Stille Meelezer
maandag 18 oktober 2010 om 09:35
Ik beken, ik was een stille meelezer.
Niet sinds een dag, nee sinds 2 jaar. Soms ben ik hier maanden elke dag te vinden. En dan blijf ik weer een maand of 3 weg.
Het is tot nu toe afhankelijk geweest van mijn persoonlijke situatie. Ik heb 2 maanden terug de stap genomen mijn relatie te verbreken, maar ook tijdens mijn relatie was ik veel hier te 'vinden'.
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Ik voel mij niet lekker meer met stilletjes mee lezen. Het voelt net alsof er een huis afbrand en ik sta toe te kijken terwijl ik van binnen voel dat ik een bijdrage kan leveren in welke vorm dan ook.
Ik ben er klaar mee, met dat stilletjes meelezen.
En ik ben er klaar voor om mijn bijdrage te leveren op dit forum.
Er zijn hier forummers die er geen weet bij hebben dat ze de stille meelezers zoveel handvaten meegeven. Ik hoop dat ik mij bij jullie kan voegen.
Ik hoop ook dat jij, die andere stille meelezer, er ook klaar voor bent om in de bekendheid te treden ..
Wie weet zijn er wel meerdere forummers begonnen als stille meelzer..
Ik hoop op reacties van stille meelezers of voormalige stille meelezers..
En natuurlijk ook de reacties van forummers die zich niet herkennen in het bovenstaande, maar best willen weten hoe wat of waarom.
Bedankt voor het lezen
Niet sinds een dag, nee sinds 2 jaar. Soms ben ik hier maanden elke dag te vinden. En dan blijf ik weer een maand of 3 weg.
Het is tot nu toe afhankelijk geweest van mijn persoonlijke situatie. Ik heb 2 maanden terug de stap genomen mijn relatie te verbreken, maar ook tijdens mijn relatie was ik veel hier te 'vinden'.
Ik heb er een keer een topic over geopend.
Ik voel mij niet lekker meer met stilletjes mee lezen. Het voelt net alsof er een huis afbrand en ik sta toe te kijken terwijl ik van binnen voel dat ik een bijdrage kan leveren in welke vorm dan ook.
Ik ben er klaar mee, met dat stilletjes meelezen.
En ik ben er klaar voor om mijn bijdrage te leveren op dit forum.
Er zijn hier forummers die er geen weet bij hebben dat ze de stille meelezers zoveel handvaten meegeven. Ik hoop dat ik mij bij jullie kan voegen.
Ik hoop ook dat jij, die andere stille meelezer, er ook klaar voor bent om in de bekendheid te treden ..
Wie weet zijn er wel meerdere forummers begonnen als stille meelzer..
Ik hoop op reacties van stille meelezers of voormalige stille meelezers..
En natuurlijk ook de reacties van forummers die zich niet herkennen in het bovenstaande, maar best willen weten hoe wat of waarom.
Bedankt voor het lezen
maandag 18 oktober 2010 om 09:54
quote:moekie76 schreef op 18 oktober 2010 @ 09:51:
Welkom hier! Ik lees ook meer dan dat ik schrijf en soms gooi ik ergens met een losse opmerking. Wees wel voorbereid, het valt me op, er is geen topic zonder rotopmerkingen.
Als ik jou was DeDa27 zou ik daar juist niet over gaan nadenken, wordt je best ongelukkig van aangezien er altijd wel iemand iets te zeiken heeft, zonde van je humeur.Valt nog mee dat je die naam snel hebt weg gehaald. Als je dát al een rotopmerking vindt
Welkom hier! Ik lees ook meer dan dat ik schrijf en soms gooi ik ergens met een losse opmerking. Wees wel voorbereid, het valt me op, er is geen topic zonder rotopmerkingen.
Als ik jou was DeDa27 zou ik daar juist niet over gaan nadenken, wordt je best ongelukkig van aangezien er altijd wel iemand iets te zeiken heeft, zonde van je humeur.Valt nog mee dat je die naam snel hebt weg gehaald. Als je dát al een rotopmerking vindt

maandag 18 oktober 2010 om 10:09
Nou, kan me best voorstellen dat juist als je al zo lang meeleest, het nog een stapje spannender wordt. Alsof je jaren door een two-way-mirror alles hebt gezien en gehoord in een kroeg, je weet wie wie is etc. en dan zelf naar binnenstappen.
Welkom! En veel plezier.
Welkom! En veel plezier.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 18 oktober 2010 om 10:10
Welkom stille meelezers!
Ik ben ook begonnen heel voorzichtig op 1 topic en durfde nergens anders te posten. Na een jaar had ik zoveel gelezen dat ik wel wist hoe te reageren, goed ingelezen zeg maar. Die angst van toen heb ik al lang niet meer hoor.
Valt me de laatste tijd op dat er om weinig meteen tig forummers op je rug springen en dat er een gespannen sfeer hangt maar dat gaat ook weer over. Eens in de zoveel tijd is het rellerig op het forum.
Maar schrijf gezellig mee.
Ik ben ook begonnen heel voorzichtig op 1 topic en durfde nergens anders te posten. Na een jaar had ik zoveel gelezen dat ik wel wist hoe te reageren, goed ingelezen zeg maar. Die angst van toen heb ik al lang niet meer hoor.
Valt me de laatste tijd op dat er om weinig meteen tig forummers op je rug springen en dat er een gespannen sfeer hangt maar dat gaat ook weer over. Eens in de zoveel tijd is het rellerig op het forum.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 18 oktober 2010 om 10:10
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 18 oktober 2010 @ 10:02:
Ik maak vrienden merk ik.
Ben zelf ook begonnen als meelezer hoor. Niks mis mee om eerst te observeren hoe het er hier aan toe gaat. Wel goed zelfs denk ik.
@Saaar, Jumpsje is de naam. (Moet nog even in motto zetten).Heee, hoi
Ik maak vrienden merk ik.
Ben zelf ook begonnen als meelezer hoor. Niks mis mee om eerst te observeren hoe het er hier aan toe gaat. Wel goed zelfs denk ik.
@Saaar, Jumpsje is de naam. (Moet nog even in motto zetten).Heee, hoi
Ja, dat vind ik echt.
maandag 18 oktober 2010 om 10:11
quote:DeDa27 schreef op 18 oktober 2010 @ 10:07:
haha ik heb jij nu ook erbij vermeld septembergirl..
@lloreyi voor mijn gevoel was het een grote stap om het toe te geven en te verwoorden, maar ik ben blij dat ik de stap genomen heb.. want het helpt..
Vind de herkenning best fijn
Om wat toe te geven? Dat je al een tijd meeleest?
10:11
haha ik heb jij nu ook erbij vermeld septembergirl..
@lloreyi voor mijn gevoel was het een grote stap om het toe te geven en te verwoorden, maar ik ben blij dat ik de stap genomen heb.. want het helpt..
Vind de herkenning best fijn
Om wat toe te geven? Dat je al een tijd meeleest?
10:11
maandag 18 oktober 2010 om 10:13
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 oktober 2010 @ 10:10:
Welkom stille meelezers!
Dat had ik dus totaal niet. Ik had een Genante Vraag en zocht een forum om die vraag lekker anoniem te stellen. Kwam uit op Viva en mijn eerste topic was dus ook gewoon mijn Genante Vraag.
Ik kreeg serieuze antwoorden, er werden wat grapjes over gemaakt, maar niemand die echt vervelend deed.
Terwijl dat soort topics tegenwoorig best wel eens eindigen als vrijmiboto
Welkom stille meelezers!
Dat had ik dus totaal niet. Ik had een Genante Vraag en zocht een forum om die vraag lekker anoniem te stellen. Kwam uit op Viva en mijn eerste topic was dus ook gewoon mijn Genante Vraag.
Ik kreeg serieuze antwoorden, er werden wat grapjes over gemaakt, maar niemand die echt vervelend deed.
Terwijl dat soort topics tegenwoorig best wel eens eindigen als vrijmiboto
maandag 18 oktober 2010 om 10:14
haha,
Ik wist nooit dat je eigen topic zo snel kon gaan , met meelezen kun je er rustig voor zitten en tot het oneindige terugbladeren en alle reacties analyseren..
iedereen bedankt voot het welkom
@ishetdanechtzo moeilijk, ook bij jou herkenning dus, wat leuk
En het komt dus vaker voor dan ik dacht
Ik wist nooit dat je eigen topic zo snel kon gaan , met meelezen kun je er rustig voor zitten en tot het oneindige terugbladeren en alle reacties analyseren..
iedereen bedankt voot het welkom
@ishetdanechtzo moeilijk, ook bij jou herkenning dus, wat leuk
En het komt dus vaker voor dan ik dacht

maandag 18 oktober 2010 om 10:28
@mylenevalerie best openhartig hoe je dat zo schrijft, misschien was het bij mij ook onbewust angst. Ik kom er misshien ook noit achter omdat de drempel die ik had aardig aan het vervagen is..
@ Lloreyi ja toegeven op dit forum, maar voornamelijk tegenover mijzelf..
@ Lys ja, dat is een mooie beschrijving
@ Lloreyi ja toegeven op dit forum, maar voornamelijk tegenover mijzelf..
@ Lys ja, dat is een mooie beschrijving
maandag 18 oktober 2010 om 10:30
quote:Michelle90 schreef op 18 oktober 2010 @ 10:26:
Een tip: Zorg dat je geen spelfouten maakt (vooral me ipv mijn is hier een serieus probleem )
Maar goed, welkom.
-het is bijvoorbeeld sowieso en niet 'zo ie zo' of 'zo en zo' of iets dergelijks.
-de vervoeging 'hij wilT' wordt hier niet gewaardeerd.
-leer het juiste gebruik van ergeren en irriteren.
Een tip: Zorg dat je geen spelfouten maakt (vooral me ipv mijn is hier een serieus probleem )
Maar goed, welkom.
-het is bijvoorbeeld sowieso en niet 'zo ie zo' of 'zo en zo' of iets dergelijks.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 18 oktober 2010 om 10:33
quote:Lys schreef op 18 oktober 2010 @ 10:30:
[...]
Ik kreeg laatst een mailtje ".. daarom lijkt het mij zohoezo verstandig.."
Waaauw!! Dat was een variatie die ik nog niet kon
[...]
Ik kreeg laatst een mailtje ".. daarom lijkt het mij zohoezo verstandig.."
Waaauw!! Dat was een variatie die ik nog niet kon
maandag 18 oktober 2010 om 10:34
Wat een leuk topic! Ik ben ook een stille dagelijkse meelezer, ik heb in de twee jaar dat ik meelees twee keer een topic geopend. In beide topics werd ik heel erg goed geholpen...Ik voel me af en toe ook wel schuldig omdat je toch een kijkje in iemands leven krijgt terwijl ik er niet op reageer, een heel dubbel gevoel. Nu onderhand weet ik aardig hoe het eraan toe gaat op het viva-forum, het kan af en toe inderdaad best rellerig zijn. Maar ja...ik ben er nog steeds en ik zie hoe goed de mensen worden geholpen als ze een topic openen, je moet een beetje door de berichten heen lezen en filteren. Misschien moet ik nu ook maar vaker wat posten
Maar ja blijft een beetje eng....